، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

تکرار درد تکراری

1392/9/3 13:03
نویسنده : fafa
315 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم درد

درد کلیه هام از سحر شروع شده و هر 20 دقیقه به مدت 30 دقیقه درد میکشم  که نفس کشیدن برام سخت میشه

دیشب بالا آوردنام به اوج رسید خورده یا نخوره بالا میومد این  آخری ها احساس میکردم اگه حلقم گشاد تر بود به راحتی روده هام در میومدن   سبز اه چندش سبز یک سرم و آمپول تقویتی هم نوش جان کردم البته بعد کلی مصیبت برای پیدا کردن رگ

اما این درد کلیه همچنان ادامه داره برام دعا کنید واقعا روزهای بدی رو دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محيا
3 آذر 92 21:16
عزيزم دعا ميكنم حالت هر چه زودتر خوب بشه چهار ماهگي انشالله پايان اين حال به هم خوردناست.اميدوارم هر چي زودتر روزهاي شيرين و بدون درد برسن
fafa
پاسخ
ایشالا عزیزم ممنون از دعاهای قشنگت
مامان گلشيد
4 آذر 92 9:36
قربونت برم عزيزم كه اين همه درد داري كاش ميتونستم كاري برات انجام بدم اميدوارم اين روزهات زود بگذرن و به جاي هر ثانيه اش يه عالمه خوشي نصيبت بشه
fafa
پاسخ
قربونت بشم عزیزم ایشالا خودت هیچ وقت درد و مریضی نبینی خدا ر و شکر بهترم
مامان ديبا
5 آذر 92 9:18
عزيزم هميشه برات دعا مي كنم اين روزهاي سخت رو ايشالا به خوبي پشت سر بذاري و ني ني نازت رو صحيح و سالم بغل كني تا همه اين سختي ها بشن خاطره هاي تو . ايشالا زندگيت پر از شادي و لحظه هاي خوش بشه
fafa
پاسخ
الهی فدات بشم عزیزم به خاطر دعاهای خیر شما دوستای مهربونمه که حالم بهتر شده
مامان ماهان
5 آذر 92 14:17
تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی
fafa
پاسخ
فندق
9 آذر 92 10:39
سلام خانومی انشالله بهتر باشی...نی نی مون چطوره...دستت رو شکمت بسم الله الرحمن الرحیم والعصر....ان الانسان.......... کامنت پرسنلت نرسیده
fafa
پاسخ
خوبیم عزیزم مرسی دستمو گزاشتم رو شیکمم و گفتم میام دوباره برات میزارم کامنتو
مامان ماهان
10 آذر 92 23:18
اي جونم گلمفدات بشم ايشاله زود خوب شي
fafa
پاسخ
تو باشی من بهترم
میترا
15 آذر 92 16:00
من شما رالینک میکنم شما هم من را لینک کنید
fafa
پاسخ
چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد