، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

بهترین حس

نه ماهه کوچک من

1393/11/3 0:57
نویسنده : fafa
770 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی نه ماه را با من در وجودم ریشه کردی

از من سیراب شدی از من عشق گرقتی

در من رشد کردی و شکفتی

حالا نه ماه است در دنیای جدید باز هم بامن و از من 

نوزاد کوچک و ناتوان من که حتی گریه کردن و شیر خوردن یاد نداشت

حالا بدون کمک من بلند میشود می ایستد وتلپ می افتد

 چهار دست و پا میکند نه خیلی حرفه ای مهارتش در سینه خیز بیشتر است مینشیند 

از سکو ها و پله هایی به ارتفاع بیست سی سانت به خوبی بالا میرود این سکو ها میخواهد وزودی آشپز خانه باشد میخواهد ورودی حمام یا توالت باشد و اصلا علاقه ای به مواجه شدن با در های بسته ندارد

به شدت به محیط حمام علاقه داری حتی تنها و در تاریکی

نه ماهه شیرین من حضور تو کور سوی امیدددلم را به دریچه ای پر نور تبدیل کرد

چند ساعتی از ورودت به دهمین ماه زندگیت گذشت و تو معصومانه خوابیده ای

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

آویزون
3 بهمن 93 1:18
سلام خانمی ماشالله عزیزم چقد ناز خوابیده خوشحال میشم برای تبادل لینک گلم منتظر شمام
مامان پرنیا
3 بهمن 93 1:42
مادر دیبا
24 بهمن 93 9:27
فدای این پوریا نااااااز بشم من ایشالا همیشه سرحال و خندون باشی عزیزم
فاطمه
25 بهمن 93 11:31
ماشالا چه بزرگ شده اقا پسر گلمون خدا حفظش کنه یه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس گنده از طرف من برای اغاز ده ماهگی پسر طلا
hakimaneh1.blogfa.com
12 اسفند 93 9:00
بهترین ها بر شما باد
مه سو
4 خرداد 94 21:20
جیگر طلااااااااا...ماشالله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد