، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

بهترین حس

9 هفته

1392/7/11 18:51
نویسنده : fafa
258 بازدید
اشتراک گذاری

وای 9 هفته چه  سخت گذشتخنده

مثل اینکه با بزرگ تر شدن شما  حال من هم بهتر میشه

به جز شبا که حالت تهوع و بالا آوردن  بی حالم و خستم میکنه

روزها خیلی خوبی و کمی خوردنیهای مقوی میخورم گرچه نمی تونم

زیاد از هر چیزی بخورم اما کم و پر انرژی مصرف میکنم 

ماشالله هزار ماشالله چیزای خوب و با ارزش غذایی بالا رو دوست داری

اما توی کنترل هفته گذشته وزنم هیچ تغییری نکرده بود

من عاشق فست فود بودم  چیپس و کرانچی و نوشابه  ااما الان از هیچ نو غذای بیرونی

حتی از  آبمیوه هم خوشم نمیاد

امشب میرم خونه مامانم تا یه هفته که باز بابایی بیاد دنبالمون

تو این یه هفته قول بده نی نی خوبی باشی که من خونه مامانم بهم خوش بگزره

بهونه های الکی سر غذا نگیریقهر

هر چی مامانم بیاره باید بخوریخنثی

اه اه دوست ندارم و از این خوشم نمیاد  نداریمابرو

اوخ فدات بشم دوست دارم الان بچلونمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

انسیه
11 مهر 92 15:03
ایشالا 9 ماهو به خوبی تموم کنی
اولاش خیلی بده،همش آدم بیحاله


آره ایشالا تو هم همینطور
شیما
11 مهر 92 22:30
آیییی جووووووووووووووووووووون دلم


مامان هستی کوچولو
11 مهر 92 22:46
اولش فقط اینجوریه ایشالا بعدا روز به روز حالت بهتر میشهمواظب خودت باش مامانی مهربونراستی جنسیت نی نی گل کی معلوم میشه؟؟؟؟؟


ایشالا 27 مهر که برم سونوی ان تی
مامان زهره
12 مهر 92 21:58
سلام عزيزم
خوشحالم از خوشحاليت و تبريك بابت ني ني عزيزت.


ممنونم عزیزم
مامان ماهان
12 مهر 92 23:06
خيلي خوشحالم كه بهتر شدي


آره خواهر فقظ شبا بدم که اونم فقط تهوع دارم دیگه خیلی کم بالا میارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد