، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

حس پارسالی حس هرسالی

1393/6/16 18:58
نویسنده : fafa
766 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا 16/6/1392 بود دقیقا همین ساعت

انگار همین دیروز بود

که با دستای لرزون برگه آزمایشو گرفتم

نگاهش کردم ولی چیزی نمی فهمیدم

یه لحظه گفتم شاید مثه ماه قبل منفیه

ولی ته دلم یه چیزی داشت چشمک میزد

از مسئول باجه خواستم جواب تستو بخونه  گفت:

مثبته عزیزم

پاهام میلرزدی حس پرواز داشتم  برگه آزماشو محکم گرفته بودم تو دستم و با چشمایی که پرده ای از اشک دیدمو تار کرده بود به طرف ماشین رفتم لرزش پاهام نمیزاشتم خوب رانندگی کنم  چند بار ماشین خاموش شد

صبر کردم و یه نفس عمیق کشیدم و یه کم ریلکس تر شدم

حس میکردم  تو یه دنیای دیگم

دوست داشتم بال دربیارم و این خوشحالی رو با پدرت شریک بشم

دوست داشتم این خبر و به همه دنیا سند تو آل کنم 

باورم نمی شد باورم نمی شد باورم نمی شد

من مامان شده بودم

انگار همین دیروز بود

و حالا ی پسر چهار ماهو نیمه  بعد خوندن لالایی روی پاهام آروم خوابیده

دیدن چهره پر از معصومیتش برام شیرین ترین لذت دنیاس

6/16سال گذشته تولد حضرت معصومه بود که این هدیه زیبا رو بهم عیدی دادن

و 6/16 امسال تولد آقای دلشکسته ها امام رضاس که این سالگرد با این مناسبت زیباتر شده

 

ما هم دیشب  به مناسبت اینکه  گل پسری  منو مامان کرد و باباش و بابااااااااا براش چند تا هدیه ناقابل که

چند تا لباس و یه صندلی ماشین بود گرفتیم  مبارکت باشه گل نازم

 

خخخخ.بیدار شدیخندونک ینی بیدارت کردمزبان

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان
17 شهریور 93 8:45
مبارک باشه مامان و البته بابا سالروز ورودتون به دنیای مامان و باباها عزیز خاله هدیه های شما هم مبارک
مامان امیرعلی
17 شهریور 93 12:16
چه مناسبت های خوبی ایشالا زیر سایۀ آقا امام رضا(ع) خوشبخت شه
نونو
18 شهریور 93 7:47
ای جوووووون چشملی خوشکلشو ببین
fafa
پاسخ
فدات نو نووووو جون مهربون
زنبوری
18 شهریور 93 11:01
سلام گلم پوست حامد کوچولو منم همین طوری شده...این پماد را از کجا تهیه کردی؟ قیمت؟ روزی چند بار باید استفاده کنیم ...لطفا بیشتر توضیح بده اگه وقت کردی به کلوپ مامانای اردیبهشتی هم سربزن
fafa
پاسخ
زنبوری جا از داروخانه دکتر رحیمی ابتدای خیابان احمد اباد قیمتش 26 تومن فک کنم
مامان
19 شهریور 93 17:02
قربون صورت برگ گلت عزیزم. خدا رو شکر که خوب خوب شدی بووووس
مامان ماریا
20 شهریور 93 23:31
وووووووووووووش بوبونش بشم مممممممممممممممنچه خودنیه این پسل. یه گاز لطفا از طرف من بگیرش هوس کردم یهو بچلونم نی نی توووو
مامان
23 شهریور 93 9:52
سلام عزیزم امیدوارم شما و گل پسر خوشگلت خوب و سلامت باشید. خانمی یه سوال میخواستم بدونم چه مارک پنبه ریزاستفاده میکنی؟ راضی هستی ؟ اگه میشه بیا و برام بنویس ممنون.
مامان
26 شهریور 93 1:35
چوجایی پس؟اپ کن دیگه...
مامان سام
2 مهر 93 13:54
الهی شکر گلپسرتون حالش خوب شد ایشالا همیشه بلا ازش دور باشه. دوست دارم این لپاشو گاز بگیرم شانس اورده که پیشش نیستم از طرف من ببوسش شازده پسرمون رو.
الهام مامان
3 مهر 93 15:37
یعنی آخرش که چشماشو باز کرد کلی خندیدم عینه فیلمنامه بود جیگر چشمای نازشو...خدا حفظشکنه واست
♥ایدا♥
21 دی 93 16:07
چه ناز گل پسرتون به ما هم سر بزنید خوش حال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد