، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

اولین ساعات از آغاز 36 هفتگی

1393/1/21 1:18
نویسنده : fafa
384 بازدید
اشتراک گذاری

این شبا و روزا همه جور دردی به سراغم میاد و مثل همیشه با فکر اینکه دیگه زمان زیادی برای به آغوش کشیدنت نمونده تحملشون میکنم

دوشنبه 18 فروردین کنترل و چکاپ داشتم که همه چی رو به راه بود و دکتر حسابی به شیکم صاف و سفتم می خندید میگفت مثه سنگه ای ول خنده  قرار بود معاینه داخلی انجام بده که گفت چون احتمال لک بینی یا آبریزش هست و با توجه به اینکه میخوای طبیعی زایمان کنی و هنوز 1 ماه دیگه تا تاریخ زایمانت مونده معاینه باشه برای 1 اردیبهشت که یک سونو هم باید اون روز انجام بدم گفت باید از اول اردیبهشت آماده باش باشی امکان داره که زودتر بیاد

من که دوست دارم 9 ماه و 9 روز و 9 ساعت و ... کامله کامل بشه ولی باور که خسته شدم مامان جون  شبا از درد کمر و عذاب کشیدن از دست این سوند لعنتی خستم کرده و گرنه میدونم دلم برای لحظه لحظه این روزا و این تکون خوردنا و این سکسکه ها و حتی همین فشارهایی که به دنده هام میدی و جیغمو در میاری تنگ میشه

آهان سرویس چوبت رو هم گرفتیم و آوردیم از صبح اتاقتو چیدم و کلی ذوق کردم خیلی خیلی خسته شدم و الان کمرم و پشتم و دنده هام درد میکنه  یه درد همراه با سوزش نه میتونم بشینم نه دراز بکشمنگران توام که فدات بشم یه ذره ملاحظه نمیکنیافسوس الان وقته خوابه تو بیداری که چی بشه؟متفکر

عکساشم بعدن برات میزارم الان که اصلا فکرشم نکننیشخند یه سری وسایل دیگه هم هنوز خونه مامان بزرگه که ایشالا اول اردیبهشت که قراره  بیاد میاره

الان دقیقا 1 ساعت  از 21 فروردین 93 گذشته و تو وارد 36 هفته شدی 8 ماه تموم شد و وارد 9 ماه شدیم استرس هام کم شده ینی  وقتی همه چیو میسپرم به خدا خیلی آرومم فقط دلم میخواد هرچی زودتر فروردین تموم بشه

یه کابوس دیدم دیروز دیدم که سن بارداریمو زیاد حساب کردم  ینی2  هفته بیشتر و هنوز 7 هفته دیگه مونده وای خیلی  حالم گرفته شد خنده لکنت زبون گرفتم برا چند لحظه به حالت هنگی از خواب بیدار شدم خدارو شکر کردم که کابوس بودابله

گل پسرم پوریای نازم بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم

 

پسندها (1)

نظرات (21)

مریم مامان دیبا
21 فروردین 93 14:44
عزیزم سال نو مبارک دیگه روزای آخر این دوران هست همه میگن الان راحتی بعد که بدنیا بیاد می گی کاش توی شکمم بود ولی نظر من که این نیست . دوران بارداری خیلی سخته هرچند که شیرین هم هست. بعدش فقط شیرینی هست و سختی هاش کمتره... ایشالا به سلامتی زایمان می کنی و روزهای خوبی رو تجربه می کنی عزیزم عکسای اتاقش رو هم زود بزار عزیزم
fafa
پاسخ
وای خیلی ها این حرفو بهم میگن منم عقیده تورو دارم من که زیاد بارداری شیرینی نداشتم یعنی همش مریضی و درد و بیمارستان بود و نگرانی به قول تو بعد تولد خیلی بهتره
نونو
21 فروردین 93 15:09
ما هم منتظر پوریا نازمون هستیم. نگران هیچی نباش یه جای ویژه وسط دعاهام داری
fafa
پاسخ
قربون تو بشم که منو گزاشتی قسمت ویژه واقعا محتاجم به دعاهاتون
الهه مامان مبین
22 فروردین 93 16:29
سلام فافا جون . مبارک باشه هم 36 هفتگی . هم چیدمان اتاق نازنین پسر و هم اسم خوشگلش ... میبوسمتون زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
fafa
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان سام
22 فروردین 93 19:53
به نظر منم دوران بعد بارداری خیلی شیرین تره چون منم مثل شما دوران بارداری سخت و پر استرسی داشتم ولی بقیه می گفتن بذار بدنیا بیاد تازه سختی هاش شروع میشه ولی من مخالف نظرشون بودم، ایشالا این دوران سخت رو میگذرونی هر چه سریعتر پوریای عزیز بدنیا میاد و با دلبریهاش سختی ها رو فراموش میکنی.
fafa
پاسخ
ذقیقا موافقم البته هر دوره ای سختی های خاص خودش رو داره
مامان ماهان
23 فروردین 93 1:49
خاله قلبونت بره امیدوارم به موقعش بیاییو ببینیم روی ماهتو فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خاله جون
fafa
پاسخ
مامان فرخنده
23 فروردین 93 9:43
واي ديگه افتادي به شمارش معكوس منم خيلي خوشحالم چون زودتر ميتونم روي ماه پورياي گل را ببينم مواظب خودتت خيلي باش استراحت كن وعكس اتاق پسر را هم بذار
fafa
پاسخ
آره شروع شده تقریبا- حتما در اولین فرصت میزارم
نونو
23 فروردین 93 15:44
تو الان یه فرشته پاک پاک پاکی. عزیز دلم توام واسه ما دعا کن
fafa
پاسخ
ای بابا ما کجا و فرشته کجا حتما عزیززززززززززم
مطهره
23 فروردین 93 23:48
ابشالا به سلامتی زایمان کنی فافا جون. ولی قدر این روزای اخر بدون.من عاشق دوران بارداریمم. دوقلوهای منم خوبن بزرگ شدن.
fafa
پاسخ
خدارو شکر زود عکساشونو بزارررر
مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 فروردین 93 9:37
خوب به سلامتی فافا جون داری میرسی به اخراش...هر چند که بعدا دلت برای این روزا تنگ میشه..حتی با وجود سختیاش...ولی بغل کردن شازده کوچولوت هم لذتی داره وصف ناشدنی...قابل قیاس با هیچ چیزی نیست که تا بحال تجربه کردی...بوووس برای پوریای تو دلی
fafa
پاسخ
منتظر اون لحظم
مامان گلشيد
24 فروردین 93 13:10
خوبيييييييييييييييييي؟؟؟ توي اين روزاي آخر كه نبايد اين همه به خودت استرس بدي هر وقت اين احساسا اومد سراغت به چيزاي خوب فكر كن و همه شون رو از ذهنت شوت كن بيرون نقل قول از شوشوي من: خواب شب واسه فكراي روزه به قند عسلت فكر كن كه چقدر خوردنيه وقتي به دنيا اومده و با لپاي سرخ شده لباي قرمز ناخونايي كه انگار مانيكور شدن از بس ظريفن چشماي پفو توي بغلت ميگيريش اون همش داره زبونش رو توي دهنش ميچرخونه اي جونم دلم يه بچه ديگه هوس كرد
fafa
پاسخ
استرسم خیلی کم شده اما حابی خسته شدموای نگو دلم رفت هوس نینییییییی کردییییییییییی؟
مامان سه قلوها
25 فروردین 93 0:37
سلام عزیییییییزم خوبی فدات شم ؟ الاااااااااااهی ، دیگه چیزی نمونده هااااااااااااا خودتو حسابی آماده کن عزیزم این همه درد ارزششو داره ، اخرش فرشته ی کوچولوی نازت رو بغل می گیری عزییییییییز دلم فداااااااااااااات بووووووووووووس
fafa
پاسخ
والا من تورو میبینم از اینکه این همه خدیجه ناله میشم همش خجالت میکشم خدایش تو خیلییییییی صبوری
امیرحسین کوچولو نفس ما
25 فروردین 93 3:05
انشاالله این روزهای آخر هم به سلامتی میگذره.....
fafa
پاسخ
آمین
الهام
25 فروردین 93 23:43
آ قربونه اسمش...پوریا جونم خووووب اون تو بمون که جات عالیه...ایشالله به موقع میاد مامان کوچولو....ببینم تو اصلا گرد و قلنبه نشدی؟؟؟آخه میگی صاف و سفت
fafa
پاسخ
منظورم پوست شیکممه که صافه
مامان عرفان
27 فروردین 93 15:29
عزيزم اغاز هفته 36 ما دوشنبه بوده تقريبا باهم ميريم جلو. موفق باشي. براي نوع زايمانت تصميم گرفتي؟ منكه با اينكه كاشت جنين داشتم بجد اصرار دارم كه زايمان طبيعي ميخوام. تو چي تصميم داري؟
fafa
پاسخ
آره با هم میریم جلو من که هنوزم میگم طبیعی ایشالا که جفتمون بتونیم
نونو
29 فروردین 93 23:34
پوریا جونم و دوس جونی چطورن؟
fafa
پاسخ
شکر خدا خوبیم جفتمون از فردا شمارش معکوس شروع میشه
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 13:43
روزت مبارک دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنینم
fafa
پاسخ
قربون مهربونیات روز شما هم مبارک خانومی
الهام
30 فروردین 93 20:47
اووووخییییییییی نازی خوش به حالت روزت مبارک مامان کوچولو قربونت بشم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا شما هم حس کنی این ساعات و دقایق و روزهای قشنگ رو
میترا(مامان مهران)
30 فروردین 93 21:03
مهم نیست در چه سنی باشم ، هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم : مامان بیا نگاه کن ! گلم روزت مبارک
fafa
پاسخ
قربونت برم عزیزم روز شما هم مبارک
مامان گلشيد
31 فروردین 93 10:56
معلم به شاگردانش گفت: هركس نمره بيست مي خواهد بايد يك مشت خاك بهشت را بياورد فرداي آن روز دانش آموزي خاكي بهمراه آورده بود معلم پرسيد اين خاك را از كجا اورده اي؟ شاگرد گفت: از زير پاي مادر روزت مبارك باشه عزيزم اميدوارم امسال با مادرانه‌هايت دنيا رو زيباتر ببيني
fafa
پاسخ
ممونم عزیزم روز شما هم مبارک آبجی مهربونم
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:04
هر انسانی عطری خاص دارد!! گاهی بعضی عجیب بوی خدا میدهند... مثل "مادر"!! روزت مبارک مامانی
fafa
پاسخ
روز شما هم مبارک مادر حال و آینده
مامان امیرعلی
31 فروردین 93 13:05
خریدای جدید مبارک پس اسمش شد پوریا.... به سلامتی فارغ شی عزیزم
fafa
پاسخ
ایشالا عزیزززززم ممنونم ایشالا تو ام حاملگی راحتی داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد