، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

بهترین حس

25 روز از لمس بودنت

1393/2/27 20:42
نویسنده : fafa
812 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 26 اردیبهشت- 24 روزگی-جشن و افتادن حلقه

فندق مامان

دیروز جمعه 26 اردیبهشت  که شما 24 روزه شده بودی قرار بود به خاطر اینکه شما رو ختنه کردیم بابا بزرگ(بابای بابایی) برای شما یه جشن کوچیک دور همی بگیرن خونشون ما هم صبح جمعه رفتیم اونجا و خیلی خوش گذشت عمه ها و عمو  حسابی از دیدن شما ذوق کردن و سر اینکه بغل کی باشی دعوا بود  هوا هم حسابی گرم بود و نگران این بودم که یه وقت اذیت نشی .

عمو رضا و بابایی منقل به پا کردن جوجه ها رو پختن و  نهار مفصلی خوردیم و بعد نهار هم یه کم استراحت کردیم و عصر عمه مرضیه زحمت کشیده بودن برای شما کیک درست کرده بودن -کیک رو آوردن و همه بهت هدیه  هاشونو نقدی دادن - تو کل اون همه سر و صدا شما خواب بودی  هر کار کردیم بیدار نشدی  -

فکر کنم خجالت میکشیدی خودتو زده بودی به خواب خندونک خلاصه که روز خوبی رو در کنار خوانواده پدری داشتیم

شب هم با شما و بابایی  رفتیم بیرون یه کم دور دور و بعد اومدیم خونه لباساتو عوض کردم و دست و صورتت رو شستم و اومدم عوضت کنم که دیدم بعلهههه خدا رو شکر حلقه هم به سلامتی افتاده و دیگه حسابی خوشحالیمون تکمیل شد - خدارو هزار بار شکر که اذیت نشدی خیلی میترسیدم که بعد ختنه  مثله خیلی نی نی های دیگه که آروم هستن و بعد همش گریه و اذیت میکنن بشی ولی خدا رو شکر این اتفاق نیوفتاد-

-------

پ .ن : پوریای عزیزم شرمنده که هنوز پست سیسمونیتو کامل نکزدم واقعا روزهای آخر برام پای لپ تاپ نشستن سخت بود قول میدم برای اینکه یادگاری توی وبلاگت داشته باشی عکسها رو حتما تکمیلش کنم و آپ کنم

 

پ.ن: دیشب فهمیدیم آخر هفته عقد کنون خاله فریده هست ایشالا به سلامتی باشه و خوشبخت بشه

مامان من هم آخرین دخترش رو عروس کرد البته من ته تقاریم و لی من یه کم عجله داشتم خندونکخجالت

جمعه 26 اردیبهشت- 24 روزگی-جشن و افتادن حلقه

الهی همیشه از نظر مالی تکمیل باشی و دست خیر داشته باشی 

دست مامان بزرگ و بابا بزرگ درد نکنه هم بابت مهمونی هم هدیه و همینطور دسته عمو رضا و عمه ها

جمعه 26 اردیبهشت- 24 روزگی-جشن و افتادن حلقه

دوست دارم فرشته کوچولوی نازم -تو پاداش کدوم کار خوبم بودی؟

خدایا حافظ پسرم باش از شر وسوسه های شیطان

 

پسندها (16)

نظرات (20)

m0zhde
27 اردیبهشت 93 20:46
nini naziiiiiiiiiiiii
الهه مامان مبین
27 اردیبهشت 93 22:20
همیشه زنده باشی عزیز دلم . خدا قوت فافا جونم . مامان شدن چقدر شیرینه ما همیشههههههه دوستون داریم گل من
مامان ثنا
27 اردیبهشت 93 22:50
عزیزم قدم نورسیده مبارک انشاالله قدمش براتون خیر باشه ببخشید دیر بهت سر زدم برای تبریک خودت حالا نی نی دار شدی وهروز که بزرگتر گرفتارتر میشیو میفهمی من چی میگم
مامان عرفان
28 اردیبهشت 93 0:05
سلام عزيزكم. ماماني مبباركه جشن ختنه سورانت. انشالله جشن عروسيت گلم. خيلي ماه شدي عزيزم.
مامان فرخنده
28 اردیبهشت 93 7:40
خب خداروشكر كه اذيت نشد پوريا جون وهمه چي بخير گذشت
نیلوفر
28 اردیبهشت 93 9:49
عزززززززززززززززززیزم ایشالا که همیشه لبتون خندون باشه و دست آقا پوریا هم پر پر پول
نیلوفر
28 اردیبهشت 93 15:04
پوریای نازنینم چقدر خوشکل شده. ف ف تو. و اشناییم باهات پاداش کدوم کار من بود؟؟؟؟؟؟
مامان مینای آرتین
28 اردیبهشت 93 16:29
پسر نازم تولدت مبارک... آقا پوریا ختنه شدنت مبارک، آقا شدنت مبارک
fafa
پاسخ
مرسی عزیز دلم
فاطمه ع
28 اردیبهشت 93 20:25
مبارکا باشه عزیزم انشاا.. زیره سایه امام زمان سلامت باشه پوریا جون
fafa
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
ایـلـیـا جون
30 اردیبهشت 93 19:16
نه عزیزم اشکال نداره بازم ممنون از محبتت ای جان این گل پسری رو ببین چه آروم خوابیده امیدوارم همیشه آروم و بی دردسر بی خوابی پوریا جون خب خداروشکر که بعد از ختنه شدن اذیت نشد فافا جون عقد خواهرتونو بهتون تبریک میگم ایشالله پوریا جونو داماد کنین بوس برای گل پسری
الهام
1 خرداد 93 18:05
پسرک خجالتییییی به به من چقدر دلم جشنی عروسی ای چیزی میخواد....مبارک خاله باشه
مامان
1 خرداد 93 18:39
مبااارک.دستشون درد نکنه... چه کیک بزرگــــی اندازه پوریا بود.
tecnomodern
2 خرداد 93 23:40
با سلام قدم نو رسیده مبارک اگر دنبال دکـــــــوراسیون و دیزاین متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
نفس مامان مهرسام
4 خرداد 93 12:36
ماشالله خدا نگهدارش باشه زیر سایه پدر و مادر بوووووووس
میترا(مامان مهران)
5 خرداد 93 9:28
ای جانم چقدر کوچولو . از طرف من پیشانیش را ببوسسسسسسسسسس
فاطمه
6 خرداد 93 15:53
جشن ختنه سورانت مبارک اقا پوریای جیجربه چه قد هم پولدار شدی گل پسرعروسی خاله جون هم که به سلامتی در پیشه پس حسابی این روزا بهت خوش میگذره قربونت برم
انسیه
7 خرداد 93 13:35
خوب کاری کردی زود ختنه کردی...من تا 2ماه صبر کردم یکم محمدپارسا جون گرفت آخه کوچولو بود ولی خب دست و پا میزد مجبور شدم پوشکش کردم
**کلبه رنگارنگ**
9 خرداد 93 18:41
سلا چه نی نی کوچولویی انشالله نامدار باشه دوست داشتید به منم سربزنید
مامان پریسا و بابا مهرداد
17 خرداد 93 9:57
وااااااااااااای عزیزم الهی خدا از زبونت بشنوه یعنی میشه منم مثل شما عکسای به این خوشگلی از بچمون تو وبلاگش بزارم ؟مرسی که همچین دعایی برام کردید .. حس میکنم انرژی گرفتم عزیم.. ممنون بازم بهم سر بزن دوست خوبم .. به تجربه هات نیاز دارم .. ممنون
fafa
پاسخ
بله که میشه تمام سختی ها و استرس های دوران بارداری با یه چشم به هم زدن تموم میشه و دنیای تازه ای که ماملا متفاوته شروع میشه
مه سو
21 خرداد 93 22:58
الهییییییییییییییی...عجب کیکیییییییییییییی.....به به چقده پول... آمین به دعاهای مامان نازت
fafa
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد