، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

55 روز در کنار تو

1393/3/26 20:02
نویسنده : fafa
453 بازدید
اشتراک گذاری

قبلنا

وقتی از این جوجه رنگیای کوچولو رو میخریدم عاشق این بودم بزارمشون رو شونم و اونا هم سرشونو ببرن تو موهام و بخوابن وقتی سرشونو کنار گردنم تکون تکون میدادن از گرمی بدنشون کلی ذوق میکردم

حالا

جوجه کوچولوی خودم سرش رو میزاره رو شونم و وقتی خوابش میاد هی سرش و این طرف اون طرف میکنه و آخرش گیج میشه و به طرف گردنم سرش و میزاره رو شونم و آروم آروم چشمای نازشو میبنده و من

عشــــــق میکنم وقتی گرمای نفسهاش میخوره به گردنم        من,

بی قرار میشم از اینکه تو آروم میشی از طپش قلب من                 من,

مغرور میشم از اینکه با تو مادر شدم و  افتخار میکنم به اینکه مامان تو هستم

------------

استرس دارمترسو 31 خرداد میشی 2 ماهه  ,

نه از بابت اینکه 2 ماهه میشی به خاطر این که نوبت واکسن 2 ماهگیت میرسه

 

 

پسندها (6)

نظرات (13)

فاطمه ع
26 خرداد 93 21:20
ای جان چقد جالب خدارو شکر که به خاستت رسیدی و پوریا جون یه همچین مامانه مهربونی داره یعنی میشه منم این حس هارو تجربه کنم
ارلا جون
26 خرداد 93 23:16
_____________$$$$$$$$$___ _____________$$$$$$$$$$$_________________________________,, _____________$$$$$$$$$$$$______________________________$$$$$, _____________`$$$$$$$$$$$____________________________$$$$$$$$ ______________`$$$$$$$$$$$______$$$_______$$$_______$$$$$$$$` _______________`$$$$$$$$$$$___$$$$$$$___$$$$$$$____$$$$$$$$` ________________`$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$__$$$$$$$$` _________________`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$$ ____u$$$$$$u______`$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$$` __$$$$$$$$$$Z$_____`$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$ _$$$$$$$$$$$Z$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$$` _$$$$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$$$$$$$$$_$$$$$` ___`$$$$$$$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$_$$$$$$$_$$$$$` ________`$Z$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$__$$_$$$$$$_$$$$` __________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,````,$$$$,_````,$$$$$$$` ___________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$` _____________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$` _______________`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$ ســـــــــــــــــــــلام خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبی؟؟ آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــــــــــــــدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الهه مامان مبین
26 خرداد 93 23:38
سلام به روی ماهت . عزیز دلم من هم پکیج باما رو گرفتم و هم بی بی انیشتین رو . هر کدوم یه کارایی داره و من از هر دو تا شم راضی بودم . مبین من به باما خیلی علاقه داره . بیشتر کلمات رو با کارتهای باما یاد گرفته . کارایی تموم وسیله های هوش و علمی و ... کودکان بستگی به کار کردن خودت داره که چقدر براش وقت بذاری عزیزم . توی پست های من یه پستی هست که نوشتم اتمام سری اول آموزشهای مبینم و شروع سری دوم . اونو باز کن کامل توضیح دادم . بازم سوالی بود در خدمتیم
مامان عرفان
27 خرداد 93 0:13
عزیزم مبارکه. عرفانم هم داره دو ماهه میشه. منم نگران واکسنشم. تازه ختنه اش هم مونده.
fafa
پاسخ
وای ای کاش زود ختنش میکردی ایشالا که اذیت نشه
نونو
27 خرداد 93 8:33
عزیززززم مادر بودنت بازم مبارک..تو سخت ترین دردها رو کشیدی و خدا باهات بود سلامتی رو به خودت و پسری هدیه داد ..یه واکسن ساده که ترس نداره..ایشالله خدا همراهت میمونه.تا همیشه
fafa
پاسخ
آره اما اونارو یادم رفته دیگه
مامان
29 خرداد 93 0:21
سلام عزیزم . ممنون از تبریکت منم به پسرم میگفتم جوجه ی مامان و هنوزم میگم. از این واکسنا زیاد هست گلم خودتو نگران نکن . انشا... بسلامتی میگذره
الهام مامان
29 خرداد 93 2:33
الهی من بگردم این حس قشنگه مادریتو....آخه چطوریه که مامانا انقدر دوست داشتنی میشند البته اصلا خودمو نمیگما....خخخ...ببوسش این ناز پسرتو
مامان ماهان
30 خرداد 93 0:52
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند ، نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود ، من همان بهترین را برایت آرزو می کنم
مامان ماهان
30 خرداد 93 0:53
منو ببخش خاله نتونستم زودتر بیام قبلا تن تن میومدم ببخش خاله جوووووووووووون توووووووووووووووووولدددددددددددددت مبااااااااااااااارک فدات بشم خاله رو ببخش دیر اومد سیسمونیتم مبارک فدات بوووووووووووووووووووووووووس
مامان فرخنده
1 تیر 93 7:45
اي جانم خدا حفظش كنه از واكسن دوماهگي هم نترس چون كوچيك هستش حاليش نميشه ولي كلي گريه ميكنه بعد هم استامينيفون بهش بده به اميد خدا تب نميكنه كلي هم ميخوابه
fafa
پاسخ
واااای فرخنده جون ینی واکسنای بعدی که بزرگتره بدتره؟
فندق
1 تیر 93 10:34
پسرمون چطوره واکسنشو زدی...
fafa
پاسخ
آره فندقم صبح زدم
مامان مهنوش
1 تیر 93 22:58
عزیزممممم..خدا حفظ کنه این جوجه رنگی خواستنی کوچولو رو..استرس نداره که واکسن..پسرمون پهلوون بید..پهلوون پوریا..واکسن رو به راحتی پشت سر میذاره ایشالا
fafa
پاسخ
مرسی عزیزم فعلا که زدیم و ختم به خیر شد
مامان
3 تیر 93 12:45
ای جانم چقدر جالب توصیف کردی عزیزم....خدا رو شکر که ختم به خیر شد... فافا جونم خودتو ناراحت نکن از این واکسنها زیاد داره....
fafa
پاسخ
تو خوبی؟ از دیشب همش نگرانتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد