، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

بهترین حس

18روزگی و ختنه

1393/2/21 12:41
نویسنده : fafa
406 بازدید
اشتراک گذاری

 

18 روزگی قبل از رفتن به بیمارستان برای ختنه

قبل از رفتن به بیمارستان

 

 

امروز صبح  ساعتای 11 بود که پوریا جونو بردیم ختنه کردیم

پسرک نازم اصلا تو این 18 روز نه گریه کرده بود و نه بی قراری به جز روزی که تو دستگاه بود

اما امروز حسابی هم گریه کرده و هم بی تابی موقع شیر خوردن همش غر غر میکرد و دلم براش خیلی

میسوخت خدارو شکر از ساعتای 3 آروم شده

و بهش قطره استامینوفن دادم و همش می می میخوره و لالا میکنه

-

بعد از ختنه بچم اینجا داره فکر میکنه که چه اتفاقی افتاد چرا یه هو همه چی اینجوری شد چی شد که این جوری شد بعد عمل

یه موضوع دیگه هم این که

روز 18 ادریبهشت که پوریا 16 روزه بود من دوباره رفتم بیمارستان اول قرار بود سه شنبه عمل بشم که وقتی رفتیم کارشناس بیمه رفته بود و اتاق عمل هم جا نداشت و موکول شد به 5 شنبه  ساعتای 4 بیدار شدم و به پوریا شیر دادم و کمی هم دوشیدم که اگه نباشم فقط قنداق نخوره  ساعت 6 رفتیم  و تا 8 و نیم کارای تشکیل پرونده انجام دادیم بعد گفتن 10 و نیم اینجا باشین منم گفتم بهتره که بریم و به پوریا باز شیر بدم  اومدم خونه دیدم مامانم میخنده میگه هر چی شیر دوشیدی همشو خورده منم دوباره دوشیدم و بهش شیر دادم و ساعتای 10 و ربع  رفتیم به خاطر خارج کردن سوندی که تو کلیم بود بی هوش شدم دوباره دکتر بیهوشی منو از سری قبل یادش بود و کلی خوشحال شد که به سلامتی زایمان کردم گفت خیلی شرایط سختی داشتی حالا هم ظرف 5 ماه 3 بار بیهوش  شدی گفتم با وجود اینکه درد طبیعی رو کشیدم و نهایتا سزارین شدم دردای کلیم خیلی وحشتناک تر بود ولی همش یادم رفت با دیدن پسرم که سالم  سلامت دنیا اومد بعد هم بیهوشی و زد و خدارو شکر سوند خارج شد از بدنم و الان حالم خیلی خوبه شکر خدا

 

پسندها (14)

نظرات (16)

نيلوفر(مامان پرهام )
21 اردیبهشت 93 9:33
مباركه آقا پوريا مرد شدي ديگه واسه خودت خاله
fafa
پاسخ
مرسی خاله جون
فاطمه
21 اردیبهشت 93 14:43
وااااااااااااااااای پس قند عسل به دنیا اومده هیچ هجده روز هم از تولدش گذشته شرمنده فا فا جونم که دیر اومدم تولد گل پسرت هزار بار مبارک باشه ایشالا که زیر سایه ی مامان بابای مهربونش وخدای مهربون قد بکشه وبراتون سربلندی وافتخار به همراه بیاره ماشالا چه خوردنی هم هست عزیزم
fafa
پاسخ
ممنونم فاطمه جون ایشالا گل دخترای شما هم همیشه سالم و سلامت باشن
ایلیا جون
21 اردیبهشت 93 20:55
سلام پوریا جون بهت تبریک میگم عزیز خاله دیگه موقعشه که مامانی برات آستین بالا بزنه راستی عزیزم پیش ماهم بیا
fafa
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالاااا چشم حتما میام میدونم کم لطفی کردم
مامان سام
21 اردیبهشت 93 23:18
ای جانم یه گلپسر ناز به پسرای وبلاگی اضافه شد خیلی خوشحالم که حال شما و پوریا گلی بهتر شده ایشالا که سایه شما و همسریتون همیشه بالای سر گل پسر قند عسل باشه.
fafa
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنونم
الهام مامان
21 اردیبهشت 93 23:29
جولاباشووووووووو...جوجو کوچولووووووووو...چقدر مو داره کلش خوج به حالتون ماشالله ماشالله بهش بگید دیگه مرد شده واسه خودشبووووووووووووووس
fafa
پاسخ
ههههه یادته وقتی گفتی آرمان خییلی مو داره گفتم نی نی منم حتما گوله مویه فدات بشم الی جونم
مامان
22 اردیبهشت 93 0:15
ای جوووونم وروجک.مبارک باشه حسابی آقا شدی.....
fafa
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
نیلوفر
22 اردیبهشت 93 9:43
عزیز دلم چقدر بزرگ شد چه مردی شده واسه خودش. ختنه هم مبارکش باشه. خدا رو شکر خوبی عزیز دلم
fafa
پاسخ
وای جدییی؟ تو همین چند روز؟ ممنونم که بهمون سر میزنی عزیز دلم
مامان گلشيد
22 اردیبهشت 93 10:00
مبارك باشه عزيزم اميدوارم روزهاي خوبي با ني ني خوشگلت در پيش داشته باشي خوردني خاله هوار تا بوس جيگر طلا
fafa
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان عرفان
22 اردیبهشت 93 16:58
عزيزم مسلمون شدن جيگرت مبارك خوش به حالت راحت شدي. من بايد صبر كنم تا 40 روزه بشه و بعد با مشورت با دكترش ختنه انجام بشه.خيلي مباركه ايشالله دوماد بشه
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم چرا باید صبر کنی ؟
مامان
22 اردیبهشت 93 17:58
روزت مبارک پوریا جیگری
fafa
پاسخ
مرسی عزیزززم
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 17:59
ولادت حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
fafa
پاسخ
عزیزززززم من هم این روز رو به شما و خانواده عزیزت تبریک میگم ایشالا زیر سایه مولا علی همیشه سالم و شلامت و شاد زندگی کنید
عشق مامانی و بابایی
23 اردیبهشت 93 21:34
چه بزرگ شد اقا پوریا ای جان دلممممممممممممممممممم.واسم موقع زایمان دعا کردییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.............................
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم-برای همه کسایی که منتظر نی نی هستن دعا کردم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 اردیبهشت 93 23:37
ختنه کنون فسقل خان مبارکا باشه... خدا رو شکر که خودت هم راحت شدی و اوضاعت روبراهه..ایشالا که همیشه سلامت و سرحال باشی در کنار خانواده سه نفره بوووووس برای این فینگیلی متفکر
fafa
پاسخ
ممنونم مهنوش جون لطف داری خانومی
الهام مامان
26 اردیبهشت 93 19:02
وای آره عزیزم الان یادم اومد...اوخی ....تو باز خوب درباره نینیت حدس زدی من که کلا بچمو یجور دیگه تصور میکردم...!!!!
fafa
پاسخ
من باز همینجور تصورش میکردم
مامان الهه
27 اردیبهشت 93 1:31
چه پسری شده هزار ماشاا...
مامان فرخنده
27 اردیبهشت 93 7:42
پوريا جون مبارك باشه مردي شدي پسر كوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد