، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

بهترین حس

سیسمونی 2

1392/12/18 18:00
نویسنده : fafa
907 بازدید
اشتراک گذاری

آلوچه یه من اینم اون سری از خریداته که2 هفته قبل انجام دادیم ببخشید که مرتب عکسا رو نگرفتم چون هم خسته بودم هم خوابم میومدنیشخند قول میدم سری بعدی سیسمونی عکسای لباسای خوشکلت باشه که هنوز قسمت نشده بزارمشون

قبل اینکه بریم سراغ سیسمونی یه چیز خیلی مهمتر

دوستای مهربونم آبجیای گلم و خاله های عزیز پسرم یه راهنمایی میخوام ازتون

من پوشک بدو تولد رو مارک اوی بی بی گرفتم فروشنده خیلی تعریفشو کرد من گفتم نمی خوام کرم دار و یا عطری باشه که موجب حساسیت بشه اونم گفت نیست و از باقی مارک ها برای بدو تولد کوچیکترو نرم ترو بهره خلاصههههههههه دهنش کف کرد از بس تعریف کرد براش ما هم چون هیچ تجربه ای تو این زمینه نداشتیم خریدیم آوردم خونه کل اتاقو بوی عطر پوشک برداشته میترسم برای پسرم باعث حساسیت بشه کسی سابقه استفاده از این مارک و داره؟ به نظرتون خوبه یا برم پس بدم؟ اگه پس بدم چه مارکی بخرم که برای بدو تولد خوب باشه؟

حالا نوبت سیسمونی

این دور پیچت که اون مدلی که مارک کارترز ست با ساکت داشت پیدا نکردم این یه مارک دیگه بود که هم جنسش از کارترز بهتر بود هم طرحشو بیشتر دوست داشتم

شیشه ضد نفخ -ظرف غذا و قاشق ژله ای 

ای جونم فدات بشم کی بشه حریره خور بشی الهی دورت بگردم

سرویس حوله من اول میخواستم یه مارک دیگه به اسم بی بی فن بردارم که فروشنه و یه مشتری که قبلا استفاده کرده بود منصرفم کرد و گفت زبره حتی مامان دانیالم میگه بی بی فن زبره و بعد این حوله که مارک بی سی سی بود رو فروشنده پیشنهاد داد راست م گفت خیلی نرم تر ه از اون یکی

ایشالا به سلامتی استفاده کنی مادرررررررررررر

زیر انداز تعویض به سلیقه پدررررررزبان

لوازم های بهداشتیمارک بی بی کول به قول فروشنده بهترین مارک بهداشتی کودک اینجا هم دهنش کلی کف کرد بس که توضیح داد خنده(شامپو سر و شامپو بدن لوسیون بعد حمام و پماد سوختگی دستمال مرطوب بدون عطر گوش پاک کن و تب سنج)   فکر میکنم همینا کافی باشه  خاله ها اگه چیز دیگه ای تجربه دارین که تو بهداشتی ها کاربرد داره ممنون میشم بگینماچ

دوتا دستمال خشک کن و دوتا هم پیشبند

ببین روش جوجه دارهنیشخندمژه

سرویس خواب دم دستیت

ای جونمممممممممم فدات بشم دوست داری چی بپزم برات تو اینا بخوری؟ها؟ تو لب تر کن فقط

شیشلیک خوبه؟

یه سری ریزه میزه های دیگه لازم داری که ایشالا باز فرصت بشه میرم میخرم این روزها استراحت مطلقم با تاکیددددددددددد فراوان جمعه رفتیم بازار برای خرید عید مغازه وومی از درد طاقت نداشتم و گفتم برگردیم

گل نازم چند شبه باز کلیم درداش شروع شده و مکافاتی دارم دیشب حسابی ترسیدم چون هم درد داشتم و هم ادرارم خونی بود دیروز رفتم یه کشت ادرار دیگه دادم و سه شنبه 20 اسفند جوابش میاد

شما هم که فدات بشم نمی دونم چه علاقه ای به این پهلوی راست من داری الل خصوص همون قسمتی که این سونده تو کلیمه خوب مادر یه کم رحم کن بهم  نگران

فقط برای مامانت دعا کن که از اون چیزی که میترسم سرم نیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مه سو
18 اسفند 92 19:54
انشالله نی نی به سلامتی دنیا می آد و تن مامانش هم سلامت باشه و ازش مراقبت کنه.....ماشالله...کلییییییییییییی لوازم خوشگل خریدی براش که.....نازن همشون...
fafa
پاسخ
ممنون گلم فدات شم ایشالا با دعاهای خیر شما این 8 هفته هم به سلامتی بگزره
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 0:35
سلام ذوست خوبم . معنی اسم آروین ( امتحان و آزمایش و تجربه؛ ۲- آزموده و آزمایش شده ) قربون اسمش . ایشاا... نام دار باشه پسملمون
fafa
پاسخ
فدات بشم گلم ممنون عزیزم
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 0:42
معنی اسم آروین ( امتحان و آزمایش و تجربه؛ ۲- آزموده و آزمایش شده ) قربون اسمش . نامدار باشه راستی بهداشتی های مبین من هم بی بی کوکول بود . من خیلی ازش راضی بودم . خصوصا پودر . روغن لوسیونش و ادکلن ش ....
fafa
پاسخ
آره خیلی ها تعریفشو میکردن همین که پروانه بهداشت داشت هم خودش دلیل بر کیفیتشه
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 0:45
راستی فافا جون نی نی خوشگلت رو از همون اول به پیشبند عادت بده . چون اگر از اول عادت نکنه دیگه نمیبنده .اون وقت برای غذا خوردن همه لباساش خراب میشه ...
fafa
پاسخ
حتمــــــا مرسی از پیشنهادت عزیزم
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 0:54
برای پوشک اوی بی بی خودم تجربه ای ندارم . چون من از همون اول برای مبینم مولفیکس استفاده میکردم . خیلی هم ازش راضی هستم . در مورد پوشک و مارکش دقت بیشتری کن چون توی بعضی از بچه ها وقتی یه مدت یه مارک پوشک ببندی بعد عوضش کنی حساسیت میزنند . خواهر خودم اینجوری بود . برای همین من از همون اول برای مبینم همون مولفیکس رو گرفتم ....
fafa
پاسخ
حتما میرم عوضش میکنم عزیزم درست میگی بدون عطر و کرم میگیرم چون همه اینو میگن
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 0:55
وسیله های خوشگلش مباااااااااااااااااااااااااااااارک
fafa
پاسخ
مامان سام
19 اسفند 92 8:02
الهیییییی، عزیزم خریدای خوشکل گل پسرت مبارکش باشه، مامان باسلیقه ایشالا به سلامتی این چند روز هم بگذره و هیچ مشکلی هم پیش نیاد و هر دو صحیح و سالم باشید.
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا با دعاهای خیر شما
مامان فرخنده
19 اسفند 92 10:26
مبارك پسري باشه در مورد پوشك به هيچ وج عطري استفاده نكن بهترين مارك كه همه ميگند وتوي بازار هم هست پمبرز هست كه من براي مليسا استفاده كردم و راضي بودم والان هم از مولفيكس استفاده ميكنم كه خيلي خيلي خوبه البته بچه ها با هم فرق ميكنند مثلا دختر خالم براي بچه اش مولفيكس استفاده ميكرد كه به پاي بجه اش نساخت جوشهاي ريز زد پوشك به ادرار بچه بستگي داره ولي دركل عطري استفاده نكن مثلا مليسا به دستمال مرطوب حساسيت داشت و به خاطر همين زياد استفاده نكردم.اين از تجربه من در مورد پوشك خلاصه بذار پسري به سلامتي بدنيا بياد تو هم مثل ما براي خودتت يه مامان با تجربه ميشي
fafa
پاسخ
باشه پس میرم پسش میدم مرسی فرخنده جونم ببت راهنمایی هات خیلی ممنون خانومی
میترا
19 اسفند 92 16:16
مبارک هست خانمی
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم
نيلوفر(مامان پرهام)
20 اسفند 92 9:47
سلام عزيزم.... خيلي قشنگ سيسموني فسقلي ... ايشالا به سلامتي تن بزنه عزيزم ... كي ايشاالا بدنيا مياد عزيزم ؟
فندق
20 اسفند 92 12:02
خبرشو بهت میدم امروز برنامه کلنیکو نگاه کنم بهت خبرمیدم.
مامان سه قلوها
20 اسفند 92 22:46
سلام عزیییییز دلم مبااااااااارکه ، ایشالا عکسِ لباساش واسه پوشک که دوستان گفتن ، منم بگم ؟!!!!! من با خیلی ها مشورت کردم ، گفتن واسه نوازد حداقل تا یک ماه اصلا چیزای بودار استفاده نشه چون باعث آسم میشه و این خیلی بده ما هم از الان که اتاقشون رو آماده کردیم همیشه در اتاقو می بندیم که بوی عطر و اسپری که خودمون استفاده می کنیم نره تو اتاق که موندگار بشه . چند وقت دیگه هم کلا باید از عطر خداحافظی کنیم ! دی: منم مولفیکسو ترجیح میدم . سایز دوصفر رو بخر که واسه بدو تولد خیلی خوبه و تو پای بچه لق نمیزنه فدااااات
مامان ماهان
21 اسفند 92 23:18
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی .
مامان ماهان
21 اسفند 92 23:18
مبارکت باشه عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممممممممم
شیما
23 اسفند 92 19:05
ای جووووووووووووووووووونم چه سیسمونی جینگول خوشگلیییییمبارکش باشه نفسی منحالا پوشک چی گرفتی بالاخره؟من از همون اول پمپرز استفاده کردم
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم به خوش سلیقگی شما ککه نمیرسیم- نگرفتم هنوز احتمالا همون پمپرز رو میگیرم چون اکثرا گفتن پمپرز
مامان گلشيد
25 اسفند 92 8:26
مبارك باشه عزيزم اميدوارم كوچولوت سالم و سرحال بدنيا بياد و به سلامتي از همشون استفاده كني
fafa
پاسخ
ممنون گلم- آمین ایشالا همینطوره که شما میگی
مامان دونه سیب
25 اسفند 92 14:10
وای فافا چقدر ظرفاش نازززززززززززززززززززززززززززززززن زیر اندازش هم خیلی جیگره سرویس خوابشم خوشمله مبارکه همش
مامان عرفان
8 فروردین 93 10:20
سلام عزیزم ظرفها چینی هست؟ خیلی خوشگلن. چند خریدی؟همه اش خوشگله البته ها.
fafa
پاسخ
نه گلم ملامینه -55 خریدم از چینی و آرکووپال بهتره چون نمیشکنه و قابل استفاده تو مایکروفره
مطهره
23 فروردین 93 23:54
به خوشی و سلامتی استفاده شه ولی از پوشک کرمدار روزای اول استفاده نکنی بهتره.بزا یه ماهه شه گل پسرت.پوست نرم و حساسی دارن من الان اوی بیبی گرفتم ولی از بوش خوشم نمیاد پوشک بی بو مرسی خیلی خوبه.ماندگاریش عالیه
fafa
پاسخ
رفتم پس دادم و مای بی بی بدو تولد گرفتم
ندا
24 خرداد 93 11:46
سلام.چقدر ظزف غذاش شیکه.میشه مارکشو بپرسم.منظورم عکس اخره
fafa
پاسخ
لطف داری گلم- مارکش miffy هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد