، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

بهترین حس

سورپرایــــــــــــــــــــز

1393/2/1 23:49
نویسنده : fafa
445 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلم

امروز صبح که برای انجام سونو گرافی رفتم همه چیتون خوب بود به جز مقدار مایع دور جنین که کم بود

عصر رفتم مطب دکتر و گفت خطر ناکه باید بستری بشی اما قبلش برو یه سونو اورژانسی انجام بده تا بعد تصمیم بگیرم استرس و نگرانی و  وحشت تمام وجودمو گرفت اعصابم خورد شد که چرا چیزی که دوست ندارم باید اتفاق بیوفته بعد گفت بزر معاینه کنم ببینم شرایط لگن چطوره  معاینه کرد و همه چی فوق العاده بود دهانه رحم 2 سانت باز شده بود و لگنم هم دکتر گفت برای زایمان خیلی خوبه  اما ریسک نمیشه کرد

رفتم سونو گرافی و دکتر که متوجه نگرانیم شد کلی باهام شوخی کرد و بعد گفت دخترم خیلی آب دور جنین کمه (سونو گرافی صبح 55mm و این 24mm) سریع رفتم مطب دکتر دوباره و سونو رو نشون دادم گفت خیلی کمه صبح ساعت 5 برو بستری شو اول برات یه مقدار آمپول فشار میزنم و تمام سعمو میکنم طبیعی دنیا بیارمش اما اگه 1 درصد احتمال خطر ببینم سریع سزارین میشی

منم که تو این بارداری همه جوره سختی رو متحمل شدم از ویار بگیر تا عمل کلیه دید اسرار بیشترم برای زایمان طبیعی صفایی نداره و توکل بر خدا صبح سحر ساعت 5 میرم بیمارستان برای بستری شدن

پوریای عزیزم تو همه جوره منو همیشه سورپرایز میکنی  مامان قربونت بشه خودت از خدا برای من بخواه که سالم بگیرمت بغلم  جز سلامتیت هیچی  برام مهم نیست

امشب مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله وجیهه راه افتادن و تا 2 ساعت دیگه ایشالا میرسن مامان بزرگ دیگه یعنی مامان بابا یی هم امشی اومدن پیش ما و گفتم که بمونن تا صبح همه با هم بریم الانم اومدم تو اتاقت و یه کم قران خوندم و عکس گرفتیم با بابایی

ته دلم آرومه همه چیو سپردم به خدا توکلم به خودشه و فقط از خودش یاری میخوام

 

 

دوستای مهربون آبجیای گل برام خیلی دعا کنید  ایشالا با عکسای گل پسرم زود زود بر میگردم

پسندها (1)

نظرات (18)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 0:01
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان در جشنواره نوروزی شرکت کردند ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان سام
2 اردیبهشت 93 10:01
دعا میکنم برات که زایمان راحتی داشته باشی و هرچه زودتر با عکسای نینی شیطون برگردی پیشمون.
نیلوفر
2 اردیبهشت 93 10:56
واااااای واااااای نی نی داره میاد. عزیزززم شوکه شدم اصن اووووووفالهی سلامت و با زایمان طبیعی بیایووووی منتظرما تنبلی نکنی
نيلوفر(مامان پرهام)
2 اردیبهشت 93 11:07
عززززيزم خيلي خوشحال شدم .... انشالا بسلامتي زايمان ميكني ... پسر گلتو بغل ميكني گلم
فاطمه ع
2 اردیبهشت 93 13:03
آخ جون یه مهمون داریم مبارکه گلم
نگار
2 اردیبهشت 93 13:08
ای جانم فافا ایشاا... به سلامتی بغلش بگیری خیلی خوشحالم برات برای منم دعا کن
Samira
3 اردیبهشت 93 0:59
سلام وااااااااااای بسلامتی عزیزممممممم انشاله به خیر و خوشی بدنیا مییاد خوشحالم برات
مامان فرخنده
3 اردیبهشت 93 8:03
فائزه جون سريع آپ كن اميدوارم زايمان راحتي داشته باشي وبراي همه زنهاي منتظر دعا كن كه اونها هم اين دوران را سپري كنند
انسیه
3 اردیبهشت 93 11:16
ایشالا که پسر نازتو زودتر بغل کنی
انسیه
3 اردیبهشت 93 11:17
زودی بیا عکس پوریا رو بذار
مامان دیبا
3 اردیبهشت 93 12:34
ایشالا به سلامتی پوریای نازت رو بغل کنی عزیزم از همین حالا که پستت رو خوندم برات هر لحظه ارامش و راحتی و سلامتی خودت و گل پسرت رو دعا می کنم
نیلوفر
3 اردیبهشت 93 21:03
کجایییییی دلمون ترکیدا بیا یه خبر بده دوست جونم
الهه مامان مبین
4 اردیبهشت 93 13:23
به سلامتی فافا جووووووووووووووووونم . خیلی برات خوشحالم.
میترا(مامان مهران)
4 اردیبهشت 93 15:42
الهام
5 اردیبهشت 93 2:54
الااااااااااااااااااااهی بگردم تا الان دیگه پوریا به دنیا اومده...چه یهویی....وای توروخدا زود بیا خبر بدهههههههههههههه
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 اردیبهشت 93 1:36
فافا جونم روزت مباااااارک. قطعا تا امروز پوریا جون بدنیا اومده هوراااااااااا. قدم نو رسیده مبااااااااارک. بی صبرانه منتظر دیدن عکسهای پوریا جون هستم
مامان سان
6 اردیبهشت 93 8:04
کجایی؟ خانوووووووومی نگران شدیم زودتر بیا با عکسای پسر گلت.
فندق
8 اردیبهشت 93 11:11
اخالهی بگردمت مثل من هم درد طبیعیکشیدی هم سزارین شدی...عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد