، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

بهترین حس

واکسن شش ماهگی

1393/8/9 20:11
نویسنده : fafa
843 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از 5 روز تاخیر واکسن شش ماهگیتو زدیم من اصولا ایام محرم میام خونه مادر بزرگ و واکسنتو اینجا زدیم چون شنیده بودم واکسن سختیه و اصولا همراه با تبه که همینطور هم شد شما حسابی تب کردی باز خدا رو شکر دست تنها نبودم اون روز کلا پای راستت رو جمع کرده بود ی و تکون نمیدادی الهی بمیرم جیگرم کباب میشد این صحنه رو میدیدم منم گزاشتمت توکریر که غلط نزنی چون به محض کوچک ترین تکون گریه می کردی کلا خواب بودی اون مواقعی هم که بیدار بودی نق نق میکردی و گیج بودی روز بعد همه چی به حالت عادی برگشت و شما شدی پوریای پر تحرک سابق پارسال تو این ایام حسابی بهم سخت گذشت از همه لحاظ جسمی روحی هیچ امیدی و انگیزه ای نداشتم  رفتم به ارشیو وبلاگت و پست پارسالو خوندم گریم گرفت و دلم به تنهاییای خودم  سوخت به حال خودم گریه کردم که چقدر همیشه هوای دیگران رو دارم اما خودم چقدر..... انگار زمان بدنم برگشته یه پارسال هر روزش رو دارم مرور میکنم و بیشتر عصبی میشم  

تنها نقطه آرامشم تویی پارسال هم تنها روزنه امیدم تو بودی چه خوب که تو هستی

 

............

این روزها دلم عجیب گرفته 

چه آشوبی در دل داشت مادر شش ماهه حسین

التماس دعا 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

نونو
10 آبان 93 12:52
الهی خدا پوریاتو حفظ کنه..ف ف منم تنهام تنهاتر از همیشه..........................................
میترا
10 آبان 93 15:19
کاش بوديم آن زمان کاري کنيم از تو و طفلان تو ياري کنيم کاش ما هم کربلايي مي شديم در رکاب تو فدايي مي شديم السلام عليک يا ابا عبدالله ...
مامان
22 آبان 93 2:34
خدا رو شکر که به خوبی گذشت. ان شاالله دیگه روزهای سخت نداشته باشی. این حس تنهایی ت رو درک میکنم.
fafa
پاسخ
راحیل جونممممممم مرسی که ما رو یادته هنوز
مامان گلشيد
27 آبان 93 12:27
سلام خوبي خواهري به قول اسكارلت : فردا روز ديگريست بچسب به حالت خواهري گذشته رو بيخيال همه آدما اينجورين توي گرفتاري از هميشه تنهاترن (بيام از منبر پايين) پوريا جون و ببوس عزيزم ايشالا هميشه سالم و سلامت باشي گلم
fafa
پاسخ
فدای تو بشم مهربونم راست میگی این قانون دنیاست
الهام مامان
28 آبان 93 18:19
تو حق داری بگی دلتنگی یا دلت گرفته ولی حق نداااااااری بگی تنهایی...یادت باشه پوریای عزیز همیشه کنارته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین حس می باشد