، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

اگزما

1393/6/10 21:52
نویسنده : fafa
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو یادم رفته ثبت کنم  امروز 10 شهریوره اما این پست مربوط به

26 مرداد بود

مامانم اینا نهار دعوت شده بودند خونه مادر شوهرم که قرار بود بعدش هم برم شهرستان

همه چی خوب بود نهار رو خوردیم دیدم پوریا بی قراری خاصی داره وول  میخورد از روزی که بردیمش آرایشگاه

و آتلیه چون گررما خورد اگزمای بدنش خیلی زیاد شده بود

عصر ساعتای 5 دیدم تخت سینه طفل معصوم یه کهیر گنده زده  و پاها ش و صورتش وحشتناک زده بیرون در حدی که از سر اگزماها  آب پس میومد  جالبه اول  فکر کردم از دهنش داره آب میریزه رو پاش بعد با دستمال که کشیدم دیدم دستمال کاغذی چسبید به پاش یه مای زرد چسبناکی میزد بیرون

خلاصه هه دلواپس سریع تماس گرفتم مطب دکتر فرید همون منشی بد اخلاقه بود گفتم میشه بیایم بچم تمام بدنش ریخته بیرون و بی قراری میکنه اونم گفت

نه

گفتم فردا چی گفت

نه وقت نداریم و تلفن رو قطع کردغمگین خیلی خودمو کنترل کردم خدایش

همسری هم عصبانی گفت لباساشو تنش کن میریم مطبش ینی اگه با دیدن این وضع بچه دلش به رحم نیاد اون اصلا آدم نیست حاظر شدیم و از مامانم اینا خداحافظی کردم و رفتیم مطب و منشی تا پوریا  رو دید گفت یه مریض بره داخل ببرینش . اکثر مریضایی که نشسته بودن گفتن این بچس شرایطشم اورژانسیه ببرینش

ینی فکرشم نمیکردم منشی و مریضا اینجوری برخورد کنن

خلاصه رفتیم داخل دکتر تا پوریا رو دید با گوشیش ازش چند تا عکس گرفت برای نشون دادن به دانشجوهاش

و گفت این اگزماش خیلی شدیده مشخصه آلرژِی داره

تست آلرزی انجام دادیم که به تخم مرغ و آب و هوا آلرژِی داشتی  جالبه من اون روز تم مرغ اصلا نخورده بودم بعد یادم اومد یه تیکه تهچین خوردم به دکتر گفتم گفت هر یزی که تخم مرغ داشته باشه هم ممنوع

خلاصه یه پماد و شبرت نوشت  و دکتر مارو روز بعد به کنفرانس پرزکی دعوت کرد  که رفتیم و تمام بزرگان آلرژِ اینران اونجا بودن و پوریا رو دیدن دکتر فرید گفت دیرز دیدم خیلی پریشون و نگرانی گفتم بیای اینجا و خاطرت جمع بشه که اگزمای پسرت خوب میشه بعد یه خانوم دکتری بود که گفت ریشه آلرژِش ارثیه  خوبه خوبه نمیشه اما مقطعیه و باید تحت نظر باشه

شب قبل یکی از دوستان که تو هلند زندگی میکنه و دختر نازش این اگزما رو داشت گفت یه پمادی دکترش داده که خوبه خوب شده عکسش رو برام فرستاد  منو یکی دیگه از دوستا گفتیم اوووووووو این خارجکیه ایران گیر نمیادخنده دقیقا دکتر فرید مثل همونو تجویز کردن که بعد 2 روز پوست پسرم مثل مخمل نرمو لطیف شدجشن

این عکسا  رو هم میدونم خیلی ناراحت کنندن اما میزارم

این عکس هم بعد 3 روز از استفاده پماد

اول شاکر خدام که صدامو گوش کرد و نزاشت بیشتر از این به خاطذ اگزما و پوست داغون بچم ناراحت باشم

بعدم ممنون دکتر فرید که واقعا دکتر ماهر و توانمندی هستم

 

پ ن 15/6

به درخواست دوست عزیزم  مامان دومین فرشته عکس پماد رو گزاشتم

پسندها (4)

نظرات (15)

نونو
11 شهریور 93 7:36
وای الهی من فداش بشمممممممممممممممچقدر وحشتناک بود ف ف قربون دلت برم می فهمم چقدر غصه خوردی.الهی شکر که خوب شد چه پماد خوبی.از قبلم پوستش هلوتر شده جیگر خاله
fafa
پاسخ
نونووووووووو عزیزم منو ببخش که نتونستم بهت سر بزنم و جواب کامنتای پر مهرت رو بدم آره همش دارم میچلونمش و ماچش یکنم و گااااااااااااااز میگیرمش
مامان
11 شهریور 93 17:08
واااای فافا جوووووون دلم کباب شد بری گل پسری......... الهی دیگه هیچوقت اینجوری نشه.بمیرم چقدر اذیت شدددد. چقدر دکتر خوبیییی که پماد خوبی رو تجویز کرد... خدا رو شکر که بهتر شده .خدا رو شکررررر فافا جون پوستشو زیاد تحریک نکن زیاد نبوسش ...
مامان
11 شهریور 93 17:11
آی گفتی منشی های بد اخلاااااااق. واقعا حرص آدمو در میارن... انقدر قیافه میگیرن انگار اونا دکترن.خخخخخخ
نونو
11 شهریور 93 19:06
عزیزززززم من که ازت انتظاری ندارم خوشکلم.به پوریای نازم برسی حس می کنم به من میرسی من فعلنا هستم هیچ جا نمیرم عزیزم در چلوندنش احتیاط کنا بچم 4 روز دیگه میخواد بابا شه
مامان امیرعلی
11 شهریور 93 21:04
وای خدای من طفلی چی کشیده..؟ بمیرم الحمدلله که خوب شده... الهی... ایشالا همیشه سلامت باشه
مامان
12 شهریور 93 9:15
الهی خیلی ناراحت شدم خیلی سخت بوده هم برای شما و هم پوریا انشاا... که خوب خوب بشه . خانمی عکس پماد رو هم بزار .
فرزانه
12 شهریور 93 14:41
ای جانم خدا رو شکر که زود خوب شده رونیا منم اگزما وراثتی داره و اگه هر روز با کرمی که دکترش داده پوستش رو چرب نکنم میریزه بیرون عزیز دقیقا میدونم تو چی کشیدی بازم خدا رو شکر که فهمیدی از چیه و چاره داره روی گل پسرت رو ببوس خانومی
الهام مامان
12 شهریور 93 14:53
من سکته کردم عکسو دیدم....به قرآن هنوز نفسم درست بالا نمیاد....خدارو شکرررررررررررررررررررررررررررر.....خدا چه دلی بهت داد.....الهی بگردم....تیکه تیکه شم قبول دارم ولی سر نینیا همچین بلاهایی نیاد.... تخم مرغ نخوری دیگه هاااااااااااا....بپااااااااااااا خداروشکر پوستش خوبه خوب شده....ایول چه پماده توپی بوده خدا خیر در دنیا و آخرت به دکترش بده.....
مامان ماریا
13 شهریور 93 15:30
سلام . هیچی نیست عزیزم. دختر منم داشت ولی نه به این شدت دکتر براش یه پماد ساختگی تجویز کرد که اوره و بتامتازون هم داشت فورا خوب شد . خودتم سعی کن خنکی بخوری مثل خاک شیر. قربونه این پسر خوشگل برم من .. این بچه ها انقدر معصومن یه پشه هم که نیش می زنشون آدم جیگرش کباب می شه ...
فاطمه ع
13 شهریور 93 18:00
الاهی قرررررربونش ان شاا.. همیشه مثل عکس آخری سلامت و خوشگل باشه گلم مواظبش باش پوریا جون رو
مادر دیبا
14 شهریور 93 15:23
ایشالا بلا و هرگونه حساسیتی از گل پسرت دور باشه عزیزم چون واقعا برای مادر و پدرا سخته مریض دیدن میوه ی زندگیشون رو ... و دست دکتر هم درد نکنه که خیالتون رو راحت کرد و با تجویز درستش حال گل پسری رو خوب کرد
مامان فرخنده
15 شهریور 93 14:22
واي خداي من خداروشكر كه زود خوب شد وگرنه بيچاره پوريا چه عذابي بايد بكشه
الهه مامان مبین
16 شهریور 93 1:45
وای عزیز دلم الهی بمیرم دلم برات کباب شد . بازم فافا جون جای شکرش باقیه . الهی صد هزار مرتبه شکر که پوریا جونم خوب شد . همیشه مواظب خودتون باشد . یه دنیا بووووووووووووووووووووووووووس
✿مامان دنیز✿
25 آبان 93 16:40
hای ی جان دلم وای بمیرم عزیزم خداروشکر بهتر شدی
fafa
پاسخ
خدا نکنه عزیزززززززم اره بچم خیلی اذیت شد
مامان پوریا
1 آذر 93 17:21
سلام عزیزم پوریای منم ماهی یکبار همینجوری بدنش میریزه بیرون و خارش شدید داره 10بار بردمش دکتر اما فایده ای نداره شنیدم تا 15 سالگی این آلرژی خوب نمیشه منکه خیلی نگرانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد