، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

بهترین حس

جواب آزمایش

1393/4/31 1:25
نویسنده : fafa
880 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 29 خرداد با کلی دلهره و استرس و یا خدا یا خدا کردن رفتیم جواب تستت رو گرفتیم

بعد هم با مطب دکتر تماس گرفتم مطمئن شدم که دکتر هم مطب هستش جواب آزمایش رو نشون دادم

و متاسفانه مقدار IgE بالا بود این عدد باید کمتر از 10 باشه اما مال شما 43.3 بود

دکتر لطفی با اون لبخند همیشگی گفت نگران نباش 

و دکتر  رضا  فرید حسینی که تعریفشونو زیاد شنیدیم رو بهم معرفی کرد

قبل اینکه دکتر لطفی بگن دوست بابات هم گفت ببریمت اونجا

از مطب اومدم بیرون خیلی حالم گرفته بود پام روی کلاچ میلرزی و اصلا تمرکر نداشتم

شاید خیلی ها بگن چیزی نیست نگران نباش اما دیدن کهریر هایی که در عرض چند دقیقه بیشتر بدنت رو

میپوشونه دیوونم میکنه  رفتم مطب دکتر فرید حسینی رو پیدا کردم

بینهایت شلوغ بود و برای 26 شهریور نوبت داد منشیش یه پیرمرد بد اخلاق  بد غلق بود هر چی خواهش

کردم فایده ای نداشت من تا امروز به این امید بودم که برای 26 روز آیندس بس که هواسم پرته

بعد فهمیدم برای 2 ماه دیگه نوبت داده

حالا فردا ساعت 3 میرم مطبش و میشینم تا بهم نوبت بده 

خدایا خودت کمکم کن 

دوستای عزیزم برای پسر کوچولوم دعا کنید  خیلی حالم گرفتس

پسندها (2)

نظرات (7)

مهزاد مامان عرفان
31 تیر 93 13:09
عزیزم سلام. انشالله بحق این سحرها و افطاری های عزیز که مهمون درگاه مهربونش هستیم طوری نیست و جای نگرانی نیست
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 13:46
وای عزیزم دردی که کشیدی رو خیلی بدتر کشیدم با همه وجودم آرزو میکنم پوریا جون زودتر خوب بشه... میدونم واست چقدر زجرآوره ولی این روزهای بد میگذره
فاطمه ع
31 تیر 93 14:05
الاهی عزیزم خیلی ناراحت شدم چرا یه دفعه اینطوری شد پوریا جون انشاا.. که چیزی نیست دعا گوهستم
الهام مامان
31 تیر 93 22:26
من یه آی جی جی از آزمایشای آبله مرغونم یادمه آی جی ای مقداره آنتی بادیه خونه؟؟؟؟ کهیرا از چیه؟؟؟؟ من نفهمیدم!
مریم مامان دیبا
1 مرداد 93 16:48
فائزه جون از صمیم قلب برای اینکه بزودی بیای و بنویسی گل پسرت خوب خوب هست و هیچ مشکلی نداره دعا می کنم ...
الهه مامان مبین
2 مرداد 93 18:46
عزیز دلم نگران نباش خدا حتما کمک میکنه . مواظب خودتون باشید
آرمان
14 تیر 94 12:55
سلام ببخشید مطب و تلفن ایشون دارید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد