، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

سونو ان تی

1392/7/29 23:54
نویسنده : fafa
880 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 27 مهر ساعت 6 و نیم با بابایی راهی مطب شدیم برای انجام سونو ان تی

کمی استرس داشتم توی راه همش به مشکلاتی که متاسفانه پیش اومده بود فکر میکردم

از جمله تصادف هفته پیش و خسارت سنگینی که به هر دو ماشین وارد شد و بدیش این بود که بابایی مقصر بود -فدای سر کوچولوت عزیزم خطر جانی خدا رو صد هزار بار شکر پیش نیومد

اما کمی مسائل دیگه هم پیش اومده بود که چند روزی میشد درگیر بودیم

اندر احوالات ویار هم بگم که دوباره حاله بدم برگشته و شب درمیون سروم و آمپول دارم و اون شب برای سونو باید هم چیزای شیرین میخوردم هم مثانم پره می بود و منم که از مایعات بدم میاد چون به محض خوردن مایعات تهوع و استفراغ به سراغم میاد اما هر جور بود تحمل کردم

خدارو شکر زود نوبتمون شد کمی استرسم بیشتر بود به خاطر وجود چند نفر تو فامیل پدریم که متاسفانه مشکل سندرم داشتن  اما دکترم بهم گفت اونا به نی نی من هیچ ارتباط ژنی ندارن

ولی باز هم استرس همراهم بود  دکتر تا سونو روشروع کرد تپش قلبم بیشتر شد اما با دیدن قیافه کوچولوت دلم آروم شد دیگه قشنگ نی نی شده بودی سرت دستات پاهات چشمات فدات بشم دکتر هم میگفت جنین زنده با ضربان قلب طبیعی  گفتم جنسیتش معلوم نمیشه گفت شانس شما نه معمولا برای بعضی فراد دیده میشه اما گاهی اوقات حتی تا هفته 15 یا 16 هم دیده نمی شه

خوشبختانه ان تی طبیعی بود اما برای اندازه سرویکس گفت استرس داری برو ریلکس شو  دوباره بیا

بابایی گفت استرس نداره چرا الان استرس داری منو نینی پیشتیم  یه چند تا جک هی در گوشم میخوند و منو میخندوند و دوباره صدام کردن دیگه استرس نداشتم اندازه سرویکس هم خوب بود  همه چی نرمال

وقتی میبینم همه چی خوبه و یه فسقل بچه داره تو وجودم رشد می کنه تمام درد و بی حالی و تهوع و بالا آوردن ها برام ناچیز میشه

 

خدا یا بی نهایت شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ثنا
30 مهر 92 16:54
عزیزم تبریک میگم برای سالم بودن نی نی منم همچین روزایی رو تجربه کردم با خوندن مطالبت یاد بارداری خودم افتادم
انشالا بارداری خوبی داشته باشی و نی نیت صحیح و سالم بیاد بغلت


ممنونم عزیزم همینجور که روزای سخت میاد روزای شیرین و خوب هم میان
مامان
1 آبان 92 8:31
سلام عزیزم . خوشحالم که نی نی گلت خوبه و همه چی نرمال.
سمیرا
1 آبان 92 22:31
سلام عزیزم تازه وبتو دیدم منم سر پسرم خیار زیاد دوست داشتم به احتمال زیاد نی نیت پسر باشه هر جی که باشه سالم باشه بوسسسسسسسسسسسسسس
شیما
4 آبان 92 3:00
خدارو شکر عزییییییییییییییز دلم منم توی ان تی ندید جنسیتو توی 16 هفته رفتم برای جنسیتشخوشگلم بی خیال مه چی شو،ببین الان که فکرت درگیره و ناراحتی حالت دوباره بد شدهفقط به خودتو نی نی گلت فکر کن...این دوران زووووووووووود تموم میشه هااااااااا...از من گفتن بود
مامان
4 آبان 92 13:27
سلام عزیزم . نه ساکن اهواز هستیم.
مامان دیبا
4 آبان 92 14:04
از این روزها لذت ببر و سختی هاشو به خاطر اومدن یه گل از بهشت تحمل کن
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:04
سلام فائزه جونم ببخش چند وقت نبودم... یه مشکل خونوادگی داشتم.... که خداروشکر حل شد... خداروشکر که همه چیز خوبه فدات
fafa
پاسخ
قربونت بشم الهی ایشالا بلاها و مشکلات از همه به دور باشه خدارو شکر که هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد