، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

خبرای خوووووووووب

1392/11/2 1:10
نویسنده : fafa
326 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 28 دی کنترل 24 هفتگی داشتم ماه گذشته که منشی برام نوبت زد گفت چون عمل کردیو زیادد نمیتونی اینجا بشینی ماه دیگه ساعت 8و نیم یا 9 بیا وقتی رفتم هنوز مطب شلوغ بود کارت کنترل رو گرفت و وزنم رو چک کرد یه چیز باور نکردنی هردوتا مون زدیم زیر خنده و با هم گفتیم چــــــــــــه عجــــــــب وزنم تو 1 ماه 3 کیلو اضافه شده بود و خیلی خوشحال شدم  گفت اگه کار داری برو ساعت 9 و نیم اینجا باش منم با بابایی رفتیم و یه دوری زدیم و تا برگشتیم ساعت 9 و نیم بود تا مریضا تموم شدن ساعت 10 شد و من مریض آخر بودم منشی گفت قراره کر کره رو با هم بکشیم پایین 

رفتم داخل و خانوم دکتر با وجود خستگی زیاد مثل همیشه گرم احوالپرسی کرد و گفت خدارو شکر نسبت به ماه گذشته رنگ و روت خیلی بهتره وزنتم که خجالتت داده و زیاد شده  سوالا مو پرسیدم و از همه مهمتر در مورد قرص کلسیوم که نمی تونم بخورم بهش گفتم چون میدونست از ماهای اول کمر درد دارم گفت به خاطر کمر دردت که بیشتر اذیتت نکنه به جای کلسیوم پودر منیزیوم میدم چون باید با یه  دارویی چیزی کمبود کلسیومت رو جبران کنی بعد هم برام آزمایش دیابت بارداری نوشت و یه آزمایش ادرار برای کلیم که ببینم عفونت دارم یا نه

بعد هم کنترل ضربان قلب  شما که وقتی دراز کشیدم گفتم خانوم دکتر پسرم خیلیی شره و خیلی خیلی تکون میخوره دستگاهو که گزاشت هی این و ر کرد هی اونور کرد بعدشم گفت وای ماشالله چه فضوله آره مشخصه خیلی تکون میخوره بعدم ضربانتو گرفت و همه چی عالی بود فقط گفت چون خودم تو ماهای اول ضعیف شدم شیکمم هم کوچیکه باید پروتئین و مواد مغذی زیادی بخورم که جبران بشه

شکر خدا همه چی عالی بود ماشالله هزار ماشالله پسر گلم هم همه چیش خوب بود

ایشالا 5 شنبه میرم آزمایش ها رو انجام میدم و ایشالا که چیزی نیست

 

عشق مامان منو ببخش که گاهی اوقات میشینم و زار زار گریه میکنم  دلم خیلی گرفته و خیلی دلم تنگه الهی فدات شم تو خودت بهتر از هر کسی میفهمی تو دلم چی میگزره 

با یه آهنگ با یه عکس با یه حرف چشمام پر اشک میشه و دلم به حال خودم و تنهایی هام میسوزه       قربون قلب کوچولوت بشم که وقتی اینجوری دلم میگیره و بی امون گریه میکنم درک میکنی و آرومی

عزیزکم برات از نی نی بافت یه پتوی خوشکل و یه ست آتلیه ای سفارش دادم که احتمالا فردا میرسه بی نهایت مشتاقم ببینم چی از آب دراومده و چه جوری شده ایشالا که تو هم خوشت بیاد ازشون

مبارکت باشه عشققققققققققققققققققم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثنا
2 بهمن 92 21:47
عزیزم انشالله این روزا رو به خوبی پشت سر میذاریو سالم دنیا میاد
fafa
پاسخ
ایشالا عزیزم ممنونم که بهم سر زدی گلم
مامان دیبا
3 بهمن 92 12:48
خوشحالم از خبرای خوبت و خوشحالی و سلامتی تو دوست خوبم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا شما هم همیشه خوب و سلامت باشین که ما از خوبی شما خوشحال باشیم
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 بهمن 92 2:58
انشاالله که دلت هیچوقت نگیره و ناراحت نباشی عزیزم.میدونستی وقتی ناراحت میشی و گریه میکنی و ضربان قلبت بالا میره،نی نی کوچولو《 چون قلبش خیلی تند تر از ما آدم بزرگا میزنه،》 توی اون زمان سعی میکنه آروم باشه تا ضربان قلبش با ضربان قلب تو بالاتر نره و براش مشکلی پیش نیاد،میبینی عظمت خدا رو....بدنمون مثل یه ساعت منظم و حساب شده کار میکنه....
fafa
پاسخ
نمی دونستم چه جالب کارای خدا همیشه آدمو به حیرت وادار میکنه- بعد اینکه یه کم آروم میشم و میبینم اونم آروم و بی تکون خوردنه خیلی عذاب وجدان میگیرم و لی چه کنم که دست خودم نیست
مامان هيراد
4 بهمن 92 12:13
چه خوب ايشالا هم حال ني ني هم حال مامان گل هميشه خوب باشه
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم
شیما
11 بهمن 92 0:16
ای جوووووووووووووووووونمخدارو شکر که خودت و نی نی نااازت سلامتین
fafa
پاسخ
مرسی شیما جونم
مامان گلشيد
12 بهمن 92 8:06
سلام هورا من برگشتم (به خودم دسته گل تحويل ميدم) خدا رو شكر كه همه چي خوبه و مشكلي نداره اين ناراحتي هاي كوچولو و اشكا هم به خاطر همين دورانه اصلا ًچيز مهمي نيست كه قربونت برم ايشاا... وقتي فارغ شدي اين روزها همه برات خاطره هاي خوبي ميشن مواظب خودت باش
fafa
پاسخ
ما هم بازگشت پیروزمندانه شما رو از امتحانات حسابی تبریک میگیم و حلقه گل میندازیم گردنتون با وجود وروجکی مثه گلشید قربونت برم ممنونم ازت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد