، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

واکسن چهار ماهگی

1393/6/2 17:45
نویسنده : fafa
999 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم  چهار ماهگیت مبارک 

این روزها اینقدر شیرین و دوست داشتنی شدی که حتی وقتی خوابی هم دلم برات تنگ میشه 

امروز صبح یه هویی پریدم از خواب و دیدم تو بیدار شدی

و دستات تو دهنت و با خوشمزگی فراوان داشتی دستاتو میخوردی 

باز دلهره و استرس برای زدن واکسنت اومد به سراغم

حاظر شدیم و رفتیم مرکز بهداشت

.نمیدونم چرا اصلا از این مرکز بهداشته خوشم نمیاد

واکسنت رو زدیم یه کم گریه و تمااااااام 

حالا نوگلم وارد ماه پنجم زندگیش شده

من تک تک ثانیه های با تو رو عاشقااانه دوست دارم

همش چک میکنم طب نکنی یه وقتی که فعلا خدا رو شکر دمای بدنت طبیعیه

پوریا خیلی دوست دارم مامانی

ینی یه جور عجیبی میخوامت 

-

گوش شیطون کر وقت کنم شب میشینم عکساتو آپ میکنم

شرمنده همه دوستای با معرفتم واقعا همتون مهربونین قول میدم یهتون سر بزنم

دلبرکم با موهای اون ورکی.خخخخ

پسندها (3)

نظرات (7)

فرزانه
3 شهریور 93 13:15
4 ماهگی گل پسرت مبارک عزیزم ما منتظر عکساییم تنبل خانوم بذار ببینیم دیگه!!!!
الهه مامان مبین
3 شهریور 93 21:07
ماهگردت مبارک ناز خاله . واکسنت هم به سلامتی نازنینم . امیدوارم همیشه شاد باشید فافا جون مهربونممممممممممممممم
نونو
4 شهریور 93 8:54
مبارک مبارک مبارک مبارک 4ماهگیت مبارک..چه زود میگذره...
مامان
4 شهریور 93 12:02
خدا رو شکر که به خوبی این مرحله رو پشت سر گذاشتی گل پسری.بووووس
نونو
9 شهریور 93 8:46
پاشو پاشو بیا عکس بذار زود زود
مامان امیرعلی
11 شهریور 93 21:06
موهاش بلنده ماشالا...
الهام مامان
12 شهریور 93 14:54
بگردم موهاتو فسقلیییییییییییییییییییییییییییی...چقدر ناز شده این پسرک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد