، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

جواب آزمایش غربالگری+کنترل دوم

1392/8/6 11:48
نویسنده : fafa
315 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم

امروز جواب آزمایش غربالگریت آماده میشه و برای ساعت 8 هم پیش خانوم دکتر وقت گرفتم تا سونوی ان تی و آزمایشتو ببرم و نشون بدم و کنترل دومم رو انجام بدن خیلی ناراحتم چون وزنم از اولین کنترل که تو هفته 7 بود هیچ فرقی نکرده اما میدونم تو حالت خوبه

 

این روزا خیلی خوشحالم که تو کنارم هستی

اما گاهی اوقات افکار و انرژی های منفی که هدفشون از پا درآوردن منه

حسابی منو می ترسونه تو خودت خوب میدونی که چی میگم

تو خودت خوب میدونی که من چقدر ساکت شکستم  و باز هم تحمل کردم

بابای مهربونت این روزها تمام سعیش بر اینکه که من یه لحظه هم ناراحت نشم

یا دور از استرس باشم اما نمی زارن

هنوز که اون بالا بالا ها  هستی

هنوز که فرشته مهربون آسمونی هستی

حالا که کنار خدایی برام دعا کن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
6 آبان 92 14:32
منتظرم فردا با خبرهای خوب بیایی


شیما
7 آبان 92 1:32
گلم منم یه همچین شرایطی داشتم تو بارداری...اما نذار روت تاثیری بذاره...همه چیو بسپر به دست خدا...


امان از دست این دنیا
مامانه محيا
7 آبان 92 10:49
غصه نخور عزيزم تو سه ماه اول بعضيها وزن كمم مي كنن.از جمله خود من.ولي بعدش همه چي خوب شد


عزیزم چرا آدس وب نزاشتی که بیام بهت سر بزنم
مامان دیبا
8 آبان 92 20:33
سلام
نگران وزنت نباش خانمی
من که 4 کیلو وزن توی 4 ماه اول کم کردم
وزن بچه توی 3 ماه آخر هست که اضافه می شه
مراقب خودت باش و نگران نباش


میدونم و همین که خاطرم بابت سلامتی نینی جمع شد دیگه اصلا نگران نیستم
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:07
اصلا نگران تثبیت وزنت نباش گلم... بچه ورز گیریش ماهای آخره... الان رشدت مربوط به اضافه وزن نیست... درضمن ممکنه خودت کم کنی و اون اضافه و وزنت ثابت بمونه...
fafa
پاسخ
آره الان دقیقا همینجوری شده اون وزن میگیره و رشدش دقیقا کاملا اما من ثابت موندم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد