، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

درد کلیه

1392/8/28 12:56
نویسنده : fafa
340 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

از روز شنبه دردای کلیه حسابی بی تابم کرد در حدی که عرق میریخت به تنم و نفس کشیدنم سخت میشد و حتی نمی تونستم داد بزنم  حتی از جام نمی تونستم بلند شم تا گوشیمو بردارم و زنگ بزنم به بابابیی   تو همون اوج درد بالا آوردنام هم بهش اضافه میشد و حسابی  بی رمق میشدم مثل  مرده ها میوفتادم و از درد به خودم میپیچیدم  بهتر که شدم به بابایی گفتم  اومد و  رفتیم بیمارستانی که دکترم شبا اونجا بود پزشک کشیک  آزمایش داد اول بعد گرفتن نمونه خون و ادرار مقدار زیاد خون و شن تو کلیه هام دوباره پیدا بود  نمی دونی چه شبی رو صبح کردم از درد  سحر ساعتای 5 درد به اوج رسید و هر 2 دقیقه یه بار توالت لازم بودم

این روزا بیشتر وقتم تو توالت میگزره  تکرر ادرار و سوزش و درد که خدا نصیب دشمنامون هم نکنه

تو بیمارستان دارویی ندادن چون باردار بودم  دیروز سوو گرافی رو انجام دادم تو سونو دکتر سونو گراف منو از جفت پایین ترسوند و برای کلیه هامم گفت دیشب مقداری شن دفع کردی دردت برای اون بوده  جنسیتت رو هم نتونست بگه  جواب سونو  رو با جواب آزمایشام بردم مطب دکتر البته شبش دکتر و تو بیمارستان دیدم اما مریضش تو اتاق زایمان بودو نتونست جوابمو بده دکتر اول برای اینکه جوابمو شب قبل تو بیمارستان نداد عذر خواهی کرد و بعد رفت سر وقت آزمایشا و سونو  باز هم گفت چرا اینقدر خون تو ادرارت  و جریان کلیه درد و دوباره براش گفتم  گفت جفتت پایینه  عفونت ادرار هم داری کلیه هاتم که شن داره وزنت هم که هنوووووووووووووووز 47 کیلویه من با تو چیکار کنمعصبانی

خلاصه دارو داد و بهم اطمینان داد که تو سالمی و مشکلی برای تو وجود نداره  ولی گفت به محض اینکه تب کردی میای بیمارستان که بستریت کنم  دیشب بابات خواب نداشت با وجود اینکه کلی خسته بود  چند با تا صبح کنترل کرد که تب نکرده باشم

 

مامان جون روزای سختی رو دارم میگزرونم  تو خوب باشی من خوبم 

من که مامان بدی هستم  حتی نمی تونم مواظب خودم باشم  لا اقل تو مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ماهان
28 آبان 92 13:26
خصوصي داري عزيزم
مامان ماهان
28 آبان 92 14:36
خصوصي
مامان محيا
28 آبان 92 21:34
بسپرش به خدا عزيزم مطمئن باش سالمه به حق اين شبهاي عزيزز .اينم ادرس وبم
fafa
پاسخ
خدا همه نی نی هارو برای مامان باباهاشون حفظ کنه و مامان باباهارو هم سالم و سلامت برای نی نی هاشون
مامان
29 آبان 92 8:29
سلام عزیزم . نگران نباش همه چیز حل میشه به امید خدا. ولی چقدر وزنت کم. قدت چقدر. ما داریم خودمون میکشیم لاغر شیم و انوقت تو .
fafa
پاسخ
چاره ای جز صبر و توکل به خدا ندارم 164 قدمه نه نکش خودتو به گوشت گفتن کجا زشته که من خوشکلش کنم این لاغری حالا مد شده و گرنه قبلنا زن لاغر همچین وجه خوبی نداشته
مامان الهام
29 آبان 92 14:42
عزیزمممممم...خیلی با خوندن خاطره هات ناراحت شدم...واقعا راسته که میگند بهشت زیر پای مادراست...پدر منم سنگ کلیه داره معروفه که میگند از درد زایمان بدتره... ایشالله خدا بهت قدرت و صبر بده تا این دوران رو بگذرونیو عزیز دلتو بغل بگیری...ایشالله با نگاه به صورتش تمام دردا یادت بره...
fafa
پاسخ
واقعا بد دردیه اما من الان نگران نی نی هستم هر چی هم دکتر بگه اون سالمه اما دلم آروم نمی گیره همش تو هول و هراس به سر میبرم که خدای نکرده مشکلی برای اون پیش نیاد
مامان الهام
29 آبان 92 21:16
فقط بسپار به خدا...دعا کن عزیزم...از ته دلت دعا کن که خدا این فرشته رو بهت ببخشه .ایشالله این دردا تموم میشه و خوشی جاشو میگیره...
fafa
پاسخ
ایشالا عزیزم ایشالا شما هم این چند هفته رو به سلامتی سپری کنی و نی نی نازتو بغل کنی
فرزانه
30 آبان 92 0:35
عزیزم امیدرارم زودتر سر حال شی و باقی راه بارداریت رو راحت بگذرونی
fafa
پاسخ
آمین همچنین شما
شیما
1 آذر 92 2:08
این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلیم مامان خوبی هستییییییییییییبمیرم برات مگه دست خودته که مریض شدی؟؟؟آخی بمیرم خیلی درد داری...خیلی استراحت کن گلم کلی نکرانتم
fafa
پاسخ
آخه وقتی اونجوری درد داررم همش میگم یعنی نی نی م هم درد میکشه اذیت میشه خیلی غصه میخورم الان یه کم بهتر شده حالم ولی همش نگران اون بودم
فندق
3 آذر 92 15:24
الهی بمیرم برات فائزه جونم. بیمارستان ثامن رفتی یا بنت الهدی؟
fafa
پاسخ
خدا نکنه فندق جونم رفتم ثامن
مامان گلشيد
4 آذر 92 9:39
ناراحت نباش گلم منم تا چهار ماه هيچ وزني اضافه نكردم از 4 ماهگي تا 7 ماهگي فقط دو كيلو وزن اضافه كردم اما بعد از 7 ماه يكدفعه منفجر شدم از 52 رسيدم رسيدم 63 حالا فكر كن چه شكلي شده بودم به اميد خدا زود همه مشكلاتت تموم ميشه گلم
fafa
پاسخ
چه خوب پس امیدوار شدم
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:17
واسه درست کردن تاریخ پستات برو به تاریخ اولین کامن همون پست نگاه کن....
fafa
پاسخ
آره داشتم تاریخا رو دستی درست کردم خدارو شکر
مامان امیرعلی
12 آذر 92 15:23
واسه همینِ که من به همۀ دوستا و آشناهام میگم قبل از اقدام به بارداری برن یه چکاپ کامل بکنن و کوچیکترین مشکلا رو هم حل کنن... ایشالا خیره فدات
fafa
پاسخ
وای باور کن رفتم برا دندونام برا سلامتی کلیم برا همین کلیه هام چه میدونستم همش میخواد هیچ و پوچ بشه و دوباره سر به درد و اذیت بزاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد