، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

سفارش های نی نی بافت + شروع 25 هفتگی

1392/11/2 22:19
نویسنده : fafa
640 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

امروز ظهر که با بابایی نشسته بودیم و در مورد شما و نیازهاتون حرف میزدیم پستچی اومد و سفارشهاتو که از نی نی بافت برات سفارش داده بودم رو آورد وااااااااای همشون ناز خوشکل شده بودن فقط رنگ زمینه پتو رو دوست داشتم شکلاتی باشه  که کرمی زده بودن و گفتن کاموای شکلاتی سفت و زبر بوده  اما بازم خوشکل و خوب شده بود دست خانوم امینی درد نکنه

ست آتلیه ای پسرم که خیلی خوشم اومد مخصوصا بابایی که کلی باهاشون عکس گرفت و عاشق پاپوش هاش شده بود

ایشالا کم کم میریم برای خرید هات  اینا جز اولین خریدهای من برای شما بود وای از ظهر منو بابایی کلی ذوق کردیم و من هی تورو توی این ست  دارم تصور میکنم و دلم ضعف میره

مبارکت باشه عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دیبا
3 بهمن 92 12:47
مبارکت باشن گل پسر فافا جون چقدر نااااااااااااااااااااازه ست اتلیه اش دستت درد نکنه. واقعا باسلیقه هستی خانومی.
fafa
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابل شمارو نداره خانومی
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 بهمن 92 2:50
واااااااااااااای چقدر نازن.خیلی خوشگلن،مبارکت باشه نی نی تو راهی،انشاالله راحت و سالم بپری بغل مامان و بابا
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا البته با دعا های خیر شما
مامان هيراد
4 بهمن 92 12:11
عزيزم چه باسليقه خيلي خوشم اومد دوست دارم زودتر تو اين ست ناز ببينمش
fafa
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابلتونو نداره وای خودم هم همینطور
مامان نازنين
5 بهمن 92 8:52
خيلي قشنگه . انشالله به سلامتي بپوشه .راستي ست آتليه چقدر دراومد؟
fafa
پاسخ
من وقتی اون ست رو میخواستم سفارش بدم خود خانوم امینی گفتن صبر کنم چون اول هفتش میخواستن اون ست رو با تخفیف اگه اشتباه نکنم 20 درصدی تو سایت بزارن وقتی تخفیفشو زدن خبر دادن منم سفارش دادمش البته من پاپوش رو اضافه سفارش دادم که شد با تخفیف 20 درصدی 44 تومن
میترا
5 بهمن 92 12:30
مبارک خانمی انشاالله روزی برسه که از ست اتلیه استفاده کرده باشی و ما منتظر عکس ها باشیم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا
مامان سه قلوها
7 بهمن 92 0:04
سلام عزیزم ممنون اومدی گلم ناااااااازی ، این ست پایینی چقده خوشگــــــــــــله ، مبارکش باشه ایشالا یه سوال ، این ست پایینی سایز بندی داشت ؟ آخه نی نی های ما وقتی به دنیا بیان تابستونه ، واسه زمستون میتونم ازشون استفاده کنم اگه بگیرم ؟ راستی ، اسماشونم گفتیم تو وب ، بیای خوشحال میشم بوووووووس
fafa
پاسخ
عزیزززززززم فدات بشم با جوجه هات چطوری؟ آره منم دقیقا برای سال آیندش که 6 ی7 ماهس سفارش دادم
مامان سه قلوها
7 بهمن 92 7:37
سلاااااااام عزیزم ... ممنون ، پس منم میتونم سفارش بدم راستی ، هیوا رو دخترا هم میذارن ولی تو ثبت احوال به اسم پسر ثبت شده عزیزم
fafa
پاسخ
آره عزیزم میتونی هر سایزی میخوای سفارش بدی هیوا اسم زیبا و با معناییه مبارک گل پسرت که میخواد هیوا باشه
*پروشات*
7 بهمن 92 14:02
سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ اگه باتبادل لینک موافقی خبرم بده
میترا
7 بهمن 92 16:19
عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت... زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...
fafa
پاسخ
مامان سام
8 بهمن 92 14:35
چه مامان باسلیقه ای، مبارک باشه ایشالا گل پسر ناز و خوشکلت رو هرچه زودتر بغل کنی اونوقته که همه دردات تبدیل به یه شیرینی ناب میشه. وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داشتی به وبلاگ پسر منم( سام کوچولو) سر بزن و لینک کن خوشحال میشم اجازه بدی منم لینکت کنم.
fafa
پاسخ
ممنون عزیز دلم چرا لینکتونو نزاشتیییییییییییییین
مهنوش
9 بهمن 92 15:47
چه ست اتلیه خوجلی...به شادی بپوشه فسقلی
fafa
پاسخ
ممنونم ایشالا ددل تو دلم نیست که وقتی اندازش بشه تنش کنم ببینم چه شکلی میشه
مامان سام
10 بهمن 92 13:08
ببخشید عزیزم اینم آدرس وبلاگ سام کوچولو http://samkocholo.blogfa.com/ با اجازتون من لینکتون کردم.
شیما
11 بهمن 92 0:15
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم خدااااا نگااا ،ست آتلیه ایشو برم منمبارکش باشه عشقممن میدونم چه خالی داریاروزی چندبار میری نگاهشون میکنی و لاو میترکونی؟وای نگو که این نی نی بافت کااارشههمه رنگارو تغییر میده واسه هرکدومم یه بهونه ای میاره
fafa
پاسخ
وای باور کن شیما همینطوره فک کنم تا وقتی بخوام استفاده کنم از ستش و پتوش کهنه شده باشه من میزارم باباش ور میداره باباش میزاره من ور میدارمآره یه کم از بابت رنگای پتوش دلخورم ولی اشکال نداره کاریش نمیشه کرد
مامان گلشيد
12 بهمن 92 8:08
اي جونم اينها خيلي خوشگلن فكر كن چقدر خوردني ميشه اينها رو ميپوشه
fafa
پاسخ
وای نمی دونی هر روز نگاش میکنم و قربون صدقش میرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد