، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

خجالت نامه

1393/5/29 1:27
نویسنده : fafa
664 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بعد از دو هقته از خونه مامان بزرگ برگشتیم و حسابی یهمون خوش گذشت 

بعد از چندروز هم میزبان خاله نجمه و خانواده شوهرش که از زاهدان اومدن شدیم و میهماندای تا سه هفته طول کشید.

در همین گیرودار خاله لیلا و مادر بزرگ هم به جمع میهمانها پیوستند

. به همین خاطر نه وقت کردم پست قبلی رو کامل کنم و نه شیرین کاری هاتو

بنویسم ینی باور کن الان نمیدونم لپ تاپ و دوربین کجاست.نی نی سایت هم که قربونش برم با سایز عکسای گوشی من حتی وقتی کم هم میکنم مشکل داره و اپلود نمیکنه خلاصه همین باهث میشه رغبتی به گزاشتن پست نداشته یاشم .شرمنده دوستای مهربونم که چند وقته نتونستم احوال خودشون و جوجه هاشونو بپرسم امشب تصمیم گرفتم تمام اتفاقات رو به روز ثبت کنم نهایتا عکسها رو بعدا میزارم  که خجالت زده گل پسرم و دوستای نازنینم نشم

دوستتون داریم        مامان فائزه و پوریا     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نونو
30 مرداد 93 8:08
اصن یعنی چی مهمونو بهونه می کنی؟؟نمیگی ما دلمون تنگ نیشه؟ عکستم واسم باز نمیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد