، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

دل دیوونم از تو تنها نشونم از تو-یه عکس یادگاری که خودتم نداری

1392/8/7 12:17
نویسنده : fafa
612 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب کلا حال و هوای خوبی داشتم

بعد چند روز بی حوصلگی دل تو دلم نبود  حس خوبی داشتم

سرحال و پر انرژِی , با وجود اینکه هوا خیلی گرفته بود.

رفتم آزمایشگاه جواب آزمایشتو گرفتم و بعد رفتم به سمنت مطب دکتر

همش دعا دعا میکرم جای پارک گیرم بیاد تا زود بتونم برم مطب

کارای خدا تو اون خیابون شلوغ  انگار جلوی مطب دکتر و واسه من خالی گذاشته بودنخنده

گفتم خدا رو شکر فسقلی خیلی خوش شانسی دارم

حدودا 2 ساعتی تو مطب الاف شدم

نوبتم که شد دکتر با کنترل وزنم و آزمایشات و سونوی شما گفت

رشد نی نی خوبه داره تورو می بلعهخنده اما خودت از کنترل اول وزنت ثابت مونده 

3 روز بستری برات مینویسم که با کلی قسم آیه و قول که کنترل بعدی خوب

جبران میکنم منصرفش کردم -

برای معاینه هم  با این دستگاه هاصدای قلبتو شندیم فک نمی کردم از حالا بتونم بشنوم

قبلش که داشتم از ویار و حال بدم گله مکردم

موقع شنیدن صدای قلبت دکتر گفت :

ارزش نداره؟

و من هزار ان بار خدا رو شکر کردم  که تو سالمی  دیگه از حال بدم گله نمی کنم چون دلیلیه بر

بودن تو و سالم بودن تو و باز هم شاکر خدا هستم به خاطر عالی بودن آزمایشات ژنتیکت

که انگار یه کوه از پشتم برداشته شد

وقتی از مطب اومدم دکتر بارون میومد رحمت و برکت الهی و اینو به فال نیک میگیرم

--------

دکتر برام یه پودر لیدی میل نوشت  روش نوشته برای خانم های باردار و مادران شیرده اما

باید مینوشتن برای باباهای آینده اگه دلشون خواست یه کمم به مامان آینده بدنخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان گلشيد
7 آبان 92 13:28
خدا رو شكر كه خوبي قدر همه اين لحظه ها رو حسابي بدون كه با اومدن كوچولوت زندگيت كلاً زير و رو ميشه يه حال خوبي ميشه كه بيا و ببين فعلاً كيف كن
به من و گلشيدم سر بزن خوشحال ميشيم


چشم عزیزم
لینکتون کردم
انسیه
9 آبان 92 14:06
عکس نی نی کو پس؟؟ از ان تی عکس نداری؟


عکس ان تیش کامل از خودش نیست یه قسمت از سر و پشت گردنشه چون زیاد مشخص نمی شد چیه نزاشتم
شیما
10 آبان 92 4:23
ای جووووووووووووووووون دلمخدارو شکر که هردو سالمین گلمنگران وزن اضافه نکردنم نباش چون منم همینطور بودم از ماه 3 به بعد خورد خورد اضافه شد حتی تو ماه 8 وزن کم کردم!اما مشکلی نداره.خیلی مراقب خودتو گل نازت باش عزیزم
منم شوهرم لیدی میلو خیلی دوست داشتیادش به خیر


الهی شکر اینجوری میگی خیالم راحت میشه چون میبینم جفتتون سالم و سلامتین ماشالله

من خودم که از لیدی میل بدم اومده اما شوهرم همچنان میوره )
مامان ماهان
11 آبان 92 13:29
اي جونم خدارو شكر كه همه چي خوبه حسابي دلم براتون تنگيده بود مواظب خودتون باشيد ميبوسمتون

فدات بشم عزیزم ممنونم از محبتت گلم
مامان گلشيد
12 آبان 92 9:07
عزيزم يه پيشنهاد اگه دوست داري چهار مغز بخور يه كوچولوش رو بريز تو آبجوش يا تو شير گرم هر جور دوست داري خيلي مقوي و مفيده هم واسه خودت هم واسه كوچولوت انشاا... سالم باشي گلم


آره میخورم خیلی دوست دارم با شیر مخصوصا
شیما
12 آبان 92 17:22
چه جاااااااااااااااالبمنم از لیدی میل بدم اومده بود!




ما دوتا چقد همه چیمون مثله همه






مامان ديبا
14 آبان 92 9:40
سلام عزيزم
خدا رو شكر كه 2 تاتون خوبين و سلامت
منم از ليدي ميل بدم ميومد
چون تا ماه 4 وزن هم كم كرده بودم دكتر بهم قرص مولتي پريناتال داد
تا ماه آخر هم گفت ادامه بده
وزن ني ني رو خيلي خوب اضافه مي كنن اين قرص ها
از دكترت مشورت بگير و اگه تاييد كرد بخور



وای نگو ویتامین - به همه ویتامین ها و ضد تهوع ها حساس شدم فعلا تا این واکنش های منفیم تموم نشه نمی تونم بخورم دکتر داده من نمی تونم بخورم
مامان گلشيد
14 آبان 92 10:33
چه خبرا خانوم خانوما خوبي حال و احوالت خوبه؟


فدات بشم عزیزم ای یه روز خوبم 3 روز بد دیگه دارم خودمو دلداری میدم که آخر حال بدمه
مامان ماهان
14 آبان 92 18:01
باز محرم شد و دلها شکست/
از غم زینب دل زهرا شکست.
باز محرم شد و لب تشنه شد/
از عطش خاک کمرها شکست.
آب در این تشنگی از خود گذشت/
دجله به خون شد دل صحرا شکست.
قاسم و لیلا همه در خون شدند/
این چه غمی بود که دنیا شکست؟


مامان ماهان
15 آبان 92 12:26
گلم سلام عمل كليه داشتم الان بهترم ممنونم اره واقعاماهي صبوره از خداي مهربوون ارامش رو تو اين دوران طلايي برات خواستارم فدات
fafa
پاسخ
وای خدا نگو که تو هم مشکل کلیه داشتی
انسیه
15 آبان 92 19:48
نی نی ت د ختره انگار نه؟؟
fafa
پاسخ
براچی؟ نمی دونم انسیه جون ایشالا تو همین هفته میرم سونو و به همه میگم
مامان ماهان
19 آبان 92 0:22
fafa
پاسخ
مامان دیبا
19 آبان 92 15:58
سلام مامان اینده بهتری خانومی؟ چند روزی هست که خبری نیست ازت نگرانت شدم
fafa
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی شما دیبای گل خوبه؟ یه هفته ای خونه مامان بودم بی اشتهایی و تهوع پدرمو ر آورده و از هم بد تر بی قراری ها و دل آشوب هایی که نمی دونم دلیلش چیه
مه سو
11 آذر 92 20:14
ای بابااااااااا....خیلی به خودت برس بانو....گوش اون بابای شکمو هم بکش.... یادت باشه بچه مواد غذایی که لازم داشته باشه رو اگه نخوری و گیرش نیاد از بدنت می گیره....بخاطر اینه که مامانا پوکی استخوان می گیرن یکم که سنشون بالا می ره...یا دندوناشون زودی خراب می شه....کلسیم به میزان لازم به بدنت برسون....مراقب خودت و نی نی باش.....سلامت باشین انشالله و همیشه خندون...
fafa
پاسخ
فدات بشم عزیزززم میدونم اما مگه این ویار لعنتی میزاره یه لققمه نون از گلوم پایین بره خدارو شکر قبل بارداریم با قرص و اینجور چیزا یه کم کمبودارو جبران کردم
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:09
خب خداروشکر... دیدی برا خودم یه پا دکترم...
fafa
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد