، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

مثل اینکه خیار خیلی دوست داری ؟

1392/6/26 18:49
نویسنده : fafa
291 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من از دست شما یه ذره چیکار کنم؟

قبلنا میگفتم بزار مامان بشم برای نی نی م گیتار میزنم نی نی م خوش حافظه بشه

ورزش میکنم که هم دوران بارداریم و هم زایمان راحتی داشته باشم

همش میرم بیرون براش لباسای خوشکل میخرم

برای اتاقش اینو درست میکنم اونو درست میکنم

هر ماه 3 نفری کلی عکسای خوشکل خوشکل میگیرم

مامان جون هرچی من بافتم که تو رشته کردی

این جه وضعشه برا من درست کردی؟

کلاس گیتار که نمی رم اگه هم برم  که شرمنده استاد بی تمرین میرم

ورزشم  که شده از تخت بیام پاین برم توالت باز بیام سر جام

بازارم که از دست سر گیجه ها نمی تونم برم

عکس هم که اینقدر تو این چند وقته از ریخت و صورت افتادم که جلوی آینه نمی رم

 

چیکار میشه کرد از دست شما

دیشب اینقد اوق زدم و بالا آوردم که هنوزم پهلو هام درد میکنه

و مجبور شدم برم زیر سر م و آمپول ضد تهوع  و کلی قرص

همه این سختی ها رو تحمل میکنم

همه این حالت تهوع ها

بی اشتهایی ها  و ضعف ها رو

تحمل میکنم

ولی دنیا اومدی توقع خوبی از بابات نداشته باشی که حسابی شاکی شده از دستت

خوب چی؟

داری خانوم گلشو اذیت میکنی دیگهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیما
26 شهریور 92 13:52
ای جوووووونمعزیزم 3 ماه اول همینه دیگهههههبعدش تازه یکم حالت میاد سرجاش و دوباره فعال میشی...هروقت حالت بد میشه به این فکر کن که اگه نی نی نبود حالت بهتر میبود آیا؟؟؟من خودم این کارو میکردم و جوابم میداد


آره واقعا راست میگی
ماما طهورا
26 شهریور 92 17:01
سلام خانومي اول از همه مامان شدنت مبارككككككككككككككككك
بعدمنم مثل خودت مسافري از بهشت تو راه دارم دوست داشته باشي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم اين روزاي شيرين و در كنار هم بگذرونيم
خوشحالم ميكني بهم سربزني

ممنونم گلم منم به شما تبریک میگم
چشم حتما میتونیم روزای خوبی رو با هم سپری کنیم
رز69
30 شهریور 92 15:33
عزیزم من هم یه کنجد تو شکمم دارم فکر کنم شما مشهد باشی من هم هم شهریتم و امیدوارم بتونیم این بارداری رو با هم به سلامتی به اتمام برسونیم .مواظب نی نی باش


عزیزم آدرس وبلاگتو نزاشتی
سارا
30 شهریور 92 17:19
مبارک باشه عزیزم ایشالا بهتر بشی
مامان ماهان
1 مهر 92 13:59
سلام مامان گل
سعي كن هيچ وقت گرسنه نموني منم مث شما بودم صبح كه از خواب ميخواستم بلند شم قبلش كمي بيسكويت مزه ميكردم كمي تاثير داشت مواظب خودت باش


آره دقیقا همینطوره اما ضعف میکنم ولی چیزی نمیونم بخورم
مامان دونه سیب
1 مهر 92 14:29
آخییییییییی عزیزمممممممممممممم

ایشالله زود بگذره این سه ماه اول


ایشالا
فندق
2 مهر 92 17:01
منم ماست وخیار ودوغ وهرچی خنکیه هوسم بود


مثه مـــــــــن بر عکس قبلنا که عاشق گرمی جات بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد