، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

12 بهمن تولد مامانی

1392/11/12 12:47
نویسنده : fafa
331 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

الهی فدای تو فندق وروجک بشم این روزا تکونات کمتر شده و من دلم برای اون چک و لگدات حسابی تنگ شده البته فقط کم شده اما شدت ضربات حسابی بالا رفتهخنده قربونت برم مامان جون تقریبا 14 هفته دیگه باید تحمل کنی البته چند شب پیش یه کارایی میکردی که ترسیدم و گفتم نکنه 7 ماهه میخوای دنیا بیای  همش خودتو جمع میکردی و فشا میدادی یه کم استراحت کرد بهتر شدی اما تا صبح همش این کارو تکرار میکردی

پسر نازم

پنجشنبه خاله صدیقه جون زنگ زد و گفت ما جمعه شب میام خونه شما ما هم صبح جمعه رفتیم پیش دکتر کلیم و آزمایشات کشت ادرار و نشون دادیم که خوشبختانه همه چی خوب بود به جز یه کم عفونت که دلیلش خود سوندی بود که تو کلیمه و دکتر گفت هیچ جای نگرانی وجود نداره بعد هم رفتیم خونه مامان بابایی ساعت حدود 7 و نیم صبح بود همه رو از خواب بیدار کردیم نیشخند و کلی فووووش نثارمون شد

بعد مامان بزرگ و عمو زن عمو عمه رفتن سر مزار که ما رو به دلیل اینکه هوا به شدت سرد بود و سوز سرما میومد نزاشتن بریم بابا بزرگت هم که عشق کله پاچه گفت بیاین ما سه نفر  بریم کله پاچه بخوریم که رفتیم ولی چون شلوغ بود گرفتیم و اومدیم خونه خوردیم خیلی جسبید مامانت حسابی کله پاچه خور شده بعدم گرفتیم با بابایی یه نیم ساعتی خوابیدیم و بعدم اومدیم خونه خودمون دوباره خوابیدیمخنده تا ساعتای 4 که پاشدیم و یه کم دورو برو جمع و جور کردیم که بابایی یه سر رفت بیرون همون موقع برف خیلی نرمی داشت شروع میشد و منم دلم میخواست باهاش میرفتم که گفت نه هوا سرده بشین تو خونه من زود میام- دیدم رفت و با یه کیک خوشمل و خوشمزه برگشت منم تا بابایی رفت شام درست کردم و میوه ها رو چیدم و هی میرفتم پشت پنجره هی هاااااااا میکردم و هی صورتمو میچسبودم به شیشه و هی با خودم میخندیدم.

کلا من وقتی برف میبینم با یه کودک 3 ساله هیچ فرقی ندارمزبان

عزیز مامان

من همیشه عاشق زمستون و برف و مخصوصا ماه بهمن بودم

وقتی هم که فهمیدم بابا جونت هم متولد بهمنه کلا خیلی بیشتر این ماه برام دوست داشتنی شد دیشب بعد حدود 1 ماه که نه برفی اومد و نه بارونی و هوا شده بود مثله بهار دیدم یهو خدا یه هدیه قشنگ به مناسبت تولد من فرستاد از خود راضییه برف باحال که من همش پشت پنجره بودم و دلم بیرون ولی اجازه خروج از منزل صادر نمیشد که نمیشدنیشخندهی میرفتم پنجره رو باز میکردم نوک دماغم قرمز میشد و یخ میکرد بعد هی میومدم فین فین میکردم و آه میکشیدم که شاید دل بابات به رحم بیاد و بزاره من برم بیرون که ...افسوس

خلاصه خاله جون و دختر خاله ها اومدن و شب خوبی بود و دستشون درد نکنه بابت کادو  و بابایی هم که اصلا فکرشو نمی کردم حسابی سورپرایزم کرد و یه انگشتر خوشمل بهم هدیه داد خیلی خوش گذشت -الهی همیشه دل همه شاد و لبشون خندون باشه

 

**شاید هیچ وقت فکر نمیکردم روز تولد 22 سالگیم یه پسر کوچولوی 7 ماهه تو دلم داشته باشم

خیلی حس قشنگیهقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان فرخنده
12 بهمن 92 14:37
تولدت مبارک مامان خانمی سالیان سال در کنار هم خوش وخرم زندگی کنید.
fafa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم قربونت برم گلم محبت داری
مامان سام
13 بهمن 92 8:04
تولدت مبارک خانوم گل، ایشالا سال دیگه تولد 3نفری داشته باشید با گل پسری تون و همسریتون.
fafa
پاسخ
ممنونم گلم ایشالاااااا
مهنوش
13 بهمن 92 10:53
مامان کوشولو تولدت مبارک
fafa
پاسخ
ملسییییییییییییییی
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:04
سلام عزیییییییزم خوبی گلم ؟ تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک گلم ... ایشالا که 120 سال زنده باشی و گل پسر نااااااااازتو با عشــــــــق بزرگ کنی فدات شم بابت کامنت ها هم بسیــــــــــــــار ممنونم ، الان دارم از پایین یکی یکی میخونم و جواب میدم ، خیلی خوشحال میشم اسمتو تو کامنتام می بینم ، ممنونم که همیشه هستی ...
fafa
پاسخ
قربونت بشم گلم منم خیلی خوشحال میشم از حضورت و کامنتهات تو وب گل پسرم
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:06
تولد روز عادی نیست زیبا و تبریکم زیادی نیست زیبا اگر رنجیدی از تبریک بسیار ببخشم چون ارادی نیست زیبا ... اینجا امکانات نیس ، کلی آیکون بوس و بغلی و تولدت مبارک و از این جیگول بیگولیا تصور کن ! دی:
fafa
پاسخ
فدات بشم عزیز دلمممممممم
مامان سه قلوها
13 بهمن 92 12:06
واسه کیسه آب هم پرسیده بودی ، هر کدوم تو یه کیسه آب جدا هستن فدات شم
fafa
پاسخ
چه جالب مرسی که گفتی
مامان دیبا
13 بهمن 92 15:55
تولدت مبااااااااااااااااااااارک عزیزم. ایشالا سال دیگه روز تولدت باید عکس پسر نازنازیتو رو هم اپلود کنی.
fafa
پاسخ
وای سال دیگه که تولدامون محشر میشه با این فسقلی
مامان ماهان
14 بهمن 92 0:59
دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !
fafa
پاسخ
مامان الهام
15 بهمن 92 10:27
نه دیگه تو خودشی ... خوده خودشی... عشقم منم متولد بهمنممیدونم توام عاشقم شدی....ماااااچ از لپای مامان کوچولو.تولدت مبارک عزیزه دلم، ساله دیگه هم خوده نینی رو بغل میگیری ایشالله
fafa
پاسخ
وااااای چه خوب واسه همینه اینقدر دوست دارم پسایشالااااا
انسیه
16 بهمن 92 14:19
مبارک باشه خوشحالم که حالتم خوبه دوستم
fafa
پاسخ
فدات بشم عزیزم ممنونم که سر زدی
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 بهمن 92 3:25
تووووولدت با تاخیر مبارک عزیزم.انشاالله سال دیگه با فسقلی تو این روز قشنگ حسابی کیف کنید.
مامان گلشيد
19 بهمن 92 9:44
من براي دستانت دعا ميكنم تا در دستان كسي قرار گيرد تا گرماي دستانش آرامش بخش روحت باشد. براي قلبت دعا ميكنم تا براي كسي بتپد كه لياقت خوبيهايت را داشته باشد تولدت مبارك عزيزم اميدوارم هميشه خنده مهمون لبهات باشه
مامان امیرعلی
21 بهمن 92 18:24
من سه ماه و نیم نتونستم بیام... توام که پاک ما رو فراموش کردی... ولی خدارو صدهزار بار شکر که خوبی ایشالا به زودی به سلامتی فارغ میشی و این استرس ها و ترس ها تموم میشه
امیرعلی
23 بهمن 92 16:16
لَلام آله بدو برو وبم کارتت رو بگیر
میترا
23 بهمن 92 19:32
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان گلشيد
24 بهمن 92 13:13
سلام مامان جوني خوبي عزيزم
مامان دیبا
24 بهمن 92 13:16
عزیزم خصوصی
fafa
پاسخ
فندق
28 بهمن 92 22:56
تولدت مبارک با تاخیر
fafa
پاسخ
اسماء˙·٠•●♥مامانِ فسقل♥●•٠·˙
2 اسفند 92 16:17
عزیزم ما دقیقا هم سنیم هم لز روز هم از ماه وهم ازسال خوشحال میشم دوست شیم باهم.... تمایل داری؟
fafa
پاسخ
واییی چه باحااااااااال بله که مایلم عزیزم حتما لینکت میکنم
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 1:28
سلام عزیزم امیدوارم سالم و بی خطر زایمان کنی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن گلم
fafa
پاسخ
ایشالااااااا با افتخار لینکت کردم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد