، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

یه مامان عصبانی

1392/12/5 0:51
نویسنده : fafa
399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من همش لحظه  شماری میکردم برای رفتن به سونو اونم از نوع سه بعدی که آخ جوون شمارو واضح تر میبینم دایی حسن دیشب تشریف آوردن خونه ما چون کاری براشون پیش اومده بود و امروز هم اینجا بودن ساعتای 4 بابایی با دایی رفتن بیرون بابا رفت سر کار دایی هم ماشین مارو گرفت و رفت دنبال کارش ساعت 7 شد دایی اومد و گفت با هم بریم دکتر و بعد بریم خونه خاله صدیقه خلاصه رفتیم و وارد مطب که شدیم خانوم منشی تا دفترجه رو دید گفت وااااااااای ما سه بعدی داریم ولی این سه بعدی داپلر هست چرا به من پشت تلفن نگفتین دکتر چی نوشته حرصم گرفت مثه چی پاچشو گرفتم گفتم خانوم محترم تو باید میپرسیدی من چه سواد پزشکی دارم که بفهمم دکترم چی نوشته (واقعا چه توقعی داشت؟) شما که حضوری همه رو پذیرش میکنی میگفتی پاشم خیر سرم بیام که حالا بعد یه هفته اینجوری نشه من باز باید برم بگم دکترم تاریخ سونو رو بندازه واسه یه هفته دیگه تا بتونم از سونو گرافی نوبت بگیرم کلی هم بهش اخم و تخم کردم و عصبانی دفتر چمو گرفتم و اومدم بیرون و فوشش میدادم فوشای بد بد نیشخند

خیلی حرص خوردم امشب خیلیییییییییییییییییییی خلاصه زنگ زدم به دوستم و اونم گفت برم فردا  ساعت 3 و نیم پیش دکتر هاشمی عطار همونی که ان تی رو برام انجام داده برم از منشیش خواهش کنم و التماس و این حرفا که برام انجام بده آخه دکتر هاشمی وقتایی که زود وقت میده برا 1 هفته بعده

خاله وجیهه هم دکتر ذبیحی رو پیشنهاد کرد تماس گرفتم منشیش گفتت فردا 10 صبح بیا ببینم داپلر انجام میدیم یا نه اون همه راه و باید با تردید شدن یا نشد برم 

 

داپلر لعنتی

اصلا نمی دونم چی هستی ولی این رسمش نیست قهر

خوبه یکی تورو اینقد اذیت کنـــــــــــــهزبان

 

مامان جون من که میدونم تو سالمی و برات هیچ مشکلی پیش نیومده و نخواهد اومد وولی نمی تونم بیخیال باشم و نرم  خدای نکرده زبونم لال اگه یه مشکل کوچولو هم باشه بعد هیج وقت خودمو نمی بخشم

بنابر این فردا ماامان فائزه کفش آهنی پاش میکنه و با همین شیکم قلمبش پا میشه میره دنبال یه سونوگرافی خوب که کارمو انجام بدن

خدایا با این وضع و روزم که رانندگی برام  خیلی سخت شده  با این خیابونای شلوغ دم عید با این دود و دم با این سرما یه کم باهام راه بیا  فردا یه جای پارک مشتی هر جا لازم داشتم نصیبم کنخنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

امیرحسین کوچولو نفس ما
5 اسفند 92 3:42
آخـــــی،چه بد....اما انصافا خیلی باحال نوشتی عزیزم الهی که جای پارک توپ گیرت بیاد،با احتیاط هم رانندگی کن خانمی.راستی معمولا سونوی داپلر رو واسه مامانهایی که احتمال میدن بچه شون کم وزن باشه تجویز میکنن و خونرسانی جفت به جنین رو نشون میده تا ببینن به بچه خوب خون میرسه برای رشدش یا نه.البته واسه توضیحات بیشتر اگه خواستی سرچ کن و اطلاعاتتو بیشتر کن و دکترو سوال پیچبرای منم تجویز شده بود که شبش نی نی دنیا اومد.من همه این نوع چکابها رو نسل امید انجام میدادم.راستی مامانی شما تهران هستید؟
fafa
پاسخ
آره دقیقا این و برا همین دلایلی که شما گفتی دکترم داده بود گفت شاید عفونت به جفت رسیده باشه و خون رسانی بهش کم شده که حدود 400 گرمی کمتره وزنش اما خدا رو شکر عفونت نداشت
امیرحسین کوچولو نفس ما
5 اسفند 92 3:52
خصوصی داری عزیزم
fafa
پاسخ
چششششششششششششششم
مامان سام
5 اسفند 92 11:50
ایشالا همه چیز به خیر و خوشی انجام میشه ، به خودت استرس واردنکن واسه نی نی ضرر داره.
fafa
پاسخ
باور کن این نی نیه که به من استرس وارد میکنه
مامان گلشيد
5 اسفند 92 13:26
آخي اما عزيزم فش خوبه منم فش دوست دارم آدم كلي تخليه ميشه اميدوارم دعات برآورده بشه خدايا هرچي اين مامان خانوم خوشگل ما ميخواد نصيبش كن
fafa
پاسخ
فوش کلا برای تخلیه اعصاب و روان ابداع شده
مامان دیبا
5 اسفند 92 16:54
امان از دست این منشی ها ... ولی به خاطر نی نی باید تحمل کرد دیگه... دیبا که وقتی هنوز زمینی نشده بود حسابی بهمون حال می داد توی جای پارک. دقیق دقیق روبروی جایی که کار داشتیم جای پارک پیدا می شد اون هم توی جاهای شلوغ!! نی نی شما هم ایشالا که هنر پارکش خوب هست
fafa
پاسخ
وای دقیقا برای منم همینجوره که تو میگی
مامان فرخنده
6 اسفند 92 13:49
اميدوارم الان آروم شده باشي وآزمايش هاتو انجام داده باشي وهمه چي ختم به خير بشه اينقدر به خودتت استرس وارد نكن اين دوران هم تموم ميشه بعد به اين روزها ميخندي نگران نباش مامان فائزه ، اسم خواهر كوچيكه من هم فائزه است چه تفاهمي
fafa
پاسخ
آره بابا میدونم چیکار کنم دیگه دست خودم نیس چه جالبببب آبجیتو ببوس از طرف من
مامان امیرعلی
15 اسفند 92 12:36
ایشالا همه چی خوبه نگران نباش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد