، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

3 ماهگیت مبارک گل بهاری

1393/5/2 19:46
نویسنده : fafa
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

وای باورم نمیشه ینی الان 3 ماه تموم شما کنار ما بودی ؟

 3 ماه بهترین 3 ماه عمرم بود یه فصل جدید به نام زندگی - یه زندگی واقعی

ما با اومدن تو شدیم یه خانواده یه خانواده 3 نفری

منو پدرت هر روز با هر لبخند تو هزاران بار خدا رو شکر میکنیم شیرین ترین شیرینی

دوست دارم تمام احساساتم رو تو یه جمله برات اینجا بنویسم اما نمی تونم

و همشونو خلاصه میکنم تو یه آغوش محکم و بوسه هایی از عمق وجودم که دلم کمی آروم میگیره

3 ماه اول زندگیتو پشت سر گزاشتی و پا به 4 ماهگی گزاشتی

تو حالا میخندی ذوق میکنی دستو پاهاتو تکون میدی آغو میکنی و مامانتو میشناسی

پوریا دوست دارم

-----

دوستایی که جویای احوال پوری کوچولو بودن ممنونتونم بی نهایت  پوریا رو روز چهار شنبه بردم پیش پزرک آلرژی کرچه خود دکتر فرید نبود و دکتر دیگه ای به نام طهرانی به جاشون اومده بود اما کمی نگرانم کرد چون تاکید داشت که نباید بچه تو این سن کهیر بزنه یه آزمایش مفوع و یه تست آلرژِ داد که بید انجام بدیم

فقط دعا کنید

خدایا تمام اشتباهات و خطاها و گناهای ما ببخش مارو با مریضی امتحان نکن من درد کشیده هستم بزار کمی از دنیا و بودن پسرم کنارم لذت ببرم

-------

به مدت یه هفته داریم میریم خونه مامان بزرگ و من خیلییییی خوشحالم حسابی با خاله ها و مامان بزرگ وبابا بزرگ و دایی ها و نوه های قد و نیم قد بهمون خوش میگزره

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مهزاد مامان عرفان
3 مرداد 93 0:31
سلام عزیزم انشالله ازمایشاتت نتیجه خوب داشته باشه. نگران نشو و به خدا توکل کن
مهزاد مامان عرفان
3 مرداد 93 0:31
3 ماهگیت مبارک گلم
مامان مهنوش
3 مرداد 93 14:04
از ته دل آرزو میکنم که پوریای عزیز همیشه سلامت باشه و سر حال..ایشالا که هیچ مشکل خاصی نداره فافا جون..بچه ها تا بزرگ شن پیر میشیم ماها..نگران نباش..خدا خودش مراقب این فسقلیا هست
مامان فرخنده
4 مرداد 93 7:35
پوريا جون 3 ماهگيت مبارك هميشه شاد و سلاكت باشي عزيزززززززززز دلم
فاطمه ع
5 مرداد 93 21:17
ان شاا.. خوش بگذره گلم و ان شاا.. آزمایشها و همه وهمه چیزه مهمی نباشه و پوریا جون خوبه خوب بشه
الهام مامان
6 مرداد 93 19:49
فدا فدا فدا واست میخرم طلا ملا.... پسر طلااااا 3 ماهگیت مبارک عسلممم... توپوووووووول شدی ناااااااااز شدی.....جگرتو برم ایشالله که خدا خودش مواظبته و مامانی اذیت نمیشه
نونو
9 مرداد 93 9:12
الهی فدای تو بشم ف ف مهربونم الهی پوریامون هیچیش نیست..خواهر زاده منم کهیر میزند اما هیچی نبود و خوب شد..چقدر تپل شد..شیر پاک مامان خوبش حلالش
مامان امیرعلی
23 مرداد 93 15:09
ان شالا خدا هیشکی رو با بیماری بچه امتحان نکنه...
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 20:15
وای گل پسری تو چقدر ناز شدی موش بخوره تو رو بزنم به تخته چه موهای مشکی و نازی داری تو پسر ، دلمونو بردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد