، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

16 هفته ویک روز

1392/9/1 13:04
نویسنده : fafa
314 بازدید
اشتراک گذاری

گل بهاری مامان

این روزا رو با تمام سختی هاش و درد هاش و تهوع هاش و بی قراری هاش فاکتور میگیرم

و غرق میشم تو لذت تکون های کوچولوت  که مثل یه مور مور کوچولو یا یه ضربه 1 ثانیه ای حس میکنم

اول باورم نمیشد فک میکردم  مال هر چیزی باشه جز وجود تو اما دیروز تو نی نی سایت که خوندم دقیقا

متوجه شدم که اونا ابراز وجود های تویه 

وای باباتو بگو وقتی میبینه با خودم میخندم میدووه جلو چشاشو گرد  میکنه و متعجب میگه:تکون خورد کلا

داستانی داریم با این شیکم به پشت چسبیده من و توهمات بابایی  هر روز میگه امروز شیکمت بزرگتر

شده  خدا سایه  این بابای شیطون و از سرمون کم نکنه  قلبماچ عاشقتم

دل تو دلم نیست که بفهمم جنسیتت چیه خودم که حس میکنم پسری ماچ

لا اقل اون موقع به هوای خرید کردن برات شاید کمی از این حالتای عصبی و ویار لعنتی و دردای خسته

کننده  یادم بره البته 1 هفته دیگه استراحت میکنم تا جریان جفت پایین بهتر بشه و بعد میرم سونو تا هم

دوباره شرایط جفت برسی بشه و هم جنسیت شماتا اون موقع حتما خاله وجیهه وخاله لیلا و  مامان گلم

هم میان تا با هم بریم خرید برای  شما

اووووووووووخ فدات بشم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محيا
2 آذر 92 19:25
سلام عزيزم چقدر زود تكوناشو مي فهمي...من كه تا 5ماهگي اصلا نمي فهميدم هي مادر شوهر مي گفت تو حواس پرتي مي كني ولي من واقعا نميفهميدم خدا حفظش كنه كوچولوي شيطونتو
fafa
پاسخ
جدی؟ من همش میگم تکونای اون نیست اما به هرکی میگم میگه بچته
مامان
3 آذر 92 8:36
عزیزم. مبارک خوب شیطونی میکنه نی نی خوشگلمون
madarkhanomi
3 آذر 92 11:28
انشاله که زودتر دوران انتظار به پایان برسه و کوچولوت رو بغل کنی منم منتظر زمینی شدن دخملکم هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی
فندق
3 آذر 92 15:22
دلم برای تکوناش تنگ شده گرچه خیلی وقتا توهم میزنم.
fafa
پاسخ
عزیزم خیلی حس خوبیه
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:27
نگران نباش گر نگه دار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد پست "معجزات تولد من" رو خوندی؟ زنده موندن پسر من چیزی شبیه معجزه بوده...
fafa
پاسخ
نه میام میخونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد