، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

اولین آتلیه اولین آرایشگاه اولین غلط

1393/5/29 2:06
نویسنده : fafa
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 23مرداد بود که بابایی از سر کار اومد و بی هیچ مقدمه ای گفت بریم اتلیه من با چشای هالو مالووو خواب الود گفتم نه بزار تو این هفته یه آتلیه خوب پیدا کنم میریم عجله ای نیست هنوز قرار بود خاله لیلا که برا خرید بیاد همراهش برمو برا شما و خودم چند تا لباس جیگولی مولی و ست بخرم و خلاصه برنامه ها داشتم . از بابا اصراااااار از من مقاومت خلاصه مرغ بابا یه پا داشت و پیروز از جدال نابرابرانه گوشیو برداشتموو به چند تا آتلیه که شمارشونو داشتم زنگ زدم که هیچکدوم گوشیو برنداشتن من کارد میزدی خونم در نمیومد بابای لجبازت هم کم نیاورد و گفت بریم عکاسی لا اقل یه عکس با موهای بلند بگیریم ببعد ببریمش آرایشگاه اونجا بود که هدف پلید بابات معلوم شد .میخواست ببرت آرایشگاه .زدیم از خونه بیرون نزدیک عکاسی مد نظر بابایی یکی از آتلیه ها جواب داد گفتم وقت دارین گفت بلهههههه ما وارد عکاسی شده بودیم که با اوکی شدن آتلیه اومدیم بیرونوو رفتیم اونجا اما دریغ از یه لبخند از فسقلی چند تا عکس به زور گرفتیم آخه نه میتونستی بشینی نه جایی رو بگیری شانست اونجا گرم بودو حسابی کلافه شده بودی کار اتلیه تموم شد زفتیم یه سمت آرایشگاهی که مخصوص بچه هاست از قبل هر موقع یا بابایی از اونجا رد میشدیم میگفتیم میاریمت اونجا .جای جالبیه به جای صندلی از ماشین شارژی استفاده کردن که بچه ها موقع اصلاح اذیت نکنن اما شما هنوز کوچولو یودی و باید بغل بابایی مینشستی  مثه آقاها آروم نشستی تا موهات اصلاح شد چقدم ناز شدی بعد اومدیم خونه ساعت حدودا 2 یود گذاشتمت رو پتوت  زفتم تو آشپز خونه تا برگشتم دیدم داری تلاش میکنی که غلط بزنی و آخر هم موفق شدی و یه غلط کامل زدی منو بابا دوبین به دست اینقدددد ذوق زده شدیم که نهایت نداشت  الان هم حدودا شش روز شده که به راحتی غلط میزنی و دمر میشی خدا رو هزااااااار مزتبه شکر میکنم که پسرم تنش سالمه خدا رو شاکرم به خاطر این وروجک شیرین که با نگاهای معصومش و با ااغو ها و بوووووووو گفتن هاش  به زندگی ما رنگ تازه ای بخشیده

 

عکس داره بعدا اضافه میشه پوریا بعد کوتاه کردن موهاش خیلی فرق کردهنیشخند

و دو رز بعد که روند غلتیدن کامل و بدون کمک مامان انجام شد

قربووووووووووووووووونت برم

پسندها (4)

نظرات (7)

الهه مامان مبین
29 مرداد 93 18:14
مبارک باشه عزیز دلم ، هم آرایشگاه و کوتاهی مو و هم غلط زدن پسمل نازم . خدا حفظش کنه عزیز دلم رو
مامان علیرضا
29 مرداد 93 18:37
هزار ماشالله چقدر ناززززه اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان سمیرا
30 مرداد 93 0:54
به به. حتما خیلی ناز شده بعد کوتاه کردن موهای خوشکلش. بی صبرانه منتظر عکسای بعد کوتاهیشم
مامان دیبا
31 مرداد 93 15:49
مبارک باشه اولین های گل پسلی عجب برنامه ی جالبی باباییش چیده بود براش بی صبرانه منتظر دیدنش هستم
مامان فرخنده
1 شهریور 93 10:38
ماماني زودتر عكسش را بذار ببينيم اقا داماد را
فرزانه
2 شهریور 93 14:52
ای جانم عزیزم مبارکه کوتاهی موهات کوچولوی منم تا میذارمش زمین برمیگرده این غلط زدن ها و پیشرفت بچه ها واسه والدینشون خیلی قشنگه ایشالله همیشه ناظر این پیشرفت ها باشیم
مامان آرسام
28 مهر 93 15:01
عزیزم غلط رو باید اینطوری بنویسی غلت زدن نه غلط!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد