، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

بهترین حس

سیسمونی 4

1393/3/19 1:45
نویسنده : fafa
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک مهربونم ببخشید که مامان بی نظمی شدم و نتونستم برات عکسهای سیسمونیت رو قبل تولدت آپ کنم

تعدادشون زیاد بود و باید دونه دونه حجمشونو کم میکردم

متاسفانه نمی دونم چرا بیشتر عکسها رو حالا که نگاه میکنم تار گرفته شدن

عکس لباسها و اتاقت رو با هم تو یه پست میزارم

باقی تصاویر  رو توی ادامه مطلب میزارم

این دوتا سر همی رو برات گزاشتم تو ساک بیمارستان که تنت کنن اما برات قدشون کوچیک بود ماشالله قدت بلند بود و این جوجه داره که اصلا اندازت نبود اونی که گوزن داره برات بهتر بود قدش و تنت کردیم

اینو خاله وجیهه داد اولین هدیه شما بود

اینو عمه بابا از مکه مخصوص شما آوردن

پسندها (7)

نظرات (15)

فاطمه ع
19 خرداد 93 13:24
باید بگم سلیقت عالــــــــــــــــــــــیه گلم لذت بردم عزیز انشاا.. همیشه به خوشی وسلامتی استفاده کنه راستی زیارتم قبول ماشاا.. پوریا جون خیلی بزرگ شده
fafa
پاسخ
مرسی عزیززززم ایشالا به زودی برای شما
الهام
19 خرداد 93 14:29
مامانی دست شما بی بلاااااااااا....خیلی زحمت کشیدید
fafa
پاسخ
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 17:56
مبارکش باشه عزیز خاله رو . چقدر خوشگلند خصوصی بیا دوستم
fafa
پاسخ
مرسی گلم نمی دونم چرا مان نما تو قسمت رمزت نمیاد که رمزو بزنم
نیلوفر(مامان پرهام)
20 خرداد 93 14:08
ایشالا به سلامتی استفاده کنی آقای پوریا
fafa
پاسخ
ایشالااااا
مامان
20 خرداد 93 14:32
همه چیز عالی و قشنگ بود.انشاالله به سلامتی استفاده کنه پوریای نازم.خصوصی داری خانمی
fafa
پاسخ
فدات بشم عزیزززززم ممنونم
فاطمه ع
20 خرداد 93 20:45
من بلد نیستم گلمتابلو درست کنم
fafa
پاسخ
خیلی سادس اول تو گوگل سرچ کن باز سوال داشتی بگو
مامان فرخنده
21 خرداد 93 10:23
به مامان باسليقه خيلي خوشمل بودند به سلامتي پسر نازت استفاده كنه
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه ع
21 خرداد 93 13:09
سرچ کردم خیلی قشنگ بود تازه فهمیدم ملیله چیه؟ من به خاهرم میگفتم از این تابلو ها که طرح های فرفری داره دیدی؟
fafa
پاسخ
خدارو شکر که خوشت اومد خیلی سرگرم کنندس
مه سو
21 خرداد 93 23:27
خیلی خوش سلیقه ای مامانییییییییییی.....خیلی سیسمونیش خوشگله
fafa
پاسخ
مامان امیرعلی
23 خرداد 93 11:34
سلام تو این مدت که من نتونستم بیام چه اتفاقایی افتاده.... شمام که به ما سر نمیزنی... که البته مثل من عذرت موجهه قدم آقا پوریا مبارک باشه... الهی چه نازه.... چرا بینیش رو مسخره کنیم آخه؟ پسر منم موقع زایمان خیلی اذیت شد و دماغش هم ورم کرده بود و کبود شده بود ولی کم کم خوب شد..... وای وسایلشو نگاه... مبارکت باشه خاله... تو این مدت قرار شد خونوادۀ ما 4 نفره بشه اما.... 2 اردیبهشت من سقط کردم بچه امو.... بچه ای که 14 روز پیش تو شکمم مرده بود.... خوشحالم که با اینکه تو اون من و تو تو یه روز درد کشیدیم ولی برای شما پر از شادی و خاطرات خوب بود... مواظب خودت و پوریا جان باش...
fafa
پاسخ
عزیززززززززززززززززززززززززم خیلی ناراحت شدم برات ایشالا خدا به زودی یه نی نی ترگل و ورگل بهتون هدیه بده
مامان دیبا
24 خرداد 93 14:36
مبااااااااااااااااااااااااارک باشه حیلی حیلی اتاقش و وسایلش زیبا هستن دست شما درد نکنه عزیزم راستی سلیقه ی ما انگار خیلی بهم نزدیکه چون ست چوبیش ساحل چوب هست درسته؟ من عاشق این طرح سرویس خواب شده بودم ولی همه می گفتن پسرونه هست برای همین طرح کیتی ساحل چوب رو خریدم.اون سگ تامی مارک فیشر پرایس رو دیبا هم داره!خلاصه خیلی نازن و واقعا با سلیقه هستی
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم آره هم سلیقه هستیم انگار
الهه مامان مبین
25 خرداد 93 22:21
سلام فافا جونم . خوبی . عزیز دلم مشکل از قالبم نیست چون بقیه دوستام میتونند بیان . فکر کنم مشکل از مرورگر خودت باشه . با اینترنت اکسپلورر یا گوگل یا torch بیا . و یا رمز رو از قسمت نظراتت خصوصیت با ctrl c و سپس با ctrl v وارد کن . اگه با این روش بیای حتی اگر موس توی کادر رمز قرار نگیره میتونی رمز رو وارد کنی . فقط موس رو ببر توی کادر و ctrl v رو بزن . خبرش رو بهم بده گلم . میبوسمتون زیاااااااااااااااااااد .
fafa
پاسخ
مرسی حتما امتحان میکنم ایشالا که بتونم
الهه مامان مبین
25 خرداد 93 22:22
آره عزیز دلم بیبی انیشتن برای مبینم گرفتم . سوالی داری در خدمتم
fafa
پاسخ
آره منم برای پوریا سفارش دادم میام سوالامو میپرسم ازت
میترا(مامان مهران)
26 خرداد 93 20:49
همه چی عالی و شیک هست مبارک باشه
فندق
1 تیر 93 10:37
عجب سیسمونی...افرین به اینهمه سلیقه وجب سرویس چوبی...خیلی خوشم اومد انشالله به سلامتی استفاده کنه
fafa
پاسخ
مرسی عزیزم همچین خوش سلیقه ای که نیستم دلم میخواست بهتر و بیشتر براش میخریدم که متاسفانه نشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد