، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

بهترین حس

صد روزگی نفس

1393/5/9 19:30
نویسنده : fafa
682 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم حالا صد برگ شده

صد روز گذشت چه زود گذشت چه شیرین گذشت

چه دوست داشتنی گذشت

وقتی حساب کردم و به صد رسیدم

حسی سرشار از عشق و دوست داشتن

در ذره ذره وجودم جاری شد

اینقدر به بودنت تو این صد روز عادت کردم که بی تو بودت برام بزرگترین کابوس دنیاس

الهی تنت سالم و سلامت باشه

الهی خدا بهت عمر با عزت بده

الهی چشمای ناز و معصومت همیشه غرق شادی باشه

 

-----

خونه مامان بزرگ حسابی بهمون خوش میگزره هر شب شب نشینی ها و گشت و گزارها خیلی بهمون فاز داد

از ساعت 5 درگیرم با گزاشتن یک عکس برای این پست و امان از دست این نی نی وبلاگ

آخر هم من کارم بی نتیجه موندد عکس در اولین فرصت گزاشته خواهد شدددددددد

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مهزاد مامان عرفان
9 مرداد 93 23:05
سلام عزیزم مبارکه صد روزگی پسری. عرفانم فردا صد روزه میشه. جالبه اینکه گفتی. بهش فکر نکرده بودم منتظر عکسم.
مامان فرخنده
11 مرداد 93 9:08
صد روزگيت مبارك عزيززززززززززززززم
نونو
11 مرداد 93 13:17
صد روزگیت مبارک قند عســـــــــــــــــــــل
الهه مامان مبین
12 مرداد 93 1:44
صد روزگیت مبارک عزیزم . ایشاا.. تولد 100 سالگیت عسلممممممممممممممممممممممممممم . آره فافا جونم خیلی زود میگذره . چشم رو هم بذاری باید تولد 1 . 2 . 3 و .... رو بگیری . امیدوارم همه بچه های دنیا همیشه همیشه در پناه خداوند سلامت باشند . دوستون داریم زیاااااااااااااااااااااد
مامان مهنوش
13 مرداد 93 13:27
صد روزگیت مبارک باشه مرد فسقلی دوست داشتنی
مامان امیرعلی
23 مرداد 93 15:04
سلام.... بالاخره نت مون وصل شد و اومدیم ماشالا تو این مدت که نبودیم چه بزرگ شده .... ایشالا صدساله شه
مامان ماهان
24 مرداد 93 0:36
سلام عسیس دل خالهههههههههههههههه فدات شم من نانازی دوست دالم ایشالله عکس تولد یکسالگیتو بزاری بوووووووووووس
مامان الهام
25 مرداد 93 22:56
مامانی کجایی حالا اون روز نشد الان که میشه بیاااااا عکس بذار از بچمون خیلی وقته ندیدمششششششششش
انسیه
28 مرداد 93 12:30
بوووووووووس هزارماشالا چه پسر نازی با اجازه من از قالبت استفاده کنم خیلی قشنگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد