، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

بهترین حس

سیصد روزگیت مبارک

1393/11/29 19:11
نویسنده : fafa
804 بازدید
اشتراک گذاری

سیصد روزه ای با دو دندان موش موشی

اقا پوریای سیصد روزه من ده روزیست دو موروارید کوچولو مهمان دهانش شده البته میهمانهایی پر از اذیت و درد و خارش

این شیرین دوست داشتنی روال بلند شدنش به کمک وسایل پیشرفت چشم گیری داشته الان صفر تا صد بلند شدنش ایکی ثانیه انجام میشود

پسرک دو دندانه چند هفته ایست از مبل میز کم در دستگیره کمد و کشو و هر وسیله ای که هم قد قیافه ریزه میزه اش باشد میگیرد و بلند میشود 

چه کتک ها که خوردی مخصوصا سرت که حسابی ضد ضربه شده برای چند ثانیه می ایستی. روی دو زانو مینشینی دست دسی میکنی و با هر ریتمی نای نای میکنی با دهان بی دندانت به همه لبخندی جذاب با چشمانی بسته و لثه هایی ورم کرده تحویل میدهی جور ی که همه عاشق خنده های شیرینت میشوند 

من و پدرت هر رو عاشقانه تر از قبل میبوسیمت و هر روز عمیق تر از قبل حست میکنیم و هر روز بیشتر از قبل شاکر تو هدیه بینظیر خداوند هستیم

وقتی:

 با دستان کوچکت صورتم را نوازش میکنی 

خدا را از رگ گردن نزدیک تر حس میکنم

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

الهه مامان مبین
29 بهمن 93 19:31
مبارک باشه عزیز دلم
بابا و مامان
2 اردیبهشت 94 13:34
عزیزم تولدت مبارک صدساله بشی الهی
fafa
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنون که یادمون بودین
مه سو
4 خرداد 94 21:19
عزیزمممممم...دستای نازشو...زنده باشه و سلامت و مایه ی افتخارتون همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد