، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

بهترین حس

31 هفتگی و خرید های 30 هفتگی و کلی شرمندگی

1392/12/15 19:12
نویسنده : fafa
380 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه من

هفته گذشته 5شنبه وقتی بابایی برگشت تماس گرفت که بیا دنبالم  که بریم برای پسرمون هم یه کم خرید کنم منم حسابی خوشحال شدم و جستم حاضر شدم و رفتیم بازار یه سری خرید  کردیم  فقط موندیم برای سرویس چوبت که نمی دونم میگیریم یا نه چون نیمه خرداد باید اسباب کشی کنیم اینجا هم اتاقی که برای شماست کوچیکه ایشالا هر چی قسمت باشه  نفس مامان و موقع برگشتن چون اکرم دوست گگلم صبح زایمان کرده بود دلم میخواست برم دیدنش که اتفاقی از اون خیابون رد شدیم اما بیمارستان و رد کردیم بعد بابایی گفت دور میزنم جاتون خالی اول دو ظرف فرنی گرم گرفتیم خوردیم بعدم من رفتم بیمارستان همراهیشو گفتم بیاد پایین و من رفتم دیدنش ماشالله یه فندق نازی دنیا آورده بود که دلم رفت ایشالا یزدان عزیز زیر سایه  مامان بابای مهربونش و  زیر سایه رحمت خدا بزرگ بشه

جمعه هم خاله وجیهه جون با دانیال جون اومدن بعد مدتها خونمون و امروز صبح رفتن وای نگو که دانیال چه جیگری شده فدای خنده هاش و صورت گرد مثه ماهش بشم شما و دانیال چون تفاوت سنیتون کمه همبازی های خوبی برای هم هستین ایشالا

خاله وجیهه اومد و کلی شرمندم کرد و خونه تکونیمو برام  انجام داد فقط یه سری کارای خورده ریز مونده که باید خودم انجام بدم و آماده بشیم برای  عید این ولین عیده که تو هستی  و  صد در صد این سال برای ما از اون سالهای عالی مشه چون سالی که نکوست از بهارش پیداست و شما هم گل بهاری اردیبهشتی ما هستی

دوشنبه هم رفتم کنترل و وزنم اضافه نشده بود  متاسفانه با وجود اینکه حسابی اشتهام زیاد شده هنوز 54 کیلو بودم  که کمه اما  نگران نیستم چون حتما تا کنترل بعدی که 24 اسفنده جبرانش میکنم  شما هم که دکتر میگه همه چیش خوبه فقط یه کم ریزه میزه هستی  نگران این هم نیستم چون نی نی هایی که با وزن کمتر دنیا میان خیلی سریع وزن میگیرن و رشد میکنن مثله همین دانیال که 2 کیلو 400 بود و ماشالله الان که 3 ماهه شده حسابی وزن گرفته

دیگه اینگه دکتر یه آزمایش ادرار برای عفونت به خاطر سوند داخل کلیم داد دوباره و به خاطر مشکل قلبی مادرزادیم هم یه اکو داد تا برای موقع زایمانم مشکلی پیش نیاد  و در جریان همه چی باشه دکی خوبه و مهلبون برگه بستری هم برام نوشت  تا محض احتیاط داشته باشم

این روزا از بدن درد حسابی کلافه شدم سمت چپ بدنم دیگه تمام استخوناش درد میکنه شونه کتفم کمرم  پهلوم  گوشـــــــــمو که دیگه نگو  دردای قفسه سینم هم هر روز بیشتر میشه  این هفته هم دکتر به خاطر کوچولویی شما تاکید کرد که همش دراز کشیده باشم به پهلوی چپ چون پهلوی چپ برای رشد نی نی بهتره  درد های سمت راست بدنم مثه درد قسمت کلیه و کمر و ران پا و ساق پام هم که برا خودش داستانی شده  در روز 2 یا سه مرتبه هم لگنم میگیره که همیشه آزرده و دردناکه  دکتر میگه به خاطر رشد و سنگین شدن نی نی به دستگاه فشار میاد و این دردا برات تا آخر بارداری هست

همش خستم و احساس ناتوان بودن عذابم میده دیگه حتی کارای روزمره و ساده هم انجام دادنشون برام سخت شده 

خدایا این چند هفته دیگه رو هم ختم به خیر کن یه کاری کن زودتر برام تموم بشه دل تو دلم نیست این فسقلی و ببینم

اوه یه مشکل بزرگ اینه که ما هنوز برات نتونستیم یه اسم خوب انتخاب کنیم من خودم عاشق اسمای

: سپهر-شایان-آراد-آرمان -ارشیا- سهیل -رامتین-جاوید-مسیح و مسیحا - هستم که باید یکیش رو زودتر قطعی کنیم مسیح و مسیحا رو چند روز پیش به طور اتفاقی با بابایی خوشمون اومد و به لیست اضافه کردیم  سپهر هم که من از بچگی این اسمو دوست داشتم اما هنوز به توافق نرسیدیم سر یک اسم

----

 شرمنده همه خاله های مهربون که نتونستم سر بزنم فقط کامنت هاتونو خوندم و تایید کردم ایشالا سر فرصت به تک تکتون سر میزنم  تو انتخاب اسم کمکمون کنید نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان دیبا
16 اسفند 92 0:54
همه ی اسم هایی که انتخاب کردین زیبا هستن . من اسم شایان و مسیحا رو خیلی دوست دارم ایشالا این روزها هم بزودی سپری می شن عزیزم و نی نی نازتو توی آغوش می گیری
fafa
پاسخ
مرسی عزیزززم از کمکت ممنونم خانومی
ایـلـیــــا جـون
16 اسفند 92 15:21
ای جان به دوستتون تبریک میگم قدم نو رسیدش مبارک تو این اسمایی که انتخاب کردی به نظر من آراد و ارشیا قشنگتره من عاشق اسم ارشیا هستم البته بازم بستگی به انتخاب خودتون داره اسم مهبُد و آرتین هم قشنگه هم معنی خوبی دارن
fafa
پاسخ
چشم گلم ممنونم عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 3:48
انشاالله این روزهای آخر راحت بگذره و مشکلی برات پیش نیاد عزیزم فقط همه چیز رو برای ورود نی نی آماده کن گلم که مثل من غافلگیر نشی.... اسمها همه قشنگن.نظرت راجع به آرین و آرتین چیه؟ راستی اسم فامیل هم مهمه ببین کدوم به فامیلش هم میاد.یا هم آوایی کدوم اسم به اسم خودتون نزدیک تره. ما هیچ حق انتخابی واسه اسم امیرحسین نداشتیم!چون توی بارداری یه اتفاقهایی افتاد که باعث شد اسمش بشه یه نذر.نذر سلامتیش.با اینکه اصلا دوست نداشتم این اسمش بشه چون خیلی با فامیل و پس وندش درااااااز شده.بعدا فهمیدم نذر اسم هم میکنن اما اینطوری که مثلا تا 1 ماه به اون اسم صداش کنن.اما من اینو نمیدونستم و کلا دوست نداشتم دو اسمه باشه که شد.بچم وقتی بزرگ شه قطعا از اسم و فامیل طوماریش خوشش نخواهد اومد. همینطور که من خوشم نمیاد....
fafa
پاسخ
قربونت بشم خدا نکنه ایشالا سر وقتش دنیا بیاد ایشالا چون واقعا آمادگی هیچ نوع غافلگیری رو ندارم بابت اسم هم ممنون من هم ترجیح میدم اسم یه دونه ای باشه نه ایشالا که خوشش میاد و ناراضی نخواهد بود
مامان سام
17 اسفند 92 8:23
ایشالا که این روزها رو به سلامتی پشت سر بگذاری و گل پسرت رو توی بغل بگیری، به نظر من آراد اسم قشنگ و شیکیه ولی خوب مهم نظر پدر و مادر نی نیه.
fafa
پاسخ
ممنوننن عزیزم آراد و خیلی دوست دارم
مامان فرخنده
17 اسفند 92 14:22
ماماني اسم مسيحا تازگي خيلي زياد شده اسمهاي سپهر و آراد و ارشيا خيلي خيلي قشنگند اين هم از نظر من فائزه جون
fafa
پاسخ
قربونت بشم مرسی عزیزم از نظرت
الهام
17 اسفند 92 23:38
آخی عزیزم چه وب فندقی اسم مسیحا قشنگه طاها هم خوبه
fafa
پاسخ
فدات شم عزیزم خدا رو شکر اسم مسیحا رو خیلیا پسندیدن طاها و صدرا اسم دوقلوهای پسر عمومه و گرنه اسم قشنگیه
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 1:54
عزیز دلم.درمورد بد غذایی و حالت تهوع توی این دورانت بگم که چون شکمت بزرگ شده و بچه دیگه کامل میچرخه و بزرگ شده گاهی اوقات میاد زیر معدت و به معده فشار میاره واسه همینه که حالت تهوع بهت دست میده و اواخر بارداری نفس کشیدن هم سخت میشه و احساس میکنی نفس کم میاری واسه اینه که بچه به شش ها فشار میاره....قربونش بشم جاش تنگه خووووو
fafa
پاسخ
راست میگی نفس کشیدنم سخته تو حمام که در همش بازه احساس خفگی میکنم شبا هم نفسم تنگ میشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 2:05
میبینم که شما هم طوماری هستید .بچم اسم و فامیلش 5 حرفه.کلی قبل تولدش تلاش کردیم که پسوند بابا شو حذف کنیم اما همش سنگ جلو پامون می انداختن....بگذریم آهان الان که فامیلشو گفتی یکم راحت تر شد.واسه اینکه هم آواییش با فامیلش یکی بشه باید یا اول اسم با حرف 《ج》شروع بشه،که فکر نکنم زیاد اسمی که با ج شروع بشه داشته باشیم.یا اینکه آخر اسم 《الف》 باشه اینطوری خیلی به فامیلش میاد. که از بین اون اسمها ارشیا و مسیحا به فامیلیش بیشتر میاد.البته این نظرمنه. بازم یه اسم دیگه.این اسم فکر کنم کردیه 《مارتیا》.یکی دیگه《پوریا》. 《کارن》 هم کلا اسم قشنگیه.
fafa
پاسخ
وای خدایش این اسم و فامیلای طولانی خیلی مکافاته ما هم شاید پسوند آخر فامیل رو برداریم البته من خودم میگم باشه شوشو میگه برداریم پوریا هم جز لیستی که نوشتیم هست اصلا نمی دونم چرا نمیشه درس تصمیم بگیریم
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 اسفند 92 2:06
بازم اگه اسمی پیدا کردم بهت میگم عزیزم
fafa
پاسخ
مرسی منتظرم
الهه مامان مبین
18 اسفند 92 16:55
الهیییییییییییی همه وسیله هاش مبارکش باشه همه اسم هایی که انتخاب کردید خوشگله . کلا اسمهایی که با الف و آ شروع میشند خیلی نازند . ولی به آروین و رادوین هم فکر کنی بد نیست ایشاا... نام دار باشه خوشگل خاله
fafa
پاسخ
قربونت برم آروین هم قشنگه مرسی از پیشنهادت ایشالا به زودی براش یه اسم انتخاب میکنیم دیگه
مه سو
18 اسفند 92 19:57
اسم برا پسری انتخاب نکردین؟!!!
fafa
پاسخ
نه عزیزم کلی اسم داریم و موندیم بینشون
الهام
4 فروردین 93 13:38
خب از من که بپرسی میگم آرمان....یعنی وقتی بچمو صدا میکنم انگار دنیاااااا مال منه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد