، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

7 بهمن تولد بابایی

1392/11/8 13:41
نویسنده : fafa
337 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیشب تولد بابا جون بود

البته ما پریشب هم تولد داشتیم قرار بود هر دو شب سورپرایز باشه که با این

بابای فضول تو سورپرایز هر دو شب رو فهمید  هر دو شب خیلی خوش گذشت

شب اول با مجید دوست بابایی و خانوادش و شب دووم هم با خانواده خود باباجون

امسال نتونستم مثل سالای دیگه حسابی سنگ تموم بزارم و فقط به درخواست مهمونا

کیک و خودم درست کردم  و حتی نتونستم  و کادوی باب میلمو بگیرم 

چون بیرون رفتن از خونه و رانندگی یه کم برام سخت شده اونم تو این شهر شلوغ که باید 1 ساعت

دنبال جای پارک بگردی فقط - اما بازم بد نشد وقتی رفتم برای بابا جون کادو بخرم برای تو هم یه شلوار

تو خونه ای خوشکل از این مدلای جینگولیه کارترز خریدم و قتی شلوار بابا رو کادو کردم  اونو گزاشتم

بینش باباوقتی باز کرد و دید خیلی خوشش اومد و ذوق کرد

دیشب هم که خیلی خوش گذشت قرار بود عمه انسیه از شرکت فست فود (مواد ساندویچ و نا گت)

بیاره منم اول قصد داشتم پیتزا یا پیراشکی درست کنم که مامان بزرگت گفت اگه قرار به این کارات باشه

نمیایم منم مثله بچه های خوب گفتم چشم اما دلم طاقت نیاورت و آخر یه کم سوپ خامه درست کردم

که مورد قبول همه بود  بعد شام هم که کیکو آوردم و از کیک دیشب به نظر خودم خیلی بهتر شده بود با

وجود اینکه خیلی خیلی عجله ای درستش کردم 

در کل شب خیلی خوبی بود کلی گفتیم و خندیدیم و رقصیدنافسوس فقط من از بعد درست کردن سوپ و

کیک کمر درد شدیدی گرفتم که خدا خیر زن عمو تو بده که همیشه تو این مواقع کمکم میکنه

شما هم که فدات بشم اینقدر آروم بودی دروغگو که نواحی  دنده هام و حوالی مثانه درد مند منه بد بخت رو

هی با لگد هات و فشار دادنات مورد عنایت قرار میدادی و  منم هی تو دلم فوشت میدادم نیشخند

خوب کاری میکردم کره خر خودمــــــــــیماچ

کیک شب اول که وقتی درستش کردم تو هفتاد تا سوراخ قایم کردم بابات نبینه ولی از جاهای دیگه فهمید

اینم کیک شب دووم که هول هولی درست شدو چون خیلی شلوغ بود یادم رفت قبل بریدن از میز و کیک عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دیبا
8 بهمن 92 16:30
به به چه کیک های خوشمزه ایییییییییی.دست مامانی مهربون درد نکنه
fafa
پاسخ
مرسی خانومی خدا رو شکر مزش تو عکس نیوفتاد
مامان فرخنده
9 بهمن 92 7:56
تولد آقاي همسير مبارك باشه ساليان سال در كنار هم وپسر گلت شاد و سلامت زندگي كنيد من شمارو با افتخار لينك كردم
fafa
پاسخ
ممنونم عزیزم باعث افتخاره که سر زین به وبمون
میترا
9 بهمن 92 13:23
خسته نباشی هنرمند مواظب خودت و کوچولوت باش استراخت کن
fafa
پاسخ
عزیزمی فدات بشم من 1 ساعت کار کنم 2 روز براش استراحت میکنم
مهنوش
9 بهمن 92 15:29
به به چه خانوم پاکیزه و کدبانویی.. به قیافه کیک میخوره که خوشمزه باشه تولد همسری هم مبارک باشه
fafa
پاسخ
قربونت برم کد بانویی با شیکم قلمبه خیلی سخت بود بد نشده بود به همه گفتم اگه خوشمزس کار منه اگه بد شده تقصیره نوه شیطونتونه
مامان سام
10 بهمن 92 14:45
تولد همسری مبارک. از ظاهر کیک مشخصه که خیلی خوشمزه اس. باا این شرایط بارداری که دارید واقعاً دستتتون درد نکنه. ایشالا سال دیگه یه جشن سه نفری داشته باشید.
fafa
پاسخ
قربونت ممنون خیلی لزف داری عزیزم- ایشالاااااااا
شیما
11 بهمن 92 0:13
عزییییییییییییییییییییزممبااارک و مبااااااااااااااااااارکدست دوست هنرمند خودمم درد نکنه که با این حال و اوضاع واسه همسر گلش سنگ تموم گذاشتهقربووون دستااات عزیییییییییزم
fafa
پاسخ
مرسی عزیزم زیاد خودم راضی نبودم ولی چه میشه کرد همیشه شرایط باب میل نیست
مامان سام
12 بهمن 92 13:52
دوست عزیز با اجازه من شمارو لینک کردم اینم آدرس وبلاگ اگه خواستید لینک کنید خوشحال میشم. http://samkocholo.blogfa.com/
fafa
پاسخ
با افتخار لینک شدی عزیزم ممنونم بابت همراهیت
مامان ماریا
15 بهمن 92 1:53
حقا که این کیک خوردن داره نی نی خوشمله با مامانی کیک پخته چه شود
fafa
پاسخ
آره خدایش سر پختنش خیلی اذیتم کرد
مامان الهام
15 بهمن 92 10:31
نامرد برا چی عکساشونو گذاشتی.....اگه حامله بودم به قرآن مجبورت میکردم یدونه برام بفرستی!!!! تولد آقای پدر مهربون هم مبااااارک
fafa
پاسخ
الهام اصلا خوشمزه نبود تلخ بود خدا رو شکر حامله نبودی پس
مامان الهام
16 بهمن 92 5:41
آقاااا من دوباره اومدم عکس کیکتو ببینم، خود آزاری دارم...خدا بگم چیکارت کنه...بد جووووووور خوشمزه به نظر میرسه...قصد نداشتم کیک بخرم اما فردا میرم کیک میخرم واسه تولدم، میگردم این مدلی پیدا میکنم.هی وایه من
fafa
پاسخ
خخخخخخخخخخ- این کیکا منحصر به فرده اصلا لنگش تو بازار نیست الکی نگرد تولدت هزارتا میاررررررررررررررررررررک
مامان دونه سیب
25 اسفند 92 14:12
وای لامصب چه کیکیههههههههههههه به به
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد