، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

خوبی؟

1392/7/7 18:50
نویسنده : fafa
284 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم که چند روزیه مامانو اذیت نکردی

جمعه کله پاچه ای زدیم به رگخنده

کـــــــــــــــی  اونم منی که از کله پاچه متنفر بودم

خیلی جالبه تو داری همه چیه منو تغییر میدی

خدارو شکر تو اومدی و برنامه خواب من تنظیم شد شبا اگه ولم کنن 8 و نیم خوابم

5 صبحم بیدار م و حسابی سرحال

دیشب رفتم جواب آزمایشو گرفتم و با سونو بردم پیش مهناز جون

همه چی خوب بود جز مقدار زیاد خونی که تو ادرار من بود و به مشکل

مسخره و عذاب آور کلیه هام مربوط بود

این روزها چون از آب بدم اومده و وقتی آب میخورم تهوعم زیاد میشه

به کلیه هام یه مقدار فشار اومده

مهناز جون گفت مایعات زیاد بخورم که برای شما مشکلی پبش نیاد

برای 27 مهر سونوهای nt و nb که مال هفته 11 هستش رو نوشتن

و1 آبان هم یه آزمایش که فک کنم غربالگری باشه

تاکید زیاد رو سونو ها  داشتن چون گفتن جز مهمترین سونو های دوران بارداری

پس سومین دیدار منو شما 3 هفته دیگههه

هوراااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
8 مهر 92 14:20
موفق باش ماماني گل




قربونت بشم با سوتی و بدون سوتی عزیزی





ديدي سوتي ندادم اينبار


انسیه
8 مهر 92 14:45
دیدا
میگه منم خیار خیییییلی دوست دارم همش به مامانم میگم بخوره بده به من

ایشالا به سلامتی همه سونوهات خوب باشه


الهی فداشون بشم که جفتشون خیار دوست دارن
من توی میوه فروشی وقتی داشتم میخریدم یه دونه شستم همونجا خوردم
این بچه داره طبل رسوایی مارو همه جا میزنه
فندق
9 مهر 92 10:46
یه چیزایی برات نوشتم قطع ووصل شد پرید...ایا خوندی کجا گفتم بری؟
سونو هاشمی عطار تو ازادشهر...
ازمایشدکتر منصف چهارراه گلستان


آره خوندم مرسی عزیزم
فندق
9 مهر 92 10:48
چقدر دوران شیرینی رو میگذرونی....ازش کاملن استفاده کن..
یادش بخیر...اشک تو چشام جمع شد...


آخییییی فدای تو بشم مهرربووووووووووووون
شیما
11 مهر 92 22:32
عشقم هرجور شده مایعات زیاد بخووور که هم کلیت اذیت نشه هم عفونت ادراری نگیری هم مایع آمینیوتیکت همیشه اوکی باشه


دقیقا همینطوره اما تهوعوووووووووو چیکارش کنم
محياگل
12 مهر 92 18:06
سلام عزيزم.محيا خانم منم تو هفته ي 36 هست.منم از بچگي از كله پاچه متنفر بودم ولي يه روز تو 4 ماهگي از خواب پاشدم و به همسري گفتم من زبون كله پاچه مي خوام زود باش همين الان مي خوام!!!فكر كن اصلا نمي دونستم چه مزه اي ميده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد