، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

اولین کنترل

1393/3/18 19:01
نویسنده : fafa
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم

شنبه یعنی 17 خرداد شما در سن 46 روزگی رفتی بهداشت برای کنترل وزن و ومعاینه پزشک

باید 45 روزگی میرفتیم که جمعه بود

خدا رو شکر وزنت شده بود 4 کیلو و 900 گرم  پزشک هم معاینه کرد و خیلی راضی بود

بدنت کمی مثل کهیر خشکی زده که به دکتر نشون دادم و گفت طبیعیه

قد و دور سر ت رو اندازه نگرفتن گفتن وقتی برای واکسن 2 ماهگی ببرمت اندازه گیری میشه

خدایا شکرت که پسر کوچولوی نازم سالم و سلامته

شبا وقتی تند تند نفس میکشی یا وقتی صداهای عجیب از خودت در میاری خیلی میترسم

مامانم میگه دل  مادرا تو هر زمان از بزرگ شدن بچه هاشون همش میلرزه و نگرانن که اتفاقی براشون نیفته

 

خدایا جیگر گوشم رو به خودت میسپارم که فقط تو از دلم خبر داری

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان مهنوش
18 خرداد 93 23:21
خدا خودش حفظ کنه این جوجه خان رو..و همه کوچولو ها رو..حالا مونده فافا تا بفهمی چه داستانهایی داره این مادر شدن و مادری کردن.....هنوز اول راهی...!اخه من خودم نه که تا حالا هشت تا بچه رو بزرگ کردم و فرستادم خونه بخت خیلی میدونم در این زمینه..خخخخ ببوس پهلوون پنبه چهار کیلویی رو..
fafa
پاسخ
مرسی مهنوش جونم آره هر روزش یه داستانه برای خودش
الهه مامان مبین
19 خرداد 93 0:09
خدا حفظت کنه نازنین پسر . همین جوریه فافا جون وقتی مادر میشی همیشه نگرانی . من همش به نفس کشیدنش نگاه میکردم . هنوزم این تیک رو دارم خدا همه بچه ها رو حفظ کنه . آمین
fafa
پاسخ
وای منم همینجورم خدا نکنه کار غیر طبیعی انجام بده
مامان عرفان
20 خرداد 93 9:19
سلام عزیزم خیلی خوبه. عرفان چو زود بدنیا اومده بود و وزنش 2800 بود تازه شده 3800 ولی اینم یهو رفت بالا با اینکه ریزه هست ولی صورتش لپ انداخته و تپل شده. البته من دوست ندارم زیاد باد کنه و دوست دارم عادی بزرگ بشه . اینجوری برام بامزه تره. خلاصه پسر ماهت رو ببوس و وان یکاد براش بخون
fafa
پاسخ
بازم خوبه که منم زیاد دوست ندارم تپل اندازه قدش خوبه ایشالبا عرفان نازم هم رشدش خوب باشه
نونو
20 خرداد 93 10:50
الهی شکر که فرشتت سالمه..الهی همیشه سلامت بمونه و هیچ وقت دلت نلرزه
fafa
پاسخ
ایشالا عزیززززززززم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد