، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

بهترین حس

سیسمونی 3+ بای 33 های 34

1393/1/7 19:52
نویسنده : fafa
813 بازدید
اشتراک گذاری

اینا هم چند تا تیکه از سیسمونیته که جا مونده بود  و قسمت نشد بزارم برات

شانس قشنگم دیشب رفتیم برای خرید سرویس چوب که وسط راه زنگ زدن که داره برامون مهمون میاد

و نمی شد بگیم یه شب دیگه و برگشتیم

 

این پیشوله رو خودم خیلی دوس میدارم  قبل اینکه بدم تو باهاش بازی کنی باید حتما بشورمش نیشخند

زیاد نتونستم برات اسباب بازی بخرم

من تو رو تو اینا تصور که میکنم میخوام قورتت بدم

ماچ

اینم یه شیر دوش و یه آبمیوه خوری و یه دونه شیشه شیر دیگه چیکو که اینم ضد نفخه از این مدلی که سرش کجه بعد آقاهه هی میگفت این چون شبیه سینه مادره نی نی ها  نفخ نمی کنن و دوست دارن و این حرفا بعد من با خودم گفتم تو اگه پسر منی از 1 روزگیت فرق می می مامان با شیشه رو تشخیص میدی منو که مامانم تا 3 سالگی نتونست از شیر بگیره خدااااااااااااااااا از خودمو به خیر کنهخنده

 

وای این روزا و شبا حسابی برام پر از استرس شدن

ته دلم آرومم اما

این استرس کاذب با بالا رفتن هفته های بارداری و کم شدن هفته های انتظار خیلی عصبیم میکنه

دیشب خواب دیدم دنیا اومدی و بدون هیچ دردی و هیچ ناراحتی دارم بهت شیر میدم

هر وقت خوابت رو میبینیم بعدش همش درگیر رویاهام میشم خیال باطل

 

دوست دارم خالصانهههههههههه

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (18)

الهه مامان مبین
8 فروردین 93 0:07
ایییییییی جونم نازنینم . مبارکش باشه وسیله های نازش .
fafa
پاسخ
قلبونت الهه جونم فدات بشم مرسی
مامان عرفان
8 فروردین 93 10:16
وای عزیزم چقدر قشنگن. مبارکش باشه. راستی اسم برای نی نی نذاشتی؟ من دوشنبه 34 هفته ام شروع میشه. اما هنوز توی دغدغه زایمان طبیعی هستم.
fafa
پاسخ
وای ما هفته هامون مثه همه منم وارد 34 شدم
الهام
8 فروردین 93 18:29
وااااای خداااااا چه نازند مامانی...دستت درد نکنه.
fafa
پاسخ
قلبونت بشم الهام جونممممممم
نونو
8 فروردین 93 19:11
دوست خوبم الهی این خوابات به زودی به یه واقعیت شیرین تبدیل مشه
fafa
پاسخ
آمین گلم
h
9 فروردین 93 8:06
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این مطلب به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
fafa
پاسخ
عزیزم منو خاندانم کوچیک حضرت زینبم هستیم اما این چه کاریه که مد شده و ملت و مدیون میکنید خوب الان به 20 نفر این پیام و بدم که چی ؟ این کارا رو نکنین خوب نیست اسم ائمه بشه بازیچه
الهام
9 فروردین 93 15:01
ای جانم عزیزم
fafa
پاسخ
الهه مامان مبین
10 فروردین 93 2:11
هزارتا بوس برای نی نی خوشگلم
fafa
پاسخ
فدات بشم گلم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
11 فروردین 93 0:12
وسایل شازده کوچولو مبارکش باشه...به خوشی استفاده کنه...اسمش هم مبارکه...پوریا...قشنگه...ایشالا این زمان باقی مونده هم به خوشی تموم میشه و گل پسر قند عسلت میاد تو بغلت و تا 4 سالگی می می میخوره عیدتون هم مبارک
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم 4 سال کم نیست؟
مامان شازده پاشا
15 فروردین 93 12:02
سلام عزیزم .الان باوبتون اشناشدم ازمطالبتونم متوجه شدم که منتظر نی نی هستین .انشالاکه این روزای آخرهم به خوشی وآسون بگذره تاکوچولوتون روبغل بگیرین وسایلشم خیییییییییلی زیباهستن انشالابادل خوش استفاده کنه .من عاشق کفشای نینیتون شدم اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم قابلتونو نداره حتما میام پیشتون
مریم مامان دیبا
16 فروردین 93 15:06
سلام سال نو مبارک عزیزم . واااااااااااای چه خوشگلن خریدات.مباااااااارک باشن ایشالا نامدار باشه گل پسرتون اسمش هم زیباست بوووووووووووووووووووووس
fafa
پاسخ
قربونت بشم ممنونم
نيلوفر(مامان پرهام)
17 فروردین 93 9:45
عزيزم نگران نباش ميدونم چي كشي اين روزهاي آخر نگرانيهاش بيشتر ميشه ... حساستر ميشه .... ايشالا چشم بهم زدني بگذره عززيم...
fafa
پاسخ
حسابی لحظه شماری میکنم و وای از اینکه چقدر دیر تموم میشن روزا
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 فروردین 93 11:06
جوووونم دیگه چیزی نمونده به دنیا اومدن پوریا جون اسمش مبارک باشه خیلی قشنگه وسایلش هم مبارکش باشه
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم بعد اون همه لیست و اسم و فلسفه به این نتیجه رسیدیم ایشالا خودشم از اسمش راضی باشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 فروردین 93 15:34
خصوصی
مامان فرخنده
17 فروردین 93 17:55
وای کفشهای گل پسری مبارک باشه ان شاء الله کفش دومادی براش بخری فافا جون راستی یادم رفت سال نو مبارک خانم
fafa
پاسخ
ممنونم گلم وای نو که دلم ضعف کرد اصلا مگه قراره من اینو دومادش کنم؟ بر میگرده به همون جریان چشم دیدن عروس ندارم
مامان عرفان
19 فروردین 93 15:26
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم به این وبلاگ سر بزن و نظرت رو بهم بگو.بنظر من قیمت لباساش خیلی به صرفه هست. اما باز به کمک شما نیاز دارم
fafa
پاسخ
سلام ممنونم چشم حتما
فندق
23 فروردین 93 11:48
مبارکش باشه چه نازن....پستی که در مورد اکو نوشتم خوندی؟
fafa
پاسخ
فدات بشم مرسی عاره خوندم
مامان گلشيد
24 فروردین 93 13:04
اي جونم همشون مباركش باشه استرس نداشته باش خواهري واست خوب نيست
fafa
پاسخ
فاطمه ع
28 فروردین 93 10:41
سلام عزیزم انشاا.. به سلامتی بیاد برا منم دعا کن تا این حس قشنگ رو تجربه کنم لینکت کردم توام بهم سر بزن
fafa
پاسخ
ایشالا به زوری این هدیه قشنگ رو از خدا میگیری و این روزای سخت و شیرین رو حس میکنی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد