، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

بهترین حس

پسر خاله

1392/9/16 1:39
نویسنده : fafa
351 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

معصوم تر از تو  فعلا سراغ ندارم

امشب خاله وجیهه دردش گرفته و بردنش بیمارستان

گل پسرم خاله سختی های زیادی کشیده برای نی نی دار شدن 2 سال پیش بچش به دنیا اومد و مرد

بعدش دوباره باردار شد اما سقط شد نمیدونی این بار چقدر با روی سیاه به درگاه خدا التماس کردیم تا

صحیح و سالم بیاد بغل مامانش چقدر ائمه رو واسطه خیر کردیم تا دلمونو شاد کنن تا سختی های گذشته

رو فراموش کنیم  برای پسر خالت دعا کن  که سالم و سلامت بیاد پیشمون برای خاله وجیهه دعا کن که

زایمان راحتی داشته باشه

--------------------------

آبجی های مهربون و خاله های عزیز پسرم برای آبجیم دعا کنید

---------------------

خدایا با دلی شکسته و چشمانی شرمنده

با دستانی محتاج که به درگاهت دخیل شده اند

تو را به آبروی بانوی دو عالم قسم میدهم دل این بندگان گنهکار و حقیرت را نشکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان
16 آذر 92 7:47
عزیزم نگران نباش انشاا... به سلامتی بدنیا میاد
fafa
پاسخ
آمین
مامان گلشيد
16 آذر 92 8:01
توكل به خدا انشا... كه همه چي به خير و خوشي تمام ميشه حتماً خبر سلامتي خواهرت رو بهمون بده عزيزم
fafa
پاسخ
آمین عزیزم هنوز که فارغ نشده حتما در جریان میزارمتون
مامان فرزانه
16 آذر 92 23:06
عزیزم ایشالله هم نی نی و هم خواهرت سلامت میان خونه و شادتون میکنن نگران نباش و امیدت به خدا باشه , فکرهای بدبد هم نکن
fafa
پاسخ
شیما
18 آذر 92 4:13
الهی بگردم...الهی شکر که این یکی سالم و سلامت به دنیا اومد
fafa
پاسخ
آره شیما جون نمیدونی چقذر خوشحالیم
میترا
25 آذر 92 19:34
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد