، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

سیسمونی 1

1392/12/3 13:46
نویسنده : fafa
784 بازدید
اشتراک گذاری

خوجل مامان الهی فدات بشم 5 شنبه وارد 29 هفته شدیم و دارم این 11 هفته باقی مونده رو هر شب و روز با خیال تولد تو به سر میکنم فردا هم سونوی سه بعدی دارم از نگرانیم برای اینکه خدای نکرده عفونت به جفت نرسیده باشم بگیزریم خوشحالم که واضح تر میبینمت  میتونم حدس بزنم شکل کی باشی

 عچشم اینم یه سری وسائلی که گرفتم برات

دنبال پتوی دور پیچ ست این ساکت میگردم حتما پیداش میکنم و اصلا غصه نخورنیشخند

 

جینگولی جات

پالشت شیردهی و فلاسک و دندون گیر و پیشبند و ست مانیکور و برس و شونه و پستونک و قنداق خوریت

وای من عاشق اینا با این رنگشونم وقتی تو بازار میگشتم و میدیدم رنگ این قابلمه های سیسمونی همش یا آبیه یا صورتی یا قرمز  حرص میخوردم خنده برای دانیال جون آبیشو خریدیم همونجا میگفتم ای کاش زرد و سبز و نارنجی هم میداشت منم برای فسقلم میخردیم که بی خیال شدم بعد وقتی مامانم رفت زاهدان یه روز زنگ زد و گفت مثل قابلمه های دانیال هم زردش هست هم سبزش هم نارنجیشبغل دست مامانم درد نکنه

اینا رو هم خودم از مغازه عمو مروی که فوقو العاده دوستشون دارم خریدم

اینا هم کادوی خاله وجیهه جون مامان دانیال به مناسبت تولد من اما برای شماعینک

لباسای گل پسرم

مادر غذام سوخت آپلود عکس باقی لباسات باشه واسه بعدخنده

فعلا باااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 13:58
ممنون از محبتت عزیزم منم گل پسر شما رو لینک کردم
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 14:02
وای خوش بحالت گل پسری چه وسیله های قشنگی داری امیدوارم همه وسایلت رو با دل خوش کار بزنی گلم راستی فافا جون اسم نی نیت چیه ؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 اسفند 92 1:24
انشاالله جواب سونوگرافی خوب باشه و تا میتونی نی نی رو ببین،با خودت دوربین ببر از روی مانیتور فیلمشو بگیر.البته اگه سی دی شو میدن بهت که چه بهتر.سیسمونی نی نی هم خیلی قشنگه مباااارکش باشه
fafa
پاسخ
آره خدا رو شکر سی دی شو هم میده بهمون
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 اسفند 92 1:24
خصوصی داری گلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 اسفند 92 1:26
وای تیک خصوصیشو نزدم.قبلی رو تایید نکن گلم
fafa
پاسخ
نيلوفر(مامان پرهام‌)
4 اسفند 92 12:41
سلام عزيزم ايشالا به سلامتي دوران بارداريتو ميگذروني... مباركش باشه لباسهاي خوشگلش....
fafa
پاسخ
ممنونم از حضور گرمت عزیزم لینکتون کردم
مامان سام
4 اسفند 92 13:31
وسایل گل پسری مبارک باشه، چه ماشینای خوشگلی، ایشالا نی نی بدنیا بیاد و با این لباسای خوشگلش عکس بگیره و خوشگلتر بشه و ما هم ببینیمش، منتظریم.
fafa
پاسخ
خیلی ممنون گلم تشکر خودمم عاشق ماشیناشم خیلی با مزه هستن
مامان دیبا
4 اسفند 92 14:56
ای جاااااااانم . مبارک باشه.. چقدر ناااااااااازن تو هم مثل من عاشق رنگ زرد هستی انگارخصوصی هم داری عزیزم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم - آره زردو دوست داره
fafa
4 اسفند 92 17:09
123 آزمایش میشود
میترا
5 اسفند 92 9:03
دستتان درد نکند انشاالله به سلامتی کوچولوت از همه ای این ها استفاده کند ] ما منتظر عکس ها هستیم[قلب
fafa
پاسخ
ایشالا میترای گلم
مامان
5 اسفند 92 9:20
مبارک عزیزم . خیلی خوشگل هستند سیسمونی هاش مخصوصا قابلمه ها
fafa
پاسخ
فدات بشم قابل نداره گلم
مامنان فرخنده
6 اسفند 92 13:45
واي چه ست قابلمه قشنگي مبارك گل پسري باشه ماماني غذاهاي خوشمزه درست كنه بده گل پسري نوش جان كنه البته مثل الان نشه كه غذاي مامان خانوم سوخت
fafa
پاسخ
افتضاحی بود اون روز ممنونم گلم نظر لطفته
مامان امیرعلی
15 اسفند 92 12:33
وای خیلی خریدات عالیه... مبارک باشه خداییش قابلمه ها خوشگلن...
آدرینا
15 اسفند 92 12:43
ای جونم مبارکش باشه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد نی نی نازت عزیزم اگه موافقی تبادل لینک هم داشته باشیم رمزم خصوصی میفرستم
مامان دونه سیب
25 اسفند 92 14:11
وای من عاشق این ساک لوازمم خیلی جیگره خدایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد