، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

روز مادر+37 هفته

1393/1/31 21:08
نویسنده : fafa
358 بازدید
اشتراک گذاری

 زیبا ترین هدیه خدا برای من و بابات وجود زیبای تو بود

امروز روزه مادره و من معنی واقعی این روز رو با حضور تو حس کردم

من بهترین هدیه رو از تو میگیرم وقتی لگد میزنی

وقتی  حرکت میکنی

تو به من لبخند رو هدیه میکنی,

 وقتی با هر قسمت بدنت به یه جای شیکمم ضربه میزنی

حتی درد و ناله ای که بعد این فشارها به بدنم میاد هم بهترین هدیس

دردونه من  این روزا و شبا با دردای جدیدی همراه شده دردایی که خبر از نزدیک شدن

لحظه دیدار میده خستیم خسته انتطار خسته از بی قراری برای بو کردن عطر تنت

که بوی بهشت رو میده

شک ندارم با بغل کردنت تمام دردها رنج ها خستگی های نه تنها این 9 ماه بلکه تمام ماه های عمرم

تموم میشه

-----------------------------

دختر کوچولوی دیروز

بانوی زیبای امروز

و مامان مهربون فردا "روزت مبارک"

تبریک میگم تولد حضرت فاطمه رو به همه مادرای مهربون مخصوصا مادر خودم که این لحظات سخت رو

همش یادش میکنم و میگم الهی بمیرم مامان تو چی کشیدیییییییییی؟

خدایا قسمت میدم به آبروی حضرت فاطمه حس مادری رو به همه اونایی که منتظرن ببخش

الهی خود حضرت فاطمه شفاعت همه ما رو بکنه و شفای همه مامانای مریض رو از خدا بگیره

دیدن مریضی مادر برای بچش سخت ترین غم دنیاس

------------------------

دیروز رفتم آرایشگاه و حسابی تر و تمیز و مرتب شدم موهامم بعد چننننند سال کوتاه کردم البته اصلا

راضی نبودم چون خیلی نامرتب کوتاه شده اما بعد خیلی وقته که این همه کوتاه کردم بابایت خیلی ذوق کرد گفت کوتاه تر میکردینیشخند

خلاصه الان حسابی آماده و منتظرم فردا هم آخرین  سونو و هم آخرین کنترل بارداریمه که قراره معاینه

هم بشم مامانم هم قرار بود امروز بیاد که همراهم بیاد ولی گفتم ضرورتی نداره از الان بیاین قرار شد من

برم دکتر و ببینم چی میگه دکتر در مورد تاریخ زایمان و بعد خبر بدم به مامانم

برام دعا کنین که بتونم  زایمان طبیعی رو تجربه کنم  من از سزارین متنفرمنگران

-------------

یه چیز دیگه اونم این که به تاریخ قمری روز تولد حضرت فاطمه سالگرد عقد منو بابایی هم هست سال 13 خرداد 89 مصادف بود با تولد حضرت فاطمه

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
1 اردیبهشت 93 8:57
فافا وقتی میگی داری نزدیک میشی به زایمانت نمیدونم چرا من یه جوریم میشه..یه جور حس هیجان و انتظار..یاد روزای اخر بارداری خودم میفتم...میخوای طبیعی زایمان کنی...بابا شجاع..بابا شیر زن..ایول به تو..من که از فکرشم مو برتنم سیخ میشد! به هر حال ایشالا که به سلامتی و دل خوش زایمان میکنی و گل پسرت میاد تو بخلت
نونو
1 اردیبهشت 93 9:51
الهی دامنت به آغوش پسر گلت و دامن همه آرزومندا به حاجتاشون سبز شه. الهی پسر خوبت همونطور که مادر مهربونش میخواد پا به دنیای ما بذاره واس بهترینها رو می خوام دوست جونیروزت مبارک
مامان فرخنده
1 اردیبهشت 93 9:51
مادر اي پرواز نرم قاصدك مادر اي معناي شعر شاپرك اي تمام ناله هايت بي صدا مادر اي زيباترين شعر خدا روزت مبارك مامان ناز
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 93 10:18
خوشحالم که میخوای طبیعی زایمان کنی زایمان منم طبیعی بود.... دعا میکنم زود و سرحال و سلامت فارغ شی... دو تا از دوستای من از زایمان بدجور میترسیدن هر دو زایمان طبیعی کردن و خوشبختانه خیلی زود و راحت دنیا اومد نی نی شون... منتظر خبرای خوبت هستیم
مامان دیبا
1 اردیبهشت 93 16:46
روزت مبااااااااااااااااااااااااارک عزیزم ایشالا زایمان راحتی داشته باشی گلم . مطمئن هستم که این جور هست
فاطمه ع
1 اردیبهشت 93 22:25
سلام عزیز تبریک میگم سالگرد عشقتونو چقد خریدای قشنگی کردی خیلی خوش سلیقه ای دوسته گلم
مامان پریسا و بابا مهرداد
13 خرداد 93 9:26
الهی شکر که نی نی قشنگتون به سلامتی به دنیا اومده برای منم دعا کنید یه روزی عکسای به این خوشگلی از کوچولومون تو وبلاگش بزارم .. ماشاله خیلی نی نی خوردنی نازی دارید
fafa
پاسخ
حتما اون روز میرسه عزیزم مرسی که بهمون سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد