، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

کنجد

1392/6/21 18:48
نویسنده : fafa
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا

هر کی میفهمه بهم اس میده:

تبریک مامان فائزه

مامان شدنت مبارک

یعنی مامان شدی؟

 

و خودم هنوز درگیرم با حضم این واژه

یعنی مامان شدم؟

تا دیروز سر خوش و فارغ از دنیا

امروز درگیر شیرین ترین و سخت ترین حس دنیا

 

-----

کنجدم 13 مهر وقت دکتر دارم

هنوز نرفتم سونو که ببینم چند وقته مهمون دلم شدی

امروز یه کم حالم بد بود و کمی هم ترسیدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرعلی
21 شهریور 92 22:12
سلام...
منم هنوز کیت آزمایش بارداریم رو دارم... الان پسرم یه سال و نیمه ست ولی من هنوز اونو نگه داشتم


من هم میخوام نگهش دارم خیلی ممنون که اومدید وبم
مامان ماهان
22 شهریور 92 14:44
سلام تبـريك تبـــــــريك
اميدوارم اين دوران رو با ارامش وراحتي سپري كني به ما هم سر بزن


ایشالا ایشالا
چشم حتما
رویا
23 شهریور 92 11:50
سلام وقدمش مبارک گلم ..


ممنونم عزیزم
مامان دیبا
23 شهریور 92 13:29
ممنون از لطفت عزیزم منم لینکتون کردم با بهترین آرزوها واسه خودتون و نی نی تون
مامان هستی کوچولو
23 شهریور 92 16:45
ایشالا خیلی راحت این دورانو سپری کنی...خیلی شیرینه وقتی اولین بار برای سونو میریمن لینکت کردم عزیزم


ممنونم گلم بی صبرانه منتظر اون روزم
آبجی حنانه
23 شهریور 92 20:08
سلام
مامانی اگ با تبادل لینک موافق هستید پیش ما هم بیاید
بیاین ب این آدرس :
koshmolo.niniweblog.com


چشم حتما
faezeh
30 مهر 92 18:32
سلام عزیزم خداروشکر که چشیدن این حس قشنگ رونثیب ماکرد خوشحال میشم به منم سر بزنی لینکت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد