، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

اولین پست سال 93+ انتخاب اسم

1393/1/4 19:53
نویسنده : fafa
313 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی مامان 

به همین زودی 4 روز از سال 93 گذشت

خدارو شکر شروع خوبی داشتیم مخصوصا اینکه خدا حسابی سورپرایز کرد و روز اول و دووم رو

با یه برف باحال برای همه مشهدی ها زیبا تر کرد - جز حمد و ستایش خدا این روزها هیچ کاری ندارم

از همه لحاظ باید شکرش کنم هم وجود تو پسره وروجک و هم شروع زیبای سال جدید و هم نزول این

همه برکت و رحمت -

روز اول عید با بابایی تصمیم گرفتیم که یگه برات یه اسم انتخاب کنیم و به نتیجه برسیم

لیست اسما رو برسی کردیم دوباره یه گشتی تو نت زدیم

و خلاصه به این نتیجه رسیدیم که اسمتو بزاریم:

پــــوریـــــــا

روز اول عید رو رفتیم دیدن بزرگترهای فامیل و همه از تو میپرسیدن و حسابی مشتاق دیدن تو هستن

امسال خانواده من یعنی مامان بزرگ و خاله ها برای سال تحویل رفتن زاهدان و هنوز نیومدن حسابی

دلم براشون تنگ شده و برای دیدنشون لحظه شماری میکنم مامان بزرگ هم قول داده از اواخر فروردین

بیاد اینجا بس بشینه تا تولد شما نیشخند

وای حدودا 6 هفته دیگه مونده و وقتی به اون روز فکر میکنم خیلی استرس میگیرم

نمی دونم چرا  اصلا نمی تونم تصور کنم موقع تولدت رو

خدایا از ته دلم میخوام بهم نیرو بدی تا بتونم طبیعی زایمان کنم واقعا برام یه آرزویه

---------

پ ن: شرمنده همه دوستای گلم که نتونستم کامنتها رو جواب بدم و فقط تاید کردم  به همتون سر میزنم

دوستون دارم

 

پسندها (1)

نظرات (7)

نیلوفر
7 فروردین 93 11:16
عزیزم از آشنایی با وبت خوشحالم.برات بهترینها رو آرزو دارم.انشالله نینیمون سلامت دنیا بیاد و من و مامانش دوستای خوبی واسه هم باشیمممنونم عزیزم ایشالا حتما همینطوره
الهه مامان مبین
7 فروردین 93 16:39
ما دوستون داریم
fafa
پاسخ
فداتون بشم منم دوستون دارممممممممم
مامان عرفان
7 فروردین 93 19:28
سلام سال نوی شما مبارک/ ممنون که به ما سر زدین. امیدوارم برای همه سال خوبی باشه
fafa
پاسخ
مامان خانمی
9 فروردین 93 23:48
سلام عزیزم خوش به حالت که اینقدر شجاعی و میخای کوچولوتو طبیعی دنیا بیاری. همه دورو بریای من میگن طبیعی بهتره ولی راستش من خیلی میترسم. واسم دعا کن اگه وقت کردی به محمدسجاد من هم سر بزن
fafa
پاسخ
ترس که داره اما من از نقاحت بعد عمل متنفرم از بیهوشی از بخیه از دردای کسایی که سزارین شدن وحشت دارم ایشالا بتونیم زایمانای راحتی داشته باشیم
هما (مامان رستا)
15 فروردین 93 20:30
اول از همه احسنت به این همه شجاعت من اسم طبیعی هم میاد موهای تنم سیخ میشه خخخخخ اسم پسمل گلت هم خیلی خوشگله ایشالله زودی بیاد بغلت
fafa
پاسخ
وای جدی میگی آخه سزارین که وحشتناک ترههههه ایشالا به سلامتی
فندق
23 فروردین 93 11:49
پوریا
fafa
پاسخ
گلشيد و مامان
24 فروردین 93 13:03
چه اسم خوشملي مبارك باشه عزيزم ايشاا... به زودي روي ماه گل پسرت رو ببيني
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزززززکم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد