، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

تعیین جنسیت

1392/9/11 16:58
نویسنده : fafa
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

پسر پسر دارم من             قند عسل دارم من

 

فندق کوچولوی من بالاخره جنسیتش رو رو کرد و همونی که خودم میدونستم و میخواستم شد

الهی فدای ی قدو بالاش بشم ایشالا تو لباس دومادی ببینمش و افتخار کنم از اینکه همچین پسر

دسته گلی دارم

خدایا ممنون لطف و محبت بی دریغت هستم  همین که میدونم کوچولوی نازم صحیح و سالم داره

تو شیکمم وول میخوره برام با ارزش ترین چیز دنیاست

مامان گلم چند روزی پیشم بود حالم خیلی بهتره  و  خیلی از اینکه شما پسر کوچولوی من شدید

خوشحال شدند

اطلاعات جالب سونو گرافی رو حتما با عکسش مینویسم برات تا بدونی چی بودی و چی شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

انسیه
11 آذر 92 19:51
یه همبازی برای نی نیم هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
fafa
پاسخ
هورااااااااااااا
مه سو
11 آذر 92 20:10
به به.......مبارکا باشه گل پسرت...انشالله همیشه صحیح و سالم باشه و براتون قدمش مبارک باشه....
fafa
پاسخ
ممنون گلم خیلی خوشحال شدم اومدی عزیزم
مامان ماهان
12 آذر 92 3:08
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااجون تبريك ميگم پسر دار شدييييييييييييييييييييييي عزيزم خدا جونم يعني الان چيكار ميكنه فداش بشه خاله
fafa
پاسخ
کار خاصی نمی کنه جز وول خوردن و اذیت مامانش از الان فهمیدم چه پدر سوخته ایه
مامان ماهان
12 آذر 92 3:09
زودددددددددددددد بگو ببينم اسم چي مد نظرتهههههههههه
fafa
پاسخ
چیای خاصی در نظر نداریم هنوز از حالا به بعد شروع میکنیم واسه پیدا کردن اسم خوشکل
مامان ماهان
12 آذر 92 3:10
ايييييييييييييييييييييييي جون خاله پسر گلممممممممممم پستونك ميخورهههههههههههه
fafa
پاسخ
ای جونمممممممممممممم
مامان
12 آذر 92 7:44
عزیزم به سلامتی انشاا... دامادیشو ببینی
fafa
پاسخ
ایشالله
نيلوفر ( مامان پرهام )
12 آذر 92 11:03
سلام عزيزم ... تبريك ميگم كه جنسيت ني ني مشخص شد و شما ميتوني با اطمينان خاطر خريد سيسموني گل پسرتو شروع ميكني ... ايشالا دامادش كني عزيزم...
fafa
پاسخ
واااااااای نگو که دل تو دلم نیست چرا آدرس وبلاگتو نزاشتی عزیزززززززززم
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:31
وای... پس پسر من داداش دار شد
fafa
پاسخ
بهلهههههههههههه
مامان فرزانه
12 آذر 92 16:50
الهی پس نی نی کاکل به سره تبریک میگه , این چند وقت خیلی نگرانمون کردی انشالله هم خودت هم گل پسر همیشه سلامت باشید
fafa
پاسخ
بله کاکل به سره اونم چه کاکلییییییییی ممنون ایشالا شما هم همیشه سالم و سلامت باشین
مامان هيراد
12 آذر 92 19:30
سلام ممنون به وبلاگ ما سرزدي بازم بيا - خوشحال ميشيم اگه خواستي هيراد منو لينك كن ممنون
fafa
پاسخ
خواهش میکنم با افتخار لینک شدید
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 آذر 92 2:10
انشاالله به سلامتی این دوران رو پشت سر بگذارید و زایمان راحتی داشته باشبد
fafa
پاسخ
ممنون که به ما سر زدید آمین
نيلوفر(مامان پرهام )
13 آذر 92 11:24
سلام عزيز دلم .... من وب ندارم عزيزم ، وقتي با وبلاگ شما مامانها آشنا شدم خيلي پشيمون شدم كه واسه ني ني خودم چرا همچين كاري نكردم الان گل پسر من 5/3 هست... ولي خدايش خيلي سرم شلوغ بخدا بعضي روزها وقت كم ميارم چون هم درس ميخونم هم شاغلم .... ايشالا دوران بارداري راحتي داشته باشي گلم
fafa
پاسخ
عزیزم هنوزم دیر نشده یه وبلاگ از روزانه ها و اتفاقات زندگیش درست کن
شیما
13 آذر 92 20:40
پس پیام تبریک من کوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
fafa
پاسخ
عشقم کامنتی نبودددددددد که
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 آذر 92 2:32
مامانی به چه اسمی لینکتون کنم؟
شیما
14 آذر 92 3:06
هوراااااااااااااااامبارکههه عزیزززمممممممممممالهی من قلبون این آقا کوچمولو برم که انقد عزیییزهایشالا پا قدمش براتون پر خیر و برکت باشه فافایی هر دوتون عزیز دلمین
fafa
پاسخ
الهی قربونت بشم مهلبونم وای دیگه دوست دارم زود اردیبهشت بشه بیاد بغلمم
مامان دیبا
14 آذر 92 11:13
عزیییییییییییییزم مباررررک ایشالا مبارک باشه و با اومدنش لحظه لحظه ی زندگیتون پر از شادی بشه
fafa
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالا
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 آذر 92 16:56
چشم حتما...فقط یه سوال فا فا معنیش یعنی چی؟ اسمتونه؟
fafa
پاسخ
فافا ساده شده یه فائزه
مهسا
15 آذر 92 11:22
سلام. به فروشگاه عروسکهای بافتنی من سر بزنین. عروسکهای زیبا با قابلیت شستشو و رنگهای متنوع به سلیقه شما. خوشحال میشیم گوشه ای از سیسمونی شما باشیم.
مامان گلشيد
16 آذر 92 7:41
مبارك باشه
مامان هستی کوچولو
17 آذر 92 11:20
عزیزم تبریککککک ایشالا قدمش براتون خیر باشه به زودی با سلامتی قند عسلتو بغل بگیری
fafa
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد