، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

روزهای بدون درد+ 5 سالگی عشقمون مبارک

1392/10/5 20:47
نویسنده : fafa
729 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی خوب و رو به راهه

تکون های تو به اوج رسیده و شبها برام خواب نزاشتی

چند شب پیش که بعد اون همه درد و بی خوابی  خوابیده بودم  چنان لگدی زدی که تا 5 دقیقه تو شوک

بودم و چنان پریدم از خواب که بابایی هم بیدار شد - وقتی تکون میخوری و اتفاقی بابایی میبینه از ذوق

قیافش دیدنیه -فقط جون مادرت وقتی تو لگنم هستی اونقدر تکون نخور  اون سونده میخوره به مثانم و

دادم میره هوا اون موقع نمی دونم قربون صدقت برم یا دعوات کنمنیشخند الان چند هفته ای میشه که از

خونه بیرون نیومدم و فقط استراحت کردم  شب یلدای خوبی نداشتیم چون یه کم درد داشتم  اما امیدوارم

زمستون قشنگ و خوبی در پیش داشته باشم البته امسال باید پا رو دلم بزارم و از دور دور بازی ها و برف

بازی ها چشم پوشی کنم چون کلیه هام به سرما فوق العاده حساس شده  و دیگه دوست ندارم اون

کابوس های وحشت ناک تکرار بشه شیطان

این روزها سجده شکر به جا میارم  و اول خدا رو شکر میکنم به خاطر سلامتی تو

که این تکون ها روشن ترین دلیله برای سلامتیت

دووم برای اینکه لطفش شامل حالم شد و دیگه درد نمی کشم 

خرید کردن برات رو دیر شروع کردم اما امیدوارم  استارتش به همین زودی ها بخورهماچ

این روزها لذت میبرم از زندگی از بارداری از این زمستون دوست داشتنی قلب

--------------------------------------

+ 5 دی 1387  اولین دیدار منو بابا و آغاز عشق شیرین و پر بار ما بود این روز خیلی برامون عزیزه

و چقدر زیباتر میشن این روزها وقتی ثمره عشمون هم وجود داره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان فرزانه
6 دی 92 12:15
عزیزم خوشحالم که دیکه درد نداری و داری از لحظاتت لذت میبری , قدر این روز هارو بدون که دیگه بر نمیگرده
fafa
پاسخ
آره عزیزم خدا رو شکر درد ندارم و خیلی خوشحالم همش و مدیون دعای خیر دوستان گلم هستم
مامان الهام
6 دی 92 14:12
تازه روزای خوب خوبش مونده خداروشکر که دوستم بهتره و این روزا راحت تر میگذره...خدا بزرگه و کمکت میکنه...شکر
fafa
پاسخ
مرسی الهام جون فدات بشم گلم
فندق
7 دی 92 23:17
همیشه خوش باشی عزیز دلم لذت ببر.خوش به حالت.
fafa
پاسخ
مامان گلشيد
8 دی 92 9:06
خدا رو شكر عزيزم كه خوبي
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گلشيد
8 دی 92 9:07
در انتهاي شب نگرانيهايت را به خدا بسپار و آسوده بخواب خدا بيدار است در پناه خدا باشي گلم
fafa
پاسخ
مامان
8 دی 92 9:39
عزیزم خوشحالم که درد نداری و نی نی حالش خیلی خوب
fafa
پاسخ
آره خیلی خوبه که دیگه اون دردا رو ندارم ممنونم عزیزم
مامان دیبا
8 دی 92 20:07
خدا رو شکر خانومی که بهتری. ایشالا همیشه سالم و سرحال و شاد باشید و با اومدن گل پسرت زندگیتون پر از برکت و غرق شادی بشه
fafa
پاسخ
یه دنیا ممنونتم
مامان گلشيد
9 دی 92 11:20
قربونت برم عزيزم ايشاا.. هميشه سالم باشي كوچولوت توي بهترين جاي دنيا توي امنيت كامل داره رشد ميكنه مطمئن باش خدا حواسش بهش هست غصه نخوريا گلم اين روزها ميشه بهترين خاطرات زندگيت
fafa
پاسخ
عزیزمی
مامان سه قلوها
9 دی 92 12:56
سلام عزییییییییییزم خوبی فائزه جون ؟ممنون اومدی، خوشحالم کردی خیلی وقته تو وبتم ، تمام پست های این صفحه رو خوندم وقتی پست عملتو خوندم خیییییییلی ناراحت شدم ، خیلی ، چون خودم درد عمل رو کشیده بودم میفهمم چه استرسی رو واسه پر گلت تحمل کردی منم با اینکه دردم غیر قابل تصور بود و وحشتناک بود ولی بیشتر واسه نی نی ها نگران بودم که طوریشون نشه ، آخه عمل سنگینی بود خدا رو شکر که پسر گلت سالمه عزیز دلم سالگرد عشق قشنگتون هم مباااااارک عزیزم ، ایشالا همیشه ی همیشه عاشق و خوشبخت بمونین هنوز جنسیت مشخص نشده ، تو سونوی 18 هفتگی که میرم واسه سلامت جنین فکر کنم جنسیتشونو هم قطعی بگن منم شما رو لینک کردم عزیزم مواظب خودت و نی نی گلت و عشقت باش فدات
fafa
پاسخ
عزیزم قربونت بشم گگلم خیلی ممنونم که اومدی منم وقتی دیدم عمل شدی خیلی ناراحت شدم حست کردم ایشالا نی نی های تو و نی نی من به سلامتی دنیا بین و دیگه زندگیمون عوض بشه
خاله
10 دی 92 0:06
تبریک بابت مامان شدنت.......................... وب دختری به روز شده بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااااا
fafa
پاسخ
ممنون چشم عزیزززززم
مامان ماهان
10 دی 92 16:32
سلام عزيزم خوبي الهي فدات بشم از خودت بيا برام بگو مفصل
fafa
پاسخ
انسیه
12 دی 92 20:59
وااااااااااااااای چه خبرا بوده من نبودما خداروشکر که بهتری دوستم
fafa
پاسخ
عزیزمی فدات بشم ممنون گلم
مامان ماهان
13 دی 92 1:17
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا اینها آرزوهای من برای توست . .
fafa
پاسخ
فاطمه
14 دی 92 12:27
خوشحالم که خوبی وخوشحال عکس قشنگ وبامزه ای گذاشتی خانومی کی میشه تو دلی کفشای این مدلی بپوشه وباهاش عکس بگیره برات روزهای بهتر تری ارزو میکنم دوست جونم
fafa
پاسخ
مرسی آبجی گلم ایشالاااااااااا واقعا بی صبرانه منتظر اون روزا هستم
جمیله
15 دی 92 10:49
سلام دوستم لینک شدی منم لینک کنم توجمع دوستات
fafa
پاسخ
فدات منم لینکت میکنم عزیزم
مامان سه قلوها
18 دی 92 19:28
سلام عزیزم خوبی ؟ چند روزی نبودم ، اومدم دیدم خبری ازت نیس، حالت خوبه ؟
fafa
پاسخ
خوبم گلم یه کم دردای جزئی بود که بهترم الان تو و فسقلیات خوبین ؟
مه سو
19 دی 92 1:55
عزیززممممممممممممم...بهتر باش...مراقب خودت و نی نی باش... جنسیت نی نی چیه؟!!! مشخص شده؟!!! چرا اینهمه درد؟!!!!
مه سو
19 دی 92 1:56
به به خوندم که گل پسره....کلا از ذهنم رفته بس که نی نی جدید رسیده......و یه عالم نی نی های ناز این روزا مهمون خونه هاس...اسم نی نی چی شد؟!!! انتخاب کردین؟!
مامان سه قلوها
20 دی 92 7:56
سلام عزیزم خوب خدا رو شکر الان بهتری ، درد همیشه هست دیگه ! ایشالا نی نی گلت سالم و سلامت دنیا بیاد و این همه خستگی از تنت بیرون بره عکسای سیسمونی هم حتما میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد