، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

آخرین پست 92 در آخرین ساعات سال 92+ آغاز 33 هفتگی

1392/12/29 19:10
نویسنده : fafa
321 بازدید
اشتراک گذاری

فسقل مامان الهی فدات بشم

امسال اولین سالیه که کنار هفت سین تو تو دل مامانی

دیروز رفتم  آرایشگاه و یه کم خرید کوچولو و با یه هوای بهاری و نوروزی و قشنگ اومدم خونه و

امروز م از صبح حسابی در تکاپو  بودیم چند ساعت پیش هم

با بابایی هفت سین رو چیدیم و کلی ذوق کردیم

از اینکه سال دیگه تو چهار دست و پا کنون هی این طرف سفره رو بکشی  باز من بچینم تو بهم بریزی و

کلی خندیدیم با باباجون

بعدشم تخم مرغا رو رنگ کردیم و بازم نقاشی رو شیکم من که خیلی با مزه شد

الانم برم حاضر بشم حدودا 1 ساعت و 25 دقیقه دیگه به سال تحویل مونده

باورت نمیشه از اینکه تو تو دل مامانی هستی چقدر خوشحالم حس عجیبی دارم

----------

وقت ادیت عکسا رو ندارم ایشالا بعدااااااااا

-------------------

آبجیای مهربون و خاله های ناز پسرم

سال چدید رو پیشاپیش نیشخندبهتون تبریک میگم سال 92 سال زیاد خوشایندی برام نبود و تنها

روزنه امیدش حضور این فرشته آسمونی تو دل من بود امیدوارم امسال برای شما و خانواده هاتون خیلی خیلی سال خوب  پر برکت سالی پر از شادی و مهمتر از همه سلامتی براتون باشه

برای من هم دعا کنید امسال زیباتر برام رقم بخوره و میدونم قطعا همینطوره چون فرشته بهشتی من با حضورش سالم رو که هیچ دنیام رو دگر گرون از نوع خوب خواهد کرد

93 به همگی تون مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام
1 فروردین 93 14:42
عید شما مبااارک
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 3:24
سال نو مبارک دوست عزیزم میبوسمت عزیزم
مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:03
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 فروردین 93 1:46
سال نو مبارک
نونو
8 فروردین 93 21:31
نی نی پوریا جونم زودی بیا دوست جونم دیگه طاقت نداره
fafa
پاسخ
خدایش دیگه کم طاقت شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد