، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

هفته ای که گذشت

1392/7/20 18:51
نویسنده : fafa
345 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من

یه هفته خونه مامان بزرگ بودیم و خیلی با خاله ها و زندایی ها و بچه ها خوش گذشت

مامان طفلی منم که همه جوره در حال سرویس دادن به من و تو بود

حالم خیلی بهتر شده

فقط عصر تا آخر شب حالت تهوع ها ادامه داره

پنجشنبه هم بابایی مهربون اومد دنبالمون و با یه هدیه خیلی زیبا سورپرایزم کرد

دست بابایی مهربون درد نکنه

خیلی هوامو داره و واقعا ممنون و مدیونشم

هر روز ازم میپرسه

الان نی نی مون چند هفتشه

الان نی نی مون چند سانته

الان چه شکلیه

باز من میام و تیکری که تو نی نی سایت  دارم و براش باز میکنم

و حدود شکل و رشدت رو میبینه

ایشالا هفته دیگه  که برای ان تی میرم جنسیتت رو هم بهمون بگن

-----------------------------

شیمای عزیزم قدم نو رسیدت مبارک ایشالا کژال عزیز قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرعلی
20 مهر 92 14:35
سلام فائزه جان..
ممنونم که به وب پسرم سر زدی...
وای عزیزم... نمیدونی وقتی اون بالا خوندم که نزدیک دو ماهِ تو دلت چی داری گه حس خوبی بهم دست داد....
با اینکه خودم یه پسر دارم ولی تا میشنوم یکی بارداره یا نی نی دار شده یَک ذوقی میکنم که شوهرم میگه: انگار 10 ساله داری دوادرمون میکنی و نی نی دار نمیشی...
عزیزم.... منم 89 عقد کردم و 90 عروسی....
خیلی کار قشنگی میکنی که از حالا مینویسی...
نگران این حالتهاتم نباش زود خوب میشی...
کتاب "ریحانۀ بهشتی" رو بخر بخون
فندقتم ببوس
از آشناییت خوشوقتم...
اجازه میدی لینکت کنم؟


مرسی عزیزم من خودمم خیلی ذوق میکنم وقتی میبینم مامانای باردار و که تو این دوران هر ماهش رو به جوری سر میکنن


شیما
20 مهر 92 16:28
ای جووووووووووووووون دلمخدارو شکر که بهتری گلکمایشالا ازین به بعدش همه راحتی و آرامش باشه واستبه به چه همسر خوووبیییهمسر منم همینطور بود و مطمئنم اینا از بهترین پدرای دنیا میشن مرسیییییییییییییییی عزیز دلم فدای محبتت گل مهربووونمایشالا به زودی زوووووود بیام تو وبلاگت برلی زایمانت پارتی بگیرم
فندق
20 مهر 92 19:25
ای جان جانان


مامان دونه سیب
20 مهر 92 20:13
سلام عزیزم رمز وبلاگم 72605
مامان زهره
21 مهر 92 13:18
سلام عزيزم
واي چه خوب كه ميفهمي ني ني پسره يا دختر.
من هم تولد ني ني كژال رو تبريك ميگم
من رو با اسم گل من لينك كن عزيزم



چشم عزیزم
مامان زهره
21 مهر 92 13:20
راستي عزيزم من با چه اسمي لينكت كنم؟
مامان امیرعلی
22 مهر 92 9:30
ممنونم عزیزم شمام لینک شدی... اینم آدرس وبلاگ خودم... http://nafassaadat.blogfa.com خوشوقتم از آشناییت
انسیه
22 مهر 92 10:21
برای ان تی که میری حتما همسرتو ببر با خودت قشنگ نی نی تو نشونت میده
مامان سعیده
23 مهر 92 10:58
یعنی ممکنه تو ان تی جنسیت نی نی مشخص بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟



دکتری که من برای سونو میرم معمولا جنسیت رو میگه
مامان دیبا
29 مهر 92 15:48
سلام فائزه جون منم مثل تو ویار داشتم اونقدر شدید بود که فکر نمی کردم یه روز حالم خوب بشه و بتونم راحت برم سر کار یا غذا بپزم و بخورم همش هم نگران نی نی بودم اما اونقدر زود خوب می شی که نگو اون 4 ماه اول اینقد زود می گذره نگران نباش ایشالا براحتی دوران بارداریت تمام می شه و نی نی نازتو بغل می گیری دیدن نی نی توی اتاق عمل واسه من شیرین ترین لحظه زندگیم بود ایشالا روزی تو و همه مامانای باردار
مامان زهره
29 مهر 92 18:20
سلام عزیزم لینکت رو میذارم شاد باشی در ضمن منتظر پست جدیدت هستم.
مامان گلشيد
4 آذر 92 9:30
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد