، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

5 ماهه شیرین من

1393/7/3 11:33
نویسنده : fafa
662 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو شیرین ترین پنج ماهه دنیا هستی


وقتی خنده های دلنشینت غم از دل و خستگی از جانم می برد

دنیا برایم بهشت میشود


وقتی کلافگی هایت کلافه ام میکند نمیفهمم بهانه چه داری

دنیا برایم دخمه ای تاریک و غیر قابل تحمل میشود


حضور خوش رنگ تو به زندگی یک رنگ ما صفایی دگر بخشید


عاشقانه و بی بهانه و صادقانه دوستت داریم


ما بی ریا دوستت داریم
.....
پنج ماه از حضورت در این دنیا گذشت و وارد ماه ششم زندگیت شدی گل همیشه بهارم این روزها آقققو ها و بووو بووو ها و میییی مییی گفتن هایت ،آواز های صبح گاهیت زیباترین ترانه  دنیاس خوش اخلاقی اول صبحت خواب الودگی را از چشمانم فراری میدهد و از شوق و ذوق برای شروع روز جدید لبریز میشوم
چند روز است با دست راست خیلی ماهرانه پای راستت را میگیری و پای چپت را تند تند با لا و پایین میبری .
رو روءک سواری میکنی اما زیاد دوستش نداری .
تصمیم دارم از اول شش ماه غذای کمکی رو شروع کنم  مدتیه که شیر مخوری تهوع میگیرم همه میگن شیرکشت زیاده و باید غذای کمکی رو شروع کنم ولع خاصی وقتی غذا میخوریم داری و ملچ مولوچت غذا رو زهر جونمون میکنه
پس پیش به سوی حریرههههههه فرنییییی سوپ
الان مطب دکتر فرید هستیم و تو داری می می میخوری و لالاااااا کردی .اومدم برات یه مشاوره در باره غذا خور کردن شما بگیرم

اولین روز اولین پاییز زندگیت

1مهر93

------------------------------

دکترت گفت که  حریره بادوم و تخم مرغ نمیتونی بخوری و با فرنی باید شروع کنیم و کم کم سوپ سبزیجات و اب گوشت

-----------------

 

پسندها (3)

نظرات (3)

رها
4 مهر 93 0:44
سلام عزیزم نوشته بودی دوست دارم بی ریا همه پدر و مادرا بچه هاشون رو بی ریا دوست دارن اما اموووووون از لحظه ای که بزرگ میشن و ازدواج میکنن انگار که اصلا مال تو نبودن این قانون طبیعته مثل پیام من که خیلی دلم برای اون لحظه لحظه های کودکی و نو جوانی و جوانی که همه عمرمو واسش گذاشتم تنگ شده اما حالا که ازدواج کرده ............ انگار اصلا مال من نبوده خدا پوریا رو برات حفظش کنه
fafa
پاسخ
وای نه طاقت اونجور رفتاری رو از بچم ندارم ولم واقعا میشکنه من همیشه از خدا خواستم همونقدری که من مامان بابامو دوست دارم بچم دوسم داشتهصف باشه
نونو
5 مهر 93 9:22
عزیز دلم مبارک باشه قد کشیدن میوه ی بهشتیت
مامان الهام
9 آبان 93 18:19
من خرابه این نوشتنه با حستم مامانی.... چقدر خوش به حاله پوریاست که همچین مامانه جیگری داره...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد