، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

فقط صبر+ آغاز32 هفتگی

1392/12/27 1:41
نویسنده : fafa
340 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دونه مامان

از جمعه گذشته یه مقداری درد کلیه خیلی اذیتم کرد همینطور مقدار خون زیادی که تو ادرارم داشتم منو حسابی میترسوند سه شنبه رفتم آزمایشگاه و جواب آزمایشمو گرفتم توی آزمایشای قبلی  ادرارم 3 مثبت یا 2 مثبت خون بود اما این 4 مثبت خیلی حالم گرفته شد بعدش رفتم که پوشکی که برات خریدم و عوض کنم ولی همش به فکر این بودم که فردا دکتر چی میخود بگه چی میشه و در کل حواسم پرت بود رفتم پوشگتو پس دادم و یه سری وسیله های دیگه هم که لازم داشتم برات خریدم که ایشالا بهتر بشم و وقت کنم عکسشونو میزارم-خلاصه چهارشنبه ساعت 6 رفتیم دکتر یار محمدی باز هم از بین همه مریضایی که دورو برش بودن چشمش به من افتادو با دست اشاره کرد بیا جلو و بعد سلام و احوالپرسی گفت چند ماهه شدی گفتم اول 8 هستم و حسابی هم درد کلیه اذیتم میکنه نگاه آزمایش کرد و گفت فعلا هیچ چاره ای جز تحمل و صبر نداری میدونم اذیتی از وجود دستگاه و درد اما برداشتن دستگاه الان ریسک بزرگیه هم برای خودت خطر داره هم بچت چون اگه این دستگاه رو برداریم امکان گزاشتن مجددش نیست هر چی گفتم گفت صبر صبر صبر

خدایا من چه اشتباهی کردم که دارم اینجوری جواب پس میدم؟

منو داری آزمایش میکنی؟ امتحان صبره؟

داری صبر کردن یادم میدی؟

خسته شدم -دلم یه روز بدون درد میخواد دلم یه خواب راحت میخواد  دلم برای از این دست به اون دست شدن موقع خواب تنگ شده گردنم فلج شده بس که نشسته خوابم میبره  دلم میخواد لذت ببرم از تکونای پسرم ولی وقتی به دستگاه فشار میده ضعف میکنم و عصبی میشم

خدایا رحم کن بهم دیگه این لحظه های شیرین اولین  بارداری  برام هیچ وقت تکرار نمیشه ازت خوواهش میکنم که این چند هفته باقی مونده رو برام شیرین تر کنی از همه لحاظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شیما
23 اسفند 92 19:02
الهی من بمیرم برات عزیز دلمماهای آخر بارداری خودش پر از سختیه...تازه این دردا هم بهش اضافه شده خدا بهت کمک کنه گلمخیلی ناراحتت شدم به خداایشالا بهتر بشی و دردت کمتر شه...حالا کلا راه حل اصلی چیه؟بعد از زایمان باید کاری بکنی؟عملی چیزی؟
fafa
پاسخ
آره خدایش این مشکل کلیه هم برا من شده قوز بالا قوز -بعد زایمان باید اون دستگاه رو از کلیم بردارن و بعد عکس بگیرم که اگه بازم سنگ یا شن باشه با سنگ شکن رفع بشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 اسفند 92 14:54
الهـــــی.چقدر ناراحت شدم برات عزیزم... انشاالله این چند وقت هم به سلامتی بگذره و زودی نی نی بیاد بغلتو راحت بشی... مامانی خوب استراحت کن
fafa
پاسخ
دعا کن فقط عزیزم
مامان فرخنده
24 اسفند 92 16:33
الهی بمیرم برات که درد داری ولی چیزی دیگه نمونده تحمل کن نمیدونم چی بنویسم امیدوارم دیگه درد به سراغت نیاد ولذت این دوران راببری
fafa
پاسخ
خدا نکنه عزیزم -
مامان گلشيد
25 اسفند 92 8:25
واكنش آقايون در برابر آرايش خانوماشون: موقع خريد: مگه داري ميري مهموني؟ موقع مهموني: مگه داري ميري عروسي؟ موقع عروسي: يه عروسي رفتن كه ديگه اين حرفا رو نداره؟ بي مزه بود نه
fafa
پاسخ
نه باحال بود اتفاقا خندیدممم
الهه مامان مبین
26 اسفند 92 16:45
سلام دوست خوبم . الهی بگردم خیلی ناراحت شدم . ایشاا.. خدا کمک میکنه و این هفته های آخر رو هم میگذرونی ... ولی به خدا فافا جون باید یه کم تحملت رو ببری بالاتر . میدونم خیلی سخته . همه ما که مامان شدیم این روزهای سخت رو گذروندیم . برای یکی کمتر و برای یکی بیشتر . میدونم که دردی که میکشی تحملش شاید غیر ممکن باشه ولی به عشق نعمتی که خداوند توی دلت گذاشته تحمل کن . خدا خیلیییییییییییییییییییییی بزرگه . حتما کمکت میکنه . از حالت زود به زود بنویس . نگرانت هستم دوست خوبم ......
الهه مامان مبین
26 اسفند 92 16:52
خصوصی نازنینم
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 20:55
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک
الهام
28 اسفند 92 0:54
ای جانم خدا بد نده خانومی تو که 8 ماه تحمل کردی این 1 ماهم تحمل کن فدات شم ایشالا که خوب میشی بچت و خودتم بعد از زایمان سالم سالمین ایشالا منم آپم
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 1:20
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه، سال رو، ماه رو روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه،اونم دوستيمونه ..... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد
فاطمه
29 اسفند 92 19:32
عزیزم .فدات بشم کلی ناراحت شدم فکر میکردم که این درد لعنتی دست از سرت برداشته ولی الان میبینم که .... چیزی دیگه نمونده خانومم دیگه اخراشه میدونم سخته ولی تحمل کن برات دعا میکنم که هر چی زودتر این سختیها تموم بشه وپسر کوچولوت رو با سلامتی بغل کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد